Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie wtryskiwaczy - pompowtryskiwaczy Diesla


szyba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się nad wlewaniem do baku środka do czyszczenia układu wtryskowego firmy Liqui Moly Diesel injector cleaner.

W moim AVF (udokumentowane 180tys km) nic się nie dzieje dlatego interesuje mnie tylko stosowanie tego środka profilaktycznie, od zawsze wiadomo że lepiej zapobiegać niż leczyć.

Paliwa na stacjach Shell (V-power) BP (Ultimate) są to paliwa z takim własnie dodatkiem, a szczerze mówiąc wolał bym lać normalne paliwo i dolewać ten środek,

co o tym myślicie?? wydaje mi sie że raczej nie powinno zaszkodzić. pozdrawiam i dzieki za opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te "lepsze" paliwo to zwykła wacha i dosypany jakiś specyfik (tak słyszałem)

Wyczyść wtryski bezpośrednio z puchy, bo wlanie do baku nie przyniesie jakiegoś bardzo dobrego efektu.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się nad wlewaniem do baku środka do czyszczenia układu wtryskowego firmy Liqui Moly Diesel injector cleaner.

W moim AVF (udokumentowane 180tys km) nic się nie dzieje dlatego interesuje mnie tylko stosowanie tego środka profilaktycznie, od zawsze wiadomo że lepiej zapobiegać niż leczyć.

Paliwa na stacjach Shell (V-power) BP (Ultimate) są to paliwa z takim własnie dodatkiem, a szczerze mówiąc wolał bym lać normalne paliwo i dolewać ten środek,

co o tym myślicie?? wydaje mi sie że raczej nie powinno zaszkodzić. pozdrawiam i dzieki za opinie :)

Od kupna auta(2011) leje zwyklego ON na Orlenie, czasami jak jestem przejazdem to i Auchan sosnowiec ....przez tyle czasu zadnego problemu nie mam....nawet jak wymienilem filtr paliwa po 71 000 km to w srodku byl prkatycznie taki jak po kupnie....wiec moim zdaniem jesli nic ci sie nie dzieje to nie ma potrzeby zalewac jakichs srodkow ....zaszkodzic nie zaszkodzi, wiec jesli ci nie szkoda hajsu to mozesz wlac do baku :) Osobiscie moglbym ci radzic tyle : jesli nie lejesz ON na dziwnych malych stacjach - nie masz sie co martwic :) A to niby vervy i inne "lepsze" paliwa to nic innego jak zwykle paliwko + dodatki :) Osobiscie nie leje bo 20 groszy na litrze to za duzo :) Jedynie w zimie moglbym sie zastanowic jakby byly u nas mrozy powyzej 25 stopni :) A ze zimy lagodne to nawet w zimie leje zwyklego ON :) Poki co jeszcze ani raz nic mi nie zamarzlo :)

btw. mozna prosic o reupload fotek ? :)

Edytowane przez sebul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

środek ten nie jest drogi, wychodzi 15funtów (85pln) za 2x0.5l czyli na dwa takowania. tyle co flaszka wódki tyle że kaca nie ma hehehe

problemem jest że nigdzie się nie da go kupić w sklepie, tylko online. Cóż, zamówiony już, wleje wyjeżdże i zobaczymy. jak pisałem: PROFILAKTYKA hehehe

ja zazwyczaj tankuje na SHELL'u, złego paliwa raczej nie mają. Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wrzucic dzialajace zdjecia tej domowej instalacji bo te z 1 postu nie dzialaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam liqui moly oznaczenie 2666! zalany na 5 litrow paliwa vervy lub ultimate, autostrada, troszke przegonic autko i sprawa zalatwiona. Korekcje dosc kiepskie byly, po dwoch takich zabiegach aktualne korecje pompek mam bliskie zera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię wątek.

Zastanawiam się czy użyć Liqui Moly 2666 Diesel Spulung, macie jakieś doświadczenia ?

Dodać całą puszkę na pełny bak, czy faktycznie poczekać do rezerwy potem dolać i przegonić trochę auto ? jak pisał lukaseq1 ?, czy tylko bezpośrednio w układ pomijając filtr paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostsza recepta to:

- wąż paliwowy 8mm - 2 metry

- łączka 8mm x 2szt

- uniwersalny filtr paliwowy 8mm x 2szt

Odcinacie z węża taki kawałek z 20-30 cm, żeby połączyć króćce filtra paliwa, można też wyjąć bezpiecznik od pompy i wtedy ten zabieg jest zbędny...

