Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie wtryskiwaczy - pompowtryskiwaczy Diesla


szyba

Rekomendowane odpowiedzi

Na innych forach i w serwisie Boscha polecany jest często środek Liqui Moly 5156, zalewa się go do baku i służy do czyszczenia całego układu paliwowego. Na opakowaniu jest napisane że wystarcza na 70l paliwa. Mój ojciec ma Xtraila 2,2 (commonrail) z którym miał problemy po zalaniu słabego paliwa, łapał tryb awaryjny i był przymulony. Na forum polecono mu żeby zalać ten środek Liqui Moly 5156 na 40l paliwa. Po wyjeżdżeniu tej dawki kolosalnie zmieniła się praca silnika, szybciej się wkręca, nie szarpie, odzyskał werwę. Tak że jak komuś nie chce się bawić z wężykami to polecam ten specyfik do baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach i w serwisie Boscha polecany jest często środek Liqui Moly 5156, zalewa się go do baku i służy do czyszczenia całego układu paliwowego. Na opakowaniu jest napisane że wystarcza na 70l paliwa. Mój ojciec ma Xtraila 2,2 (commonrail) z którym miał problemy po zalaniu słabego paliwa, łapał tryb awaryjny i był przymulony. Na forum polecono mu żeby zalać ten środek Liqui Moly 5156 na 40l paliwa. Po wyjeżdżeniu tej dawki kolosalnie zmieniła się praca silnika, szybciej się wkręca, nie szarpie, odzyskał werwę. Tak że jak komuś nie chce się bawić z wężykami to polecam ten specyfik do baku.

Podpisuje się pod tym. Chodzi o ten środek

Pro-Line%20Regenerator%20wtrysk%C3%B3w%20Diesel%205156-500x500.jpg

Miałem problemy z bujaniem na biegu jałowym po nagrzaniu silnika. Zgodnie z zaleceniami na opakowaniu zalałem na cały bak opakowanie Liquid Moly 5156 i już po przejechaniu 300km odczułem dość dużą poprawę w pracy silnika. Teraz mam wyjeżdżony już cały bak i bujanie ustąpiło całkowicie :shock3:

Środek kosztuje ok 50-60zł , ale zdecydowanie warto jak ktoś ma problemy z poszarpywaniem czy bujaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra słuchajcie przez cały post przewijają się 3 środki LIQUI MOLY 2666(czerwony) 5156 (ten powyżej) i 5154 (jet clean)- czym one się różnią. 5154 jest do zastosowania w maszynce Jet Clean, 2666 jak i 5156 można wlać do baku, a dodatkowo 2666 można zastosować do samodzielnego czyszczenia jak w filmikach powyżej, a 5156 już nie? Czy różnica na czymś jeszcze polega czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zalewam raz LM a przy następnej STP po 80zl w nowy filtr zamiast ropy jak zmieniam raz na rok i tym sposobem samym preparatem na starcie PD dostaje a reszta idzie powrotem w obieg.

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innych forach i w serwisie Boscha polecany jest często środek Liqui Moly 5156, zalewa się go do baku i służy do czyszczenia całego układu paliwowego. Na opakowaniu jest napisane że wystarcza na 70l paliwa. Mój ojciec ma Xtraila 2,2 (commonrail) z którym miał problemy po zalaniu słabego paliwa, łapał tryb awaryjny i był przymulony. Na forum polecono mu żeby zalać ten środek Liqui Moly 5156 na 40l paliwa. Po wyjeżdżeniu tej dawki kolosalnie zmieniła się praca silnika, szybciej się wkręca, nie szarpie, odzyskał werwę. Tak że jak komuś nie chce się bawić z wężykami to polecam ten specyfik do baku.

