Krzyh00 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ja u siebie wymienialem wszystkie wahacze gorne jakos 10tys temu, zmienilem po zimie na chwile zawias na twardy i 17" na 225/45 i po chwili znowu zaczely tluc
Armi Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Kupuj dobre wahacze a nie będzie problemu :gwizdanie: Ja od roku tłukę samochód na obniżonym i utwardzonym zawieszeniu, w zimę na 16, w lato na 17. Teraz na 18" i gwincie a po zimie wymieniłem 1 wahacz. Dosłownie 1. Gdybym miał po 10 tysiącach wymieniać wahacz to bym podjechał do tego sprzedawcy i wsadził mu je, wiadomo gdzie
Bulczas Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Nie wiem jak jeździcie i na czym ale u mnie zrobione prawie 40tys na gwincie i nic nie stuka ani nic nie puka. :gwizdanie:
Krzyh00 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 fakt, kupilem wahacze QAP bo cienko z kasa stalem, trzeba cos markowego wsadzic, dobrze ze roboty nie jest az tak duzo z wymiana
wrzosu Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 ja postanowilem wymienic 1ba na nizsze jak prawie z drogi wypadlem w k-ce na jedynce za tunelem w strone bielska jest zakret i na tym zakrecie taka hopa(moze juz zrobili) gnalem tam ze 140 i jak mnie rzucilo to mi wszysttkie wlosy stanely. mam teraz amorki 1be i sprezyny h&r. auto o niebo lepiej trzyma sie drogi, zakrety mozna wybierac z duzo wieksza predkoscia. a co do komfortu to na pewno twardsze, ale do zniesienia kola to 225/45/17
Armi Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 ja postanowilem wymienic 1ba na nizsze jak prawie z drogi wypadlem w k-ce na jedynce za tunelem w strone bielska jest zakret i na tym zakrecie taka hopa(moze juz zrobili) gnalem tam ze 140 i jak mnie rzucilo to mi wszysttkie wlosy stanely. mam teraz amorki 1be i sprezyny h&r. auto o niebo lepiej trzyma sie drogi, zakrety mozna wybierac z duzo wieksza predkoscia. a co do komfortu to na pewno twardsze, ale do zniesienia kola to 225/45/17 Ja miałem podobną akcję na sprężynach obniżających i seryjnych amortyzatorach. Na hopie jak mnie wybiło, auto spadło i jeszcze kilka razy "odbiło się" od drogi. Aż iskry poszły. Bałem się, że cała zawiecha + bak odpadnie. Wtedy powiedziałem dość obniżania samymi sprężynami :gwizdanie: Mechanik później się pytał, gdzie tak ładnie wypolerowałem podwozie Na gwincie czy komplecie sprężyn obniżających i odpowiednich amortyzatorach (np. 1be) nie ma takiego problemu.
wrzosu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a jaki kolor HR i ile obnizaja? nie powiem ci dokladnie teraz jaki kolor, sprawdze i dopisze. siadlo autko super. z tego co pamietam to prawie po -50mm
Krzyh00 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 -50 to troche sporo dla 1be chyba. nie dobijaja?
rusektdi Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zalezy tez jaka sztywnosc... ja mialem hr - 35 i praktycznie zero dobicia.
Zadymiacz Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 armistead a jakiej firmy masz gwint załozony? i o i le masz obniznone mniej wiecej przod tyl
Armi Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 armistead a jakiej firmy masz gwint załozony? i o i le masz obniznone mniej wiecej przod tyl FK AK STREET. Tysiak z odbojami i osłonami, od Kawula. Z ebay-a można mieć o stówkę do 150zł taniej Obniżenie jest w okolicach -60mm (przód, tył). Obniżyłbym bardziej ale mam szerokie felgi + et35 (wypchnięta felga) i trze mi opona o nadkole przy skręcie. Myślę o poszerzeniu nadkoli albo wycięciu plastiku w nadkolu. Tak na szybko: Dla porównania, bez gwintu (-40mm):
Zadymiacz Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 a aa to sporo masz obniżone ja bym chciał coś delikatnie z -35 myslee mi by stykneło ;] a jak komfort w normie w miare
tkamicki5 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 witam,bardzo podoba mi sie obniżenie jak na drugiej fotce masz na tym śniegu,zamierzam sobie zakupić jakieś felgi ale najpierw musze obniżyć serie zawieche,mógłbys mi podpowiedzieć jakie spreżyny i amorki masz tam włożone żeby mi mniej więcej tak samo wyszło? pozdrawiam
Armi Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 witam,bardzo podoba mi sie obniżenie jak na drugiej fotce masz na tym śniegu,zamierzam sobie zakupić jakieś felgi ale najpierw musze obniżyć serie zawieche,mógłbys mi podpowiedzieć jakie spreżyny i amorki masz tam włożone żeby mi mniej więcej tak samo wyszło? pozdrawiam Amortyzatory mts o skróconym skoku Sprężyny AP obniżające -40mm
tkamicki5 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a jak z komfortem jazdy? i nic Ci nie obcierało przy tym obniżeniu? te amortyzatory MTS wytrzymałe są?
Armi Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 a jak z komfortem jazdy? i nic Ci nie obcierało przy tym obniżeniu? te amortyzatory MTS wytrzymałe są? A co tam może obcierać? Przecież to koza Z zestawu byłem bardzo zadowolony, tylko za mała gleba jak dla mnie. Amortyzatory mają 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Po roku je zdemontowałem, po oczyszczeniu jak nowe Teraz P-U-M-A się na nich wozi (cały kit)
Zadymiacz Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 a możesz cos polecic jakis gwint ale z regulacją twardosci jak co podeslij mi coś dobrego jak bedziesz coś moze mial
Armi Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 a możesz cos polecic jakis gwint ale z regulacją twardosci jak co podeslij mi coś dobrego jak bedziesz coś moze mial Spytaj MAPETA: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=198289.msg2336255#msg2336255 prowadzi sklep i na pewno doradzi lepiej niż ja
Zadymiacz Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 oo dzieki za info to jest cos ze ktos sie tu tym zajmuje fajnie dziekowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się