Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

za duzo czyli ile....

Opublikowano

po wymianie wałka i szklanek samochód jest mułowaty, obrotomierz dochodzi do 3tys i się zatrzymuje jak by zaplon odcinało po paru sekundach rwie normalnie jak przed wymiana wałka i szklanek na postoju jest tak samo. Pomóżcie

Opublikowano

Odgrzeje troche kotleta :wink:

Ostatnio wymieniłem olej i wszystkie filtry ( lacznie z paliwa), do tego została zrobiona regulacja wtrysków po wymianie i okazało sie ze spalanie wzrosło o ok. 1-1, 5 litra w stosunku do tego przed jakakolwiek robota.

Korekcja pompek w grupie 13 to kolejno 0, 68; 0, 21; -0, 02; -0, 92. Grupa 23 kolejno 29, 23, -17, 12.

Ktoś moze podpowiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

Troche ciezej tez mam wrazenie pali.

Opublikowano

na ile stopni byly krecone pd?

Opublikowano

Nie mam pojęcia - robili mechanicy, ale z tego co pamietam na 180º :eusathink:

Czy regulacja ma wpływ na spalanie, bo nic oprócz tego nie było robione? :mysli:

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2014 at 22:46 ----------

Ma ktoś jakiś pomysł co mogło spowodować wzrost spalania? Czy mogło sie cos poprzestawiać po regulacji pompek :kwasny:

Opublikowano

Jaka jest synchronizacja rozrzadu. Ustawiasz synchro na 0,0

Opublikowano
Jaka jest synchronizacja rozrzadu. Ustawiasz synchro na 0,0

Rozrzad jest ustawiony na -1, 1

Opublikowano

Okolice 0 zeby bylo... Najlepiej 0.0. Kiedys jak u tescia robilem rozrzad w avf -nie wiem jaka wczesniej mial synchr. Ale po wymianie i ust.na 0.0 tez stwierdzil ze zwiekszone jest spalanie.

U kolesia w octavi tylko ze 2.0tdi 140km 8v synchro ma przestawione na 3.5 bo na 0.0 auto bylo slabe i chlalo 2L wiecej.

Opublikowano

Moźe i tak, ale przed regulacją pompek nic nie było ruszane i palił normalnie. Wszystko sie zadziało po ruszeniu pompek, bez dotykania czegokolwiek innego, wiec nie wiem czy rozrzad ma cos do tego :eusathink:

Opublikowano

To jaki luz ustawić na PD w mojej audi z silnikiem AVF? Robil mi to mechanik ale wydaje mi sie ze cos zrabal bo auto po nocy slabo reaguje na gaz jest ospale i pusci dymka a po chwili wszystko normalnie jest? Czy w ogole to moze miec na to wplyw?

Opublikowano

Mam podobnie - po regulacji pompek zacząl palić duźo więcej tj. przed regulacją w mieście na 17'' w granicach 7, 2-7, 6 a teraz potrafi dobić do 9/100 km i nie wiem co jest k..a z tym :kwasny:

Opublikowano

A pompki zamontowałeś identyczne jak były wcześniej ?

Wydajniejsze pompki będą powodować większe spalanie :whistling:

Opublikowano

180 czy 225 jaki do avf-a? I czy to co opisałem być skutkiem zle ustawionego luzu na PD? Moja też zaczeła więcej palić. Już nie wiem czego się łapać jak coś wymyślis to pisz.

Opublikowano

Ostatnio rozmawiałem z człowiekiem który się zajmuje regulacją, wymianą pompek i zdziwił się jak mu powiedziałem, źe regulację zrobili w avf na 180 stopni. Powiedział, źe powinna być na 225 bo pompki więcej wytrzymają - do tego w elsie teź jest regulacja opisana na 225 stopni.

Ale z tego co poczytałem na różnych forach to opinie sa podzielone - jedni źe na 180 drudzy na 225 i też zgłupiałem :kwasny:

Opublikowano
A pompki zamontowałeś identyczne jak były wcześniej ?

Wydajniejsze pompki będą powodować większe spalanie :whistling:

Pompki zostały takie jakie były, a spalanie wzrosło ewidentnie po regulacji :kwasny:

Opublikowano

koledzy mam male pytanko bo nic nie ma w temacie o silniku AWX, jak ustawic pompki na 120-180 czy 225?? bo czekam mnie wymiana uszczelnien itp, a przy okazji zerkne na walek i szklanki??

Opublikowano
koledzy mam male pytanko bo nic nie ma w temacie o silniku AWX, jak ustawic pompki na 120-180 czy 225?? bo czekam mnie wymiana uszczelnien itp, a przy okazji zerkne na walek i szklanki??

na forach piszą o 180 stopniach, jak rozmawiałem z gościem który się tym zajmuje na co dzień mówił, że jak będzie na 225 stopni (w elsie też jest ustawianie na 225 stopni) to pompka jest mniej eksploatowana i powinna dłużej pożyć :wink:

ale ile osób tyle opinii :kwasny:

Opublikowano

Jeszcze raz napisze czy xle wyregulowany luz na pompce moze miec wplyw na to ze:

Na zimnym silniku auto jest zmulone wciskam gaz i chce normalnie ruszyc a czasem nawet zgasnie ogólna "nie moc" na dole , i do tego puszcza dymka po przejechaniu kilku metrow przewaznie juz na 3 biegu jst normalnie. Aha i podczas tego braku mocy jest slyszalny też jakis dziwny dxwiek jakby z okolic vacupompy,ale wszystkie 3 objawy znikają i auto po chwili jest normalne. No może troche tego dolu dalej brakuje... co to może byc?

Opublikowano

vacum na pewno nie ma nic do tego o czym piszesz :wink:

Opublikowano

Domyslam sie ale mniejwiecej tam slychac ten glos... a co z pompakami ? one cos mogą do tego miec?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...