jawosz Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 tak tak ;-) raczej mam watpliwosci czy czyszczenie nie zaszkodzi im bardziej ;-) Aha i jeszcze bardzo bym prosil o odpowiedz ws kata synchronizacji w rozrządzie ;-) Bo jutro rano jade do mechanika, ktory mi zakladal i nie wiem czy po nim skakac i domagac sie ustawienia tego kata ;-)
banshee Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Wszystko OK. Napięcie w okolicach 14,4 V jest idealne. Napisałem że wszystko OK! Chodziło również o kąt
jawosz Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 ok dziekuje poprostu myslalem ze po niecalych 2ch latach i 15k km nie powinno byc odchylek ;-) wiem ze to sie miesci w zakresie ale... ;-) I ten kat i pompki moga miec wplyw na odpalanie poranne :-) bo czasem jak zatelepie przy -12 to az mnie ciary przechodza ;-)
banshee Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Gdybyś się uparł to można go lekko przestawić, ale nie odczujesz żadnej różnicy, a odpalanie będzie takie samo.
jawosz Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Ok :-) dziękuje bardzo :-) własnie czyszcza się pompki :-) po zabiegu dzisiaj wieczorem wstawie logi :-)
banshee Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Z chęcią zobacze co pokaże VAG Napisz też jakim środkiem czyściłeś, a może wg instrukcji?
jawosz Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-) Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach. Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4). Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd: 1 DTC's Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Z czego to moze wynikać?
letallec Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 dawka na wolnych kiepska ... Tylko tyle? Czy moze miec to zwiazek z pompa podwojna?
spanky Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-) Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach. Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4). Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd: 1 DTC's Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Z czego to moze wynikać? brzydko mowiac moze wynikac z piz*owatego Stylu Jazdy .... -temperatur minusowych -N75 -ostatnio, ktoś pisale że powodem notlaufow przy minusowych temperaturach byl N18 [sterujacy EGR] dawka na wolnych kiepska ... Tylko tyle? Czy moze miec to zwiazek z pompa podwojna? w tym przypadku winne byly pompki ...
ERW0 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 OK. Mineło troche czasu ale mogę wam powiedziec ze czyszczenie zdziałało cuda ;-) Wyniki przed czyszczeniem macie wyżej w logach. Niestety nie zdazylem zapisac logow ale odchyłka na każdej pompce nie przekracza wartosci (+/- 0,4). Ale zeby nie bylo tak slodko znowu raz mi wpadl w nolauf a VAG pokazał błąd: 1 DTC's Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Z czego to moze wynikać? zrobić logi 011,010,008 1.sprawdzić wężyki podciśnienia 2.zawór n75 3.prace gruchy turbiny(może potrzebuje przeczyszczenia(zapieczine kierownice))
jawosz Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Po tym jak kupilem samochod pojechałem do Spanky'ego i zrobilismy logi ;-) Powiedziałeś ze uprawiam PSJ Od tego czasu nie oszczedzam mojej niebieskiej strzałki i 3mam ja na obrotach (oczywiscie przy cieplym silniku). Chyba ponownie muszę się do Ciebie wybrać zebys na zywo spojzal okiem pro na moje logi :-)
spanky Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Po tym jak kupilem samochod pojechałem do Spanky'ego i zrobilismy logi ;-) Powiedziałeś ze uprawiam PSJ Od tego czasu nie oszczedzam mojej niebieskiej strzałki i 3mam ja na obrotach (oczywiscie przy cieplym silniku). Chyba ponownie muszę się do Ciebie wybrać zebys na zywo spojzal okiem pro na moje logi :-) sprobuj zaobserwowac kiedy wystepuje notlauf, zimno,cieplo,jakie bieg,przedzial obrotow ...
jawosz Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Jak narazie bylo to tylko 2 razy i o ile dobrze pamietam to tuz po odpaleniu silnika - na lekko wystudzonym silniku (po 1-2h postoju). Na zewnątrz bylo zimno na 100% bo w przedziale 1 miesiąca to się stało. Dla uzupelnienia tematu dodam ze wystepuje u mnie czasem to zjawisko: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0
banshee Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 U mnie kiedyś przeładowania były też po postoju i na zimno, jak się rozpędzałem. Syf w sprężarce, pomimo że również nie jeździłem łagodnie. N18 - jeśli non stop spuszcza podciśnienei z ukłądu to moze być problem z szybką reakcją gruszki... Warto odłączyć węzyk i zaślepić na próbę testu.
jawosz Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Szkoda ze jestem manualny wcale ;( takie rzeczy to tylko u mechaniora robie a on pewnikiem zaraz bedzie gadal ze wszystko do wymiany
Gienek79 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Koledzy moglibyście zerknąć na podobny przypadek u mnie? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=189990.0 Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się