zchrobot Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Proszę o ocenę logów oraz ogólne uwagi ich wykonania (pierwszy raz): czy na ich podstawie jest możliwe wskazanie wadliwego elementu: dodam że wyczyściłem EGR oraz dolot N75 oraz N18 sprawdzone pod kątem elektrycznym tzn pracują, ale czy zawsze dobrze? w logach dynamicznych grupa 000 jest wykonana 3 razy podczas dwóch pierwszych wystąpił opisany błąd później usunąłem błąd i resztę logów wykonałem już bez błędu silnika bład silnika wystepuje raz na tydzień i wygląda tak (błąd związany z doładowaniem): Address 01: Engine Controller: 038 906 018 FH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2151 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent logi statyczne: Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35767.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35768.html Grupy: 011,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35769.html basic settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35770.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35771.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35772.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35773.html dynamiczne logi: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35781.html Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35782.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35783.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35784.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35785.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35786.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35787.html
vauxhall95 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Jest po sofcie na okolo 140koni,ladna modyfikacja.Generanie nie ma sie czego czepiac,no moze delikatnie turbo przeladowuje.
zchrobot Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 Jest po sofcie na okolo 140koni,ladna modyfikacja.Generanie nie ma sie czego czepiac,no moze delikatnie turbo przeladowuje. dokladnie jest tak jak piszesz ale problem przeladowania czasami sie zdarza czym jest to spowodowane ?
ispee Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 ten silniczek żeby ładnie jeździł po każdym rozgrzaniu raz dziennie chociaż trzeba przebutować troszkę. Ja odkąd go mam przez 1,5 roku ani razu notlaufa nie załapałem... Ale mi pali po mieście 9-11L.
ciahciah Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 spowodowane jest to zimą i delikatną jazda która powoduje osadzanie się sadzy w turbinie i blokowanie kierownic oraz zabiciem kata o ile go masz, przyjdzie ciepło, zaczniesz pałować silnik i wszystko powinno wrócić do normy, jak po kilku przejażdżkach z Vmax nadal będzie ciśnienie szaleć trzeba będzie wyczyścić turbo masz katalizator? 9-11L no to ładnie butujesz, silnik zdrowy wiec takie spalanie to twoja wina statyczny kat wtrysku masz na maxa ustawiony ale czy to może mieć wpływ na większe spalanie nie sadzę, za to sadze że pałowanie na 1 2 3 nie przedmucha turbo jak należy, do tych celów trzeba mieć kawałek drogi, najlepiej pod górkę, do tego komplet osób by silnik był dociążony i wtedy spaliny w turbo osiągną większą temp. pedał w podłodze, 4 5 bieg, obroty ponad 3000 ile waży A6?
przemik Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Ten samochod ma seryjną turbine i wtryski ?
zchrobot Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 panowie a jakieś konkrety z logow widac ? co moze byc tego przyczyna zawor N75 N18 ? turbinka ? auto przynajmniej raz na tydzien jest butowane kilka krotnie przejezdza wtedy odcinek 150km w tygodniu raczej spokojna jazda w miescie 100km tak moje autko ma wszystko seryjne łącznie z katalizatorem
ciahciah Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 podejrzane wartości są w http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35782.html na pierwszym i drugim złapałeś tryb awaryjny, na trzecim turbo pompuje 251 i niespodzianie spada do 198 http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35772.html ma być EGR On ~220, przyczyn tego stanu rzeczy może być 3 jak dawno nie wymieniałeś filtra powietrza to od niego zacznij i powtórz 003 basic setting no i możesz 003, 000 dynamiczny bo może to wina softu, a osprzęt jest ok, tylko tym razem mocno wciśnij pedał do dechy i ciągnij do 4200obr nie znam się na czipkowaniu ale wydaje mi się że ten czip jest trochę za ambitny, wszystko co się dało wyciśnięte na maxa, stad pewnie wysokie spalanie
zchrobot Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 co do chipa to robil go Rogal na mineralnej w warszawie wiec mysle, że zna sie na rzeczy 1. EGR przeczyszony tydzien temu oraz dolot 2. filterek wymieniony niedawno 2 miesiace temu spalania nie mam wysokiego przy normalnej jezdzie do 120 5.5l/100km ps sytuacja wyglada tak dzisiaj w trasie blad przeladowania po 20 min jazdy. Po zgaszeniu i deptaniu przez nastepne 120km nic sie nie dzialo od czasu do czasu kiedy sie dalo było do 4500 na 3 i 4 biegu [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 09:44_________________________________________________panowie a co powiedzie na ten preparat ? http://wynns.pl/top/view_product.php?product=664 czy ktoś już z niego korzystał jeśli tak to jakie efekty?
