RonM Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Siemanko Mam pytanko czy jak turbina jest przestawiona na sztandze i daje lekkie przeładowanie to czy zwiększy się wtedy spalanie? Po tym przestawieniu słychać świst turbinki już od 1000 rpm. Dawka paliwa jest ustawiona na 4,2 mgr. No i więcej mi pali teraz
Narcyz 35 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Aktualna dawka paliwa uzależniona jest przepływu masy powietrza , w tym przypadku tak.
RonM Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Czyli wystarczy jechać na wyregulowanie sztangi i będzie wszystko okey?
malinek21 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Dopinam się do tematu. Czy gdy statyczny kąt wtrysku jak jest za duzy to spalanie wzrosnie ma byc od 49 do 54 chyba a jak mam 62
RonM Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Wiem że kąt wtrysku ma bardzo duże znaczenie przy odpalaniu ponieważ jak miałem go mocno przestawionego to autko bardzo ciężko odpalało na zimnym silniku a po prawidłowym ustawieniu odpala od strzała. A jak kąt wtrysku ma się do spalania to nie wiem
malinek21 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Oczywiście gdy jest przestawiony to zle odpala ale czy spala wiecej to nie wiem
rafcisz Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Panowie proszę o pomoc.Moja B7 nie jest Q a wydaje mi się że dużo Pali. Zaleje cały bak i komputer pokazuje mi że zrobie na całym baku 900 km,a na autostradzie przy prędkości 150-180 zrobie z ledwością 600 km. I nie wiem od czego to zależy Może ktoś z was miał już taki przypadek z którym się uporał? Bo na razie dochodzę do wniosku że poco mi klekot jak pali więcej jak benzyna. Kuzyn ma B6 1.9 TDI 130 KM i na zbiorniku zrobi lekko 1000 km.
mariuszsal Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Hehe 10-11 l przy 180 km/h to bardzo przyzwoity wynik
pukko Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 no chłopie jak zapylasz 180 to to chleje! Jedź 140 i wtedy sprawdź.
rafcisz Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 ale kuzyn swoim 1,9 TDI 130 KM w B6 smaruje tak samo i na zbiorniku zrobi lekko 1000 km.
vauxhall95 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Kat wtrysku prawie nie ma wplywu na spalanie tymbardziej taka roznica ,62 to w zasadzie dobry kat wtrysku
yanosho Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ale kuzyn swoim 1,9 TDI 130 KM w B6 smaruje tak samo i na zbiorniku zrobi lekko 1000 km. chyba ma skrzynie 8 biegową bo przy 180 to już każdy silnik trochę pobiera
rafal_legnica Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 ja mam 1,9 130 w standardzie przy 180 ciaglej jazdy w niemczech spalenie ok 9
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się