Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

orzeł pamiętasz że czekamy na wykres :gwizdanie: :kox:

wszystko w swoim czasie :) są wakacje i trzeba troche poczekać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj odwiedziłem Aliego

Niestety, nie jest to mod finalny bo przy 4000 rpm pompa paliwa nie daje rady i spada ciśnienie co widać na wykresie. Jednocześnie wywala taki błąd:

16471/P0087/000135 - Fuel Rail / System Ciśnienie: zbyt niskie

Musieliśmy zdjąć paliwa od 4000 rpm :(.

Może ktoś z was się spotkał z czymś takim?? Nie było czasu już szukać co to jest ale prawdopodobnie pompa paliwa pod siedzeniem pasażera nie daje rady i trzeba będzie ją wymienić lub dołożyć jeszcze jedną :). Na tą chwile wyszło coś takiego

20110810190.jpg

Nałożone są tam dwa wykresy. Widać, że wcześniej auto kręciło sie o 200 rpm dalej i to zostanie jeszcze dopieszczone jak uporam się z problemem paliwa :naughty:

Kolega robił tez A8 4.2 tdi wyszło jedynie 372PS i 750Nm :decayed: problemem w tym aucie jest temperatura w dolocie - było 70 stopni.... a u mnie tylko 30 :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik super. Przy 2000rpm masz już ponad 600nm :good:. Ciekawe ile seryjne sprzęgło zniesie w tym aucie. :mysli:

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik super. Przy 2000rpm masz już ponad 600nm :good:. Ciekawe ile seryjne sprzęgło zniesie w tym aucie. :mysli:

Pozdro.

Mocy i momentu juz raczej nie przybędzie tylko pociągniemy dalej po obrotach :).

Co do sprzęgła to myśle ze spokojnie 700 przeniesie (Patrox i A5) mają ponad 700 i dają rade. Także do granicy jeszcze mi troche zostało :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, zadziwia mnie ten motor :hi: jeśli będę szukał nowej B8 to wiem czego prawdopodobnie będę szukał. Oczywiście S4 B8 to inna para kaloszy ale jak dla mnie chyba różnicę wolę przeznaczyć na konkretny wypas, wydech, fmic, i resztę osprzętu a i tak jeszcze sporo zostanie :gwizdanie: no i przy tankowaniu sporo zostanie w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja pier... Piotruś to teraz mnie rozsypałeś po posadzce... Coś Ty tam namodził? Jakies większe turbo??!! Mapisz co tam masz porobione :)

Aha i niunia pozdrawia :D

To co jest w temacie :) czyli wydech, FMIC i soft. Ten fmic robi straszną robote. Przy hamowaniu max co miał to +12 stopni od temperatury otoczenia. Generalnie Soft jest praktycznie taki jak był, DPF wciąż na miejscu i EGT mniejsze niż było po programie bez FMICa wiec można powiedzieć, że mocy przybyło a silnik jest bezpieczniejszy :good:.

też pozdrów niunie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o DPFa miałem się pytać czy jeszcze jest czy już poszedł out :kox: Orzełek a jesteś w stanie zmierzyć średnicę rurek na wejściu i wyjściu z dpfa :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/katalizator-filtr-fap-dpf-audi-a4-a5-3-0-tdi-8k0-i1764319256.html

ciężko będzie zmierzyć te średnice bo tam sa dziwne przejścia. Grunt, że daje rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/katalizator-filtr-fap-dpf-audi-a4-a5-3-0-tdi-8k0-i1764319256.html

ciężko będzie zmierzyć te średnice bo tam sa dziwne przejścia. Grunt, że daje rade :)

Mały ten fap w B8 :) na oko wygląda na około 2" lub 2,25" na wejściu i wyjściu :mysli: ale spoko można przerobić króćce po 2,75" :naughty:

U mnie jest dwa razy większa pucha filtra połączona z 2-gim catem wielkości twojego fapa :)

Fap jest taki jak ten tylko ma z przodu dołączonego cata:

http://allegro.pl/audi-a4-a6-quattro-3-0-tdi-filtr-fap-dpf-i1719220637.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawia się pytanie - po co to robić?? :) jest moc i więcej nie chce a jak widać DPF nie stoi tutaj na przeszkodzie :). Patrox ma 351 ps ze zmienioną turbiną i wyciętym DPFem. Dla 10 ps przy tej mocy nie warto sie w to bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluźniony DPF to mniejsze EGT i parę kucy więcej :naughty:

Dla mnie gra nie warta świeczki. Zobacz na streetracingu A5 z turbo ABT ma 356 ps z DPFem :). Seryjne turbo na wiele więcej nie starczy niż u mnie może z 5 ps a to nie ma sensu.

Ile ten czarnuch może mieć teraz do paki ? :mysli: :mysli: :mysli:

pewnie jakoś ok ~5s ? mierzyłeś może?

nie mierzyłem, ale pewnie jakoś tak będzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...