Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Turbina w AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pytanko następującej treści : :kox:

Jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia łopatek w turbinie podczas gdy auto miało dzwona z przodu i rozgrzany silnik raptownie się zatrzymał, wypłynęły wszystkie płyny ?... Ponieważ mechanik mi powiedział, że te silniki mają właśnie tę bolączką, że w razie dzwona turbo może ulec zniszczeniu.

Opublikowano

Jak długo pałowane i od razu dzwon to mogło się usmażyć ale nie koniecznie. Dostęp do turbo w 1.8t nie jest trudny więc po naprawie auta jak turbo będzie puszczać oliwe to wtedy wymiana/ naprawa.

Opublikowano

Witam, pytanko następującej treści : :kox:

Jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia łopatek w turbinie podczas gdy auto miało dzwona z przodu i rozgrzany silnik raptownie się zatrzymał, wypłynęły wszystkie płyny ?... Ponieważ mechanik mi powiedział, że te silniki mają właśnie tę bolączką, że w razie dzwona turbo może ulec zniszczeniu.

a może chodziło mu po prostu o układ wzdłużny silnika i to że rozrząd jest z przodu? Moim zdaniem to ze slinik zatrzymuje się nagle nie ma dużego wpływu na turbo

Opublikowano

Witam, pytanko następującej treści : :kox:

Jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia łopatek w turbinie podczas gdy auto miało dzwona z przodu i rozgrzany silnik raptownie się zatrzymał, wypłynęły wszystkie płyny ?... Ponieważ mechanik mi powiedział, że te silniki mają właśnie tę bolączką, że w razie dzwona turbo może ulec zniszczeniu.

... Moim zdaniem to ze slinik zatrzymuje się nagle nie ma dużego wpływu na turbo

Tak? To rozgrzej turbine zą się zacznie czerwienić i jeszcze wyłącz zapłona na wysokich obrotach :mysli:

Opublikowano

Witam, pytanko następującej treści : :kox:

Jakie jest prawdopodobieństwo uszkodzenia łopatek w turbinie podczas gdy auto miało dzwona z przodu i rozgrzany silnik raptownie się zatrzymał, wypłynęły wszystkie płyny ?... Ponieważ mechanik mi powiedział, że te silniki mają właśnie tę bolączką, że w razie dzwona turbo może ulec zniszczeniu.

... Moim zdaniem to ze slinik zatrzymuje się nagle nie ma dużego wpływu na turbo

Tak? To rozgrzej turbine zą się zacznie czerwienić i jeszcze wyłącz zapłona na wysokich obrotach :mysli:

jeżeli dzieje się to wielokrotnie to ma to wpływ ale jak raz sie tak zdarzy to nie ma tagedii

Opublikowano

Rafał, nie wiem dokładnie. Tak mi przez telefon gadał. Jak wrócę po auto do PL to zobaczę co i jak. Ale uspokoiłeś mnie trochę z tym, że turbo nie ma nic wspólnego z tym :naughty:

Opublikowano

wtedy gdy turbo kręci się wysoko i wyłączysz zaplon to turbo nadal się kręci a spada ciśnienie oleju i przesraje on skutecznie chlodzić turbawkę i zaczyna się smażyć w środku dmuchawki dlatego nie należy tak robić ale jeśli zdarzy się to raz czy dwa to nie ma to aż tak dużego wpływu

Opublikowano

moze chce cie nakręcić na wymianę turbiny i ma w promocyjnej cenie akurat w garażu :gwizdanie:

Opublikowano

Heh, nie wiem czy ma inne turbo, raczej nie. Ale wszystko w najbliższym czasie się okaże. Dzięki za pomoc oraz w jakimś stopniu o pocieszenie mnie. Bo i tak już sporo kasy w nią włożylem przez ten wypadek co mialem nią...

Opublikowano

no kosztowne naprawy po dzwonie znam ten temat,doswiadczylem tego:)[br]Dopisany: 12 Luty 2011, 07:01_________________________________________________ale turbo mi nie kiplo

Opublikowano

jesli mechanicznie turbina nie jest uszkodzona to nie ma prawa nic jej sie stać po nagłym wyłączeniu silnika.powiedz mechanikowi zeby jelenia w lesie szukał :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...