mgtan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 widze że tamt sprężyn znowu będzie wałkowany... zmień cały zawias albo przynajmniej jakiś kit dedykowany. Zmiana zawiasu z 1BA na 1BV (nawet z amorkami) nie gwarantuje że auto będzie stało poprawnie. jeśli jednak chcesz się pobawić tani kosztem to daj znać... mam do sprzedania springi Ori Audi nowe - przebieg na nich zrobiłem z 500km. WR 9 na przód i tył, a cena będzie o wiele niższa niz 1450 PLN w ASO obecnie.
boseron Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Marta dobrze ze juz masz wszystko wyjaśnione looz btw jutro będe miał springi weiteca powiedzcie mi amortyzator nie ma wpływu na obniżenie auta, to znaczy jezeli u kumpla takie samo auto stoi na nich obnizone o -30mm co prawda On ma amory s-line, to u mnie na ori 1BA amorach też tak samo powinno zglebić dobrze kombinuje
mgtan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Amor ma wpływ. -30 względem Sline czy względem 1BA? jeśli względem Sline to gośc ma sumarycznie -50mm w porównaniu do 1BA. W przypadku kombii najczęsciej jest tak że d*pa siada bardzije niż przód.
boseron Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 moze inaczej jezeli jemu siadło -30 na amorach s-line to ile u mnie siądzie na amorach 1BA tyle samo a co ma amor do gleby przeciez on pracuje a spręzyna trzyma bude
topor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 dokladnie. przynajmniej tak mi sie całe zycie wydawało;)
małaczarna Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ja tam się nie znam pytam męża co i jak , ale to co mi mówił mamy zawieszenie to średnie ......Bo są trzy ... Ja dopiero się uczę
akjam Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 moze inaczej jezeli jemu siadło -30 na amorach s-line to ile u mnie siądzie na amorach 1BA tyle samo a co ma amor do gleby przeciez on pracuje a spręzyna trzyma bude Ja zakładałem springi H&R na zwykłe amory 1BA i usiadło równo.
mgtan Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 przy springach audi niestety amor tez ma znaczenie... nie zawsze ale ma... amor potrafi utrzymać trochę wyżej dzięki temu że ma wyższy skok. Zmiana zawiasu na nawet kompletny 1BV (spring + amor) i tak nie gwarantuje że auto usiądzie prawidłowo... mimo że na papierze jest to samo WR. życie... czemu tak jest nie wiem... ale wiem że tak jest
boseron Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 założe spreżynki to sie zobaczy jak siądzie
akjam Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 założe spreżynki to sie zobaczy jak siądzie No dokładnie. I oby siadło ładnie i równo.
boseron Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 zrobie fotke przed i po ale to dopiero w przyszłym tygodniu
akjam Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 zrobie fotke przed i po ale to dopiero w przyszłym tygodniu Czekamy. Teraz zakładał do siebie takie springi na zwykłe amory tolek85. Możesz zerknąć w profil jego furki w dziale B6.
boseron Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 ale tak na wszelki wypadek jakby ktos widział amory s-line to dawac namiary [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 13:13_________________________________________________no i z ostatniej chwili zakupłem zaciski z jarzmami pod 320mm [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 14:38_________________________________________________teraz tylko dokupic tarcze + klocek i bedzie git [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 14:39_________________________________________________w piątek będzie założone to sam jestem ciekawy jak usiądzie [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 01:07_________________________________________________no i zmiana planów, spręzynki są do sprzedania bo celuje w cały s-line zawias, ma nie tylko wyglądać ale i trzymać w zakrętach dobrze. ale za to dziś założyłem Bose sub+ wzmak i jestem miło zaskoczony jaka duża zmiana na plus oraz, przyszły do mnie w końcu tarcze 320 i kolcki Ferodo, wszystko pachnie nowością podziękowania dla Arkadiusa i Siemiana i za niedługo kolejny mod zmiana hamulców na większe
ArkadiuS Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 po założeniu 320 będziesz miał w pierwszy dzień lekką zadymkę z tarcz , w końcu zaciski po Siemianie, a jemu ciągle się tam świeci i dymi hehehe ps: tarcze fabrycznie są zabezpieczone i pierwsze tarcie będzie trochę dymić
boseron Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 damy radę, aczkolwiek dobrze ze uprzedziłeś
OGr Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 hehe, rozkręcasz się ;-) przed zimą sprawdź czy Ci aktualne 16-stki wejdą na te hamulce bo na 320 nie każda felga wchodzi ;-)
mgtan Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ori felga w 16calach wchodzi każda która jest dedykowana do A4
boseron Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ori felga w 16calach wchodzi każda która jest dedykowana do A4 własnie mam ori 16 cali alu na zime więc juz wcześniej sie dowiedziałem ze wchodzi z lekkim zapasem
boseron Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 e tam z pół centymetra będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się