Składacie wąż na pół i dzielicie na 2 i potem każdy wężyk znowu na 2 - mamy 4 wężyki - pomiędzy wężyki dajemy filterki paliwa - zwróćcie uwagę na strzałki - jednym ma zasysać paliwo, drugim wracać. Więc jeden montujecie strzałką do góry drugi na dół. Wężyk wypięty z filtra z białą strzałką - to zasilanie, wężyk ze strzałką niebieską (ten który wchodzi na podgrzewacz na filtrze paliwa) - to powrót. Wkładacie do puszki, słoika itp... najlepiej, żeby było widać ile zostało specyfiku, żeby nie zapowietrzyć układu. Miałem zdjęcie, więc zrobiłem jakiś tam schemat... trochę to łopatologicznie wytłumaczone, ale może co niektórym się przyda :P

o7a8qd8u.png

Po tej operacji myślę, że warto zastosować też - LIQUI MOLY 5122 Dodatek smarujący wtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie dużo się naczytałem na tamat czyszczenia wtrysków ww środkiem, i nie mam jednoznacznej opinii na ten temat, niektórzy chwalą niektórzy żalą że po zastosowaniu sie polepszyło lub pogorszyło.

chętnie bym go zastosował ale mam obawy, z motorem nie jest źle,ale może mu delikatnie brakuje powiewu świeżości

najbardziej mnie dręczą ujemne bipy na poziomie +/-20, mimo że układ paliwowy jest sprawdzony i nie wykazuje mniejszej przepustowości lub pecherzy powietrza.

przy okazji zakupu oleju i filtra u Dzika zamowiłem LM Spulung 2666, troche z tym historii ale jest i trudno.

https://s12.postimg.org/lk1bsf9gt/20161110_115157.jpg

środek ponoć jest dość agresywny, postanowiłem zalać nim kilka kawałków różnej gumy i oringów i zobaczyc co z tego wyjdzie wtrakcie najdalej doba po zalaniu

https://s13.postimg.org/ertqim5nb/20161110_115206.jpg

tu już po zalaniu odrobiną środka

https://s11.postimg.org/nhs3nwg4j/20161110_115316.jpg

mysle że jak nie ruszy tych gumek to i nic wiekszego nie uszkodzi bo niby co miałoby to być??

uwagi i sugestie mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowałem przed wyciągnięciem pompek - jak już miałem pompki w ręce to oringi paliwowe były jak nowe - więc na pewno to na nie nie działa... Ale nie ma się co oszukiwać, najlepsze efekty i tak są po ultradźwiękach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zastanawia mnie skąd te ujemne bipy się biorą, na tandem pompie na wolnych obrotach mam 5bar, na wyższych 9bar, pęcherzy nie ma, przez filtr leciutko przepływa ropka


witam ponownie, po 40 godzinach moczenia gumek w LM2666 efekt jest taki że nie rusza gumy, także aż taki agresywny nie jest jak co nie którzy tu opisywali, że im oringi porozpuszczało ;) dzisiaj sam go zastosowałem bezpośrednio na wtryski,

-w filterku zostało trochę czarnego brudu

-silnik może jakby delikatniej pracuje

-na vagu praktycznie bez zmian

-może u mnie było wszystko ok, bo szkoda mi teraz wydanej kasy :decayed:

aha silnik gasiłem w trakcie i zapalałem bez najmniejszego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Panowie mam pytanko odnosnie tego specyfiku,uzywał juz ktos tego i mogłby sie podzielic opinia po zastosowaniu czy warto to zakupic i zastosowac ??? Pozdro 4 all :hi::wink:

millers-oils-diesel-power-ecomax-one-sho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić nie One Shoot'a a Diesel Power ECOMAX 500 ml - produkt poza właściwościami czyszczącymi posiada ważną zaletę - smaruje pompki ;) Podniesienie liczby cetanowej ON o 4 też w zimie się przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby taki specyfik wlać do baku, gdy jest niewiele paliwa i trochę pojeździć? Czy bardziej chodzi o to, żeby on sobie popracował na wolnych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...