pok3r Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam zacznę może od tego że samochód "przeżył" dachowanie i leżał na dachu kilkanaście minut coś wyciekało prawdopodobnie płyn wspomagania który musiałem uzupełnić. Po jakimś czasie postanowiłem go odpalić więc wykręciłem świece żarowe i pokręciłem silnikiem w celu przedmuchania. Nic nie wydmuchał, skręciłem świece i zapalał bez problemu. Wczoraj zapaliłem go na kilkanaście minut i po rozgrzaniu przygazowałem i kapał z tłumika olej i było czuć zapach palonego oleju, zgasiłem i postanowiłem udać się do mechanika, który stwierdził że powinienem zostawić samochód zapalony żeby on przepalił ten olej. Problem zaczął się dziś. Zostawiłem go zapalonego na ok 40 minut na wolnych obrotach. Po przegazowaniu mu do 2000 obrotow dwa razy po chwili sam wskoczyl na maksymalne obroty nie pomogło wyjęcie kluczyka, chodził tak przez 10-15sek i zgasł sam (na szczęście,, nie wiedziałem co robić) . Po chwili odpaliłem znowu i silnik pracuje na normalnych obrotach. Więc pytanie Co było przyczyną?? Czy silnik mógł się uszkodzić?? co robić?
mastertroll Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 mogl dostac samozaplonu przez turbine i taki byl efekt ja bym go wiecej nie odpalal tylko sprawdzil czy ma olej i czy wszystkie plyny sa
kubson Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Auto naprawiasz czy chcesz go mieć teraz do zabawy tylko ? Jeśli do zabawy to odpalaj smialo najwyzej zdlawisz go 5 biegiem
pok3r Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Olej jest . Zależy mi na tym samochodzie naprawdę, silnik był w dobrym stanie wręcz idealnym wszystko wymieniane na czas. Wszystkie płyny są
kubson Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Pewnie sie turbo `rozwaliło`, po tamtej akcji oleju ubyło ?
pok3r Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak wczoraj sprawdzałem olej to był ubytek i dolałem przed zapaleniem. Czy z silnikiem mogło coś się stać?
grand10 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Turbo ci puściło a z silnikiem to wrzenie z fusów naprawisz turbo to zobaczysz i nie ODPALAJ JEJ WIECEJ!!!! BO ZATRZESZ SILNIK
wrclaguna Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175202.0;highlight=choroba
mastertroll Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 widze koledzy potwierdzili moje domysly wiec tak jak ci radza jak ci zalezy odkrec turbine i zobacz czy ma luz podluzny i poprzeczny jezeli ma duzy to oddaj do regeneracji albo kup pewna uzywke bo nie wiem ile nowa kosztuje ale bedzie pewnie droga :-/
ALBINEK Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Masz już odpowiedż , tylko potwierdzam Turbo zassało oleju . Turbina do naprawy lub wymiany !.
dariodario Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 ale dużo znawców. Przecież jak leżał na dachu to olej poszedł przez odme do układu dolotowego i stąd ten samo zapłon. Pojeździj i zobaczysz że turbo ok.profilaktycznie wyczyśc cały układ dolotowy począwszy od filtra potem intercoler wymień filtr powietrza bo napewno jest w oleju. Wyczyśc też przeplywke
vauxhall95 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 dokladnie,niekoniecznie turbo poszlo,wiesz ze takie zabawy moga sie skonczyc wymiana silnika,albo kapitalka.
dariodario Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 dokladnie,niekoniecznie turbo poszlo,wiesz ze takie zabawy moga sie skonczyc wymiana silnika,albo kapitalka. czasem dziurą w bloku.
kubson Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 ale dużo znawców. Przecież jak leżał na dachu to olej poszedł przez odme do układu dolotowego i stąd ten samo zapłon. Pojeździj i zobaczysz że turbo ok.profilaktycznie wyczyśc cały układ dolotowy począwszy od filtra potem intercoler wymień filtr powietrza bo napewno jest w oleju. Wyczyśc też przeplywke Dlatego własnie pytałem czy mu od tamtego momentu oleju ubyło :gwizdanie:
pok3r Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Sprawdzałem dziś . Oleju nie ubyło , zdjąłem wąż z turbiny i zapaliłem.
Frimuś Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Koledzy mam pilny problem. dzwoni domnie kolega ze stoi na autostradzie jedzie passatem 2002 19tdi 130 kucy na pompowtryskacg=h wygladalo to nastepujaca jechal i nagle bialy dym auto wskoczylo na 4 tys obrotow i zgaslo podpowiedzie chociaz cos!!
kkam Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 sprawdzić poziom oleju... jeżeli ubylo to znaczy ze był samozaplon...samochód na lawete i do mechanika
Frimuś Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 nie...inaczej zmiana zeznan..... jechal autostrada nagle auto stracilo moc on wcisnal sprzegla i zaczely wzrastac obroty ,przy 5 tys przekrecil kluczyk i go zgasil teraz nie morze odpalic.
vauxhall95 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 zadlawil sie olejem,badz juz nie ma oleju wogole w silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się