Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 - kiedy bedzie jakies lifting --> sa foty poliftowe S4 przylapane na Ringu


Rekomendowane odpowiedzi

turdzi, dzięki tej "karykaturalnie długiej masce" to auto się tak prowadzi. Silnik cofnięty za przednią oś i wchodzący głęboko wręcz do kabiny. Daje to idealny rozkład masy no i RWD. Może i jest pomniejszoną 5, ale A4 jest pomniejszoną A6.

Mi się podoba BMW, tylko to przedłużenie lamp dotykające grilla wg mnie psuje cały przód. Myślę, że mogli to zrobić właśnie, żeby zbyt nie przypominała 5-series. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem do Audi ale w tym porównaniu to F30 wygląda o niebo lepiej, nawet w środku :tongue4:

nie mówiąc już o rozmiarze navi, bonus dla gadżeciarzy :decayed:

oczywiscie opinia kierowcy BMW nie jest obiektywna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie opinia kierowcy BMW nie jest obiektywna

to pewnie tak jak kierowcy Audi bo mi dla odniamy kompletnie sie nie podoba a srodek jeszcze gorszy niz wyglad zewnetrzny :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja Was pogodze bo mnie sie oba auta podobaja. Ale jakbym stal przed wyborem czy nowe A4 B8 FL czy F30 ...wybralbym F30 .

Z przodu 1:1

z tylu 1:0 dla F30

linia ... 1:1

wnetrze 1:1 , tylko dlatego ze Audi wkoncu zaczelo podarzac dobrym wzorcem i pozbylo sie troche tych niepotrzebnych guziczkow. Pozatym wkoncu zrobilo funkckojanly IDrive (od wersji z 3g, bo ten z 2g chyba jeszcze nie jest tak uzyteczny -nie mozna sie po mapie poruszac jak myszka lacznie ze skosami ). Minus dla B8 za fatalnie zrobione wygluszenie drzwi...ja rozumiem ze chca zejsc z wagi ale zeby bas lecial po blaszanych drzwiach w aucie tej klasy :no: dla mnie duzy minus... bo chcac posluchac muzyki trzeba to robic na wlasny koszt i nie wazne czy masz B&O czy nie ...

Pamietam jak w 2003 roku wchodzila E60 wszyscy sie tak bardzo smiali , ze co to za gadzet wymyslila Bawarska fabryka ha ha ha hi hi hi ... Teraz ten gadzet jest wszedzie w premium(Merc tez to ma) .

silniki 1:0 dla F30

co do ekranu jestem tego zdania co Zolw.

pozatym oba samochody wygladaja swietnie i walka o klienta bedzie leb w leb , dlatego wlasnie ten lift B8 na 2012 rok :gwizdanie: .

Niech sie tluka , zwyciezy klient :naughty: :naughty:

p.s. turdzi dlatego jezdzisz Audi :wink4: [br]Dopisany: 30 Październik 2011, 00:30_________________________________________________

do tego wyglada jak pomniejszona piatka

przyganiał kociol garnkowi :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. turdzi dlatego jezdzisz Audi

dokladnie , ale tak na dobra sprawe to za wjatkiem audi i moze BMW to nie ma za bardzo nic na rynku co by spelnialo moje wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu porównania, które wstawilł turdzi powiem szczerze że B8 FL wyglądem zewnętrznym bije na głowe Nową trójkę.Wnętrze hmm... tutaj jakoś bardziej podoba mi się BMW. Jedynym minusem w A4 B8 FL i w trójce F30 jest to że są strasznie podobne do większych modeli. Audi pół biedy bo tylko przód jest b.podobny do A6 ale tył Nowej trójki to klon BMW 5. Ale ogólnie fajne autka i gdybym tak owe miał to cieszyłbym się zarówno z BMW jak i Audi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem szczerze że chyba bym się za BMW wolał rozejrzeć. audi jakoś mi charakter straciło tylko wersja S wygląda fajnie. poza tym fajny silniczek jest w BMW 2.0BiT 245KM 5.9sek 0-100km/h, xdrive jak wejdzie będzie jeszcze szybszy 0,2-0,3sek i wtedy 2.0tfsi z 6.6sek w Q wypada blado przy tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0BiT 245KM 5.9sek 0-100km/h

to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement...

Z Xdrivem nie bedzie szybsze raczej ... niestety BMW z tym napedem robi sie dosc mulowate i straty wieksze niz przy Q. :confused4: Musza jeszcze nad nim popracowac IMO. Zreszta po co Xdrive jak jest RWD :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement...

zaden ewenement , Impreza Spec C ma juz twinscrolla od 10 lat ale fakt dal bym BMW tak z dwa lata az serwis sobie go potestuje na pierwszych napalencach :decayed:

Zreszta po co Xdrive jak jest RWD

RWD jest fajnie ale zabawa konczy sie pierwszym sniegiem a zaczyna problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest na jednej turbinie na TwinScroll nie na 2 turbinach. Silnik ciekawy , ciekaw jestem awaryjnosci tego rodzaju turbiny - to pewien ewenement...

zaden ewenement , Impreza Spec C ma juz twinscrolla od 10 lat ale fakt dal bym BMW tak z dwa lata az serwis sobie go potestuje na pierwszych napalencach :decayed:

Zreszta po co Xdrive jak jest RWD

RWD jest fajnie ale zabawa konczy sie pierwszym sniegiem a zaczyna problem.

Ten temat był poruszany kilkanaście razy i BMW radzi sobie podczas zimy, ale to zależy od kilku czynników :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a macie coś w info na temat silników 3.0TDI?? bo patrze w konfiguratorze a tam 3.0TDI tylko w automatach( nic do niech nie mam szczególnie do S-tronic'a) wersja 204KM multitronic i do tego napęd na przednią oś, a w 245KM tylko S-tronic ale szkoda, że nie będzie(lub nie ma narazie) 6-gang dla tych co lubią sobie mieszać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manual będzie chyba tylko w 204-konnej wersji (tak gdzieś słyszałem :mysli: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli trzeba się przyzwyczajać, że era manuala przemija, szczególnie przy takim wynalazku jakim jest DSG. Nowa S4/S5 FL również dostępne są tylko z S-tronic. Nie bez powodu. Gdyby wyniki sprzedaży aut z tą skrzynią byłyby słabe, na pewno nie byłaby ona oferowana w poszczególnych konfiguracjach jako standard. Większość ludzi, którzy przejechali się samochodem z DSG nie chce już jeździć manualem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może by jakaś petycje :mysli: do producenta :kox: pewnie by posłuchał swoich klientów w końcu to Audi :wink4: :> :mysli:

na pewno posłuchają :D

jeszcze parę lat i manual będzie opcją :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze parę lat i manual będzie opcją :disgust:

i słusznie :decayed:

współczuję ludziom stojącym 5 dni roboczych w tyg w naszych stołecznych korkach z manualem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze parę lat i manual będzie opcją :disgust:

i słusznie :decayed:

współczuję ludziom stojącym 5 dni roboczych w tyg w naszych stołecznych korkach z manualem

też jestem tego zdania... następne auto po A5 na pewno będzie z automatem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moje w manualu , bo nie musze stac w korkach :tongue4:

Ja tam w DSG nie widze nic szczegolnego za wyjatkiem szybkosci zmiany biegu , za to w niektorych syt. to dalej glupi automat [br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 20:13_________________________________________________Swoja droga , wie ktos kiedy bedzie w salonach nowa BMW 3 ? Strasznie mnie interesuje ten silnk 2.0T chetnie bym go wyrwal na krotka jazde probna.Moze to sprawi ze w konku kiedys kupie BMW :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...