Narvik Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Witam. Jestem posiadaczem B7 z silnikiem jak w temacie. Czy są może jakieś opinie nt tych silników, porównując np z 1,9 TDI. Chodzi mi o eksploatację ,ewentualne koszty (np. rozrząd-wymiana) i ogólne opinie użytkowników. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Mój znajomy szukał 2.0 140km w B7. Przy ostatnim przeglądzie mojej B6tki popytałem troszkę mechaników oraz panów którzy przyjmują samochody do napraw i powiedzieli mi że to 2.0 140km to straszny badziew i żeby czasem tego nie kupować. Podobno pęka tam blok silnika i coś tam jeszcze( już nie pamiętam) ogólnie 4 osoby tam pytałem i 4 osoby odradzały tą wersję silnikową ( było to w serwisie Audi w małopolsce) Tyle o tym słyszałem , mam nadzieję że pomogłem. Z drugiej strony może z Twoją będzie wszystko ok.
miczek Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Ktoś na forum napisał kiedyś, że 1.9 TDI z chipsem są bardziej trwałe niż 2.0 TDI bez... Ale bez przesady, na pewno to nie jest jakiś szmelc bo takowych do AUDI raczej nie wkładają
krzysiek23 Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 szmelc czy nie(niewiem bo takiej wersji niemialem i pewnie dlugo niebede miaj jeszcze) ale mysle ze do 200000 tys niemasz sie co martwic,klopoty zaczynaja sie raczej powyzej tego pulapu,masz nowe praktycznie autko,takze pojezdzisz....a autko kazde sie psuje kiedys ,niema reguly
lioleon Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Dzisiaj rozmawiałem w serwisie na temat tych 2.0 i gość mówił że jakieś silniki o oznaczeni PKN czy BKN coś takiegą są do bani.
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Przeciez Ty masz BKN Moze mieli na mysli BKD, ktore sa wkladane do A3...
harylog Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 tak czy inaczej jeśli nie dbasz o silnik to i AFN szlag trafi ;-)
frontside Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Z tego co mi mówili w serwisie Audi (i co sam widziałem): 2.0 TDI w A6 to pomyłka - przy mnie chłopaki wyciągali taki z pękniętym blokiem po parunastu kkm, chłodnice oleju padają Wersja od paska też miała problemy (ogólnie poprzeczne coś nie tak miały). W A4 w miarę ok - trzeba się liczyć, że co 120-180kkm turbo i dwumas do wymiany i to wszystko. Lubi łyknąć oleju. Bagnet jes mocno nie czytelny - też informacja z warsztatu - najlepiej do sprawdzenia spuścić olej - kilka razy wyczyścić bagnet i wtedy po zalaniu 2-3 razy odczyt jest w miarę czytelny. Ostatnio zmieniali soft w silnikach. Pozdrawiam
NYNA Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Kolego informacji na forum jest bardzo dużo wystarczy użyć opcji i wpisać np: 2.0TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się