Podpisuje się pod tym. Chodzi o ten środek

http://mobiltop.pl/image/cache/data/LIQUI%20MOLY/Pro-Line%20Regenerator%20wtrysk%C3%B3w%20Diesel%205156-500x500.jpg

Miałem problemy z bujaniem na biegu jałowym po nagrzaniu silnika. Zgodnie z zaleceniami na opakowaniu zalałem na cały bak opakowanie Liquid Moly 5156 i już po przejechaniu 300km odczułem dość dużą poprawę w pracy silnika. Teraz mam wyjeżdżony już cały bak i bujanie ustąpiło całkowicie :shock3:

Środek kosztuje ok 50-60zł , ale zdecydowanie warto jak ktoś ma problemy z poszarpywaniem czy bujaniem

Czy ten środek do 2.0 TDI BLB też się nada? Kupiłem kiedyś w markecie jakiś środek STP do Diesli i była tragedia, było gorzej niż bez tego środka, dlatego pytam

Dzięki za odpowiedź.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nada się, on jest do wszystkich diesli :wink:

---------- Post dopisany 14-08-2013 at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 18:42 ----------

A czy Liqui Moly 5156 też można zastosować do tej procedury opisywanej w tym poście??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a był ktoś na płukaniu układu wtryskowego urządzeniem Jest Clean Tronic firmy Liqui Moly ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uzywam do czyszczenia wtryskow do swoich aut i klientow TUNAP... Jedyny minus tego, ze nie kupisz tych srodkow w zadnym sklepie... Trzeba z nimi podpisac umowe... Na poczatku a bylo to kilka lat temu podchodzilem bardzo nie ufnie... Efekty sa piorunujace!!! Duzo koncernow motoryzacyjnych, ktore maja problemy z ukladami paliwowymi i wtryskami ratuje sie ta metoda przed wymiana na Gwarancji wtryskow.. Wiele ASO ma podpisana z nimi umowe a wiele dyzych motoryzacyjnych serwisow firm sprzedaje ich chemie pod swoim Logo.. czesto takie ASO na akcje serwisowe stosuje ich chemie co swiadczy o tym, ze juz innego alternatywnego wyjscia nie maja.... Np. BMW AUDI SUBARU MAZDA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutna rewelacja jesli chodzi o ten preparat 5154! Wczoraj czyscilem wtryski w 2.5 tdi AKE ktore siedzi u mnie w b5 i ktore naprawde ciezko palilo z rana. 2 wtryski wyraznie laly. Dzisiaj rano odpalil niemalze od strzala! Odpalilem po czym odpalilem drugi raz i za tym drugim razem byl juz tylko strzal. Wczesniej nawet za drugim razem trudno lapal. Niestety mam zastawione auto w garazu i nie bylem jeszcze sprawdzic go podczas jazdy. Wczesniej przy pewnym zakresie obrotow lubil szarpnac. Zobacze dzisiaj wieczorem... Staralem sie robic wszystko tak jak kolega opisal w pierwszym poscie.

Ogolnie jesli chodzi o preparaty liqui moly to jestem w 100% zadowolony. Wczesniej czyscilem przeplywke ich sprayem i rowniez sie nie zawiodlem.

Zdecydowanie polecam!!

Jakie kolwiek srodki stp sa ok ale tylko i wylacznie jako profilaktyka po takim czyszczeniu o jakim tu mowa. Przekonalem sie o tym na wlasnej skorze uzywajac nie raz stp jak do tej pory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wyczyszczeniu układ się zapowietrzył. Odpowietrzyłem po przez poluzowanie nakrętek i silnik się uruchomił. Ale przy następnym uruchomieniu znowu się zapowietrzył. Zrobiłem jeszcze kilka takich prób i dalej to samo. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się szykuje do takiej operacji i mam właśnie pytanie co do odpowietrzania. Jak łączycie przewody "z butelki" z przewodami układu paliwowego to wypełniacie je tym środkiem czy na sucho podłączacie i on sobie sam zasysa z butelki? Bo moim zdaniem to sie zapowietrzy w cholere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się szykuje do takiej operacji i mam właśnie pytanie co do odpowietrzania. Jak łączycie przewody "z butelki" z przewodami układu paliwowego to wypełniacie je tym środkiem czy na sucho podłączacie i on sobie sam zasysa z butelki? Bo moim zdaniem to sie zapowietrzy w cholere.

wypelnij przewody preparatem za pomoca strzykawki. u mnie pare cm powietrza w przewodzie przy butelce nie zrobilo problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...