ciahciah Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 według mnie to będzie tylko efekt placebo i 30zł w plecy, no chyba że rozbierzesz na części pierwsze to co chcesz wyczyścić i wtedy go zaaplikujesz podmień przepływkę od innego auta i zrób statyczne 003, basic setting 003, dynamiczne 003 008
zchrobot Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 według mnie to będzie tylko efekt placebo i 30zł w plecy, no chyba że rozbierzesz na części pierwsze to co chcesz wyczyścić i wtedy go zaaplikujesz podmień przepływkę od innego auta i zrób statyczne 003, basic setting 003, dynamiczne 003 008 przeplywka jest nowa oryginal BOSCH ma rok wiec wątpie ze to cos pomoze kolego koledzy na forum Audi A6 wypowiadaja sie dosyc pozytywnie odnosnie tego srodka rozumiem, że nikt nic więcej na podstawie logów nie może stwierdzić co jest przyczyną ?
przemik Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Auto jest zmodzone wiec ciezko stwierdzic jednoznaczą przyczyne. Ja bym jej upatrywał w mapie cisnienia doladowania - nie tyle w samym programie ile w tym jak z nim sobie radzi sprzet. Wyslij logi do Witka wraz z opisem swoich wątpliwosci. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 pisząc o http://vaglog.rtnet.pl/zchrobot_35772.html ma być EGR On ~220, przyczyn tego stanu rzeczy może być 3 chciałem dojść czemu masz złą wartość, tu czip nie ma nic do rzeczy, po prostu albo kat jest przytkany, albo przeplywka kulawa, nowe nie znaczy dobre.., no ale zrób jak przemik radzi, a nam potem pochwal się co było przyczyną
zchrobot Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 a czy jak jest błąd przepływomierza to nie jest on zapisywany osobno pod osobnym kodem błędu ? z logow chyba nie wynika, że coś z przepływką jest nie tak ? a z logów nie widać czy kierownice turbiny nie są lekko już zapieczone ?
ciahciah Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 przy otwartym ERG pomiar z przepływki jest o 50 jednostek na mały, przyczyn może być dwie, albo kat przytkany albo przepływka zaniża, ja chciałem dojść przyczyny, na jej podstawie można by coś więcej powiedzieć czemu silnik łapie tryb awaryjny, ale najlepiej będzie jak się zgłosisz do witka
zchrobot Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Panowie dzisiaj odcinka na 3 biegu dopiero przy 4000 ? czy winny może być któryś z zaworków N18 lub N75 ? co dalej robić aby uzyskać jakieś spostrzeżenia które wyeliminują mi ten problem ? witek nie odpisuje mi na @
Rogalotti Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Nie zmieniaj żadnej przepływki szkoda Twojej kasy, wyczysc kierownice w turbo, wymien zawór N75 na nowy, wymien przy okazji wszystkie przewody układu podciśnieniowego i jezdzij dalej. To jest auto kilkuletnie, ma swój przebieg gdyby seryjnie były tam montowane turbiny KKK to nie miał bys zadnego problemu. Niestety w starych garetach albo bedziesz jezdził mocno albo bedziesz czyscił co X km kierownice spalin taki live Pozdrawiam.
zchrobot Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 witam zainteresowanych (odpowiadających wcześniej) problem znikł samoczynnie po mocniejszej jeździe najprawdopodobniej lekko się zapiekła turbina. Tylko pytanie czemu się to stało w aucie po chipie, a w autach kolegów z tym samym silnikiem oraz turbina, większymi przebiegami i starszymi nie ma tego typu dolegliwości ? Czyżby tuner przesadził z dawką paliwa ? proszę o zerknięcie na logi osoby postronne Bo coś nie chce mi się wierzyć że to akurat taki live, i nikt wcześniej tego nie stwierdził z kolegów tylko osoba która robiła program. Czyżby w innych autach po MODYFIKACJACH też zbyt często pojawiała się taka dolegliwość stąd trafna diagnoza ? cytując Rogalotti: "albo będziesz jezdził mocno albo bedziesz czyscił co X km kierownice spalin": to stwierdzenie jest lekko śmieszne dla mnie Auto przez jedenascie lat nie mialo czyszczonej turbiny dolotu itp rzeczy i się sprawowało wzorowo bez dynamicznej niepotrzebnie jazdy, a teraz nagle po modzie mam jeździć ciągle dynamiczniej ? czyli jasno z tego wynika, że ten program jest wykonany NIEPOPRAWNIE skoro zmusza mnie do dynamicznej jazdy lub kosztownych napraw !! pozdr
sobol_20 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Koledzy przepraszam że się wtrącę ale po czym i z których grup ewidentnie wynika że auto jest po chipie na 140KM?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się