Staszek20VT Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Poza tym te koła mi zostały razem z oponami To dawaj... z powrotem do pierwotnego przeznaczenia :D:D
Orzeł Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 orzeł pamiętasz że czekamy na wykres :gwizdanie: wszystko w swoim czasie są wakacje i trzeba troche poczekać
Orzeł Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 wczoraj odwiedziłem Aliego Niestety, nie jest to mod finalny bo przy 4000 rpm pompa paliwa nie daje rady i spada ciśnienie co widać na wykresie. Jednocześnie wywala taki błąd: 16471/P0087/000135 - Fuel Rail / System Ciśnienie: zbyt niskie Musieliśmy zdjąć paliwa od 4000 rpm . Może ktoś z was się spotkał z czymś takim?? Nie było czasu już szukać co to jest ale prawdopodobnie pompa paliwa pod siedzeniem pasażera nie daje rady i trzeba będzie ją wymienić lub dołożyć jeszcze jedną . Na tą chwile wyszło coś takiego Nałożone są tam dwa wykresy. Widać, że wcześniej auto kręciło sie o 200 rpm dalej i to zostanie jeszcze dopieszczone jak uporam się z problemem paliwa Kolega robił tez A8 4.2 tdi wyszło jedynie 372PS i 750Nm problemem w tym aucie jest temperatura w dolocie - było 70 stopni.... a u mnie tylko 30
wrclaguna Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Piekny wynik Ciekawi mnie co ta za filter jest w B8 w zbiorniku i co ile sie go wymienia
Orzeł Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 a jest jakiś?? może to on jest przytkany i blokuje.... masz jakiś zrzut z etki??
wrclaguna Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Mnie tez to ciekawi musze podjechac do kumpla z ASO i popytac w jakich silnikach to jest
Ponior Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wynik super. Przy 2000rpm masz już ponad 600nm . Ciekawe ile seryjne sprzęgło zniesie w tym aucie. Pozdro.
Orzeł Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wynik super. Przy 2000rpm masz już ponad 600nm . Ciekawe ile seryjne sprzęgło zniesie w tym aucie. Pozdro. Mocy i momentu juz raczej nie przybędzie tylko pociągniemy dalej po obrotach . Co do sprzęgła to myśle ze spokojnie 700 przeniesie (Patrox i A5) mają ponad 700 i dają rade. Także do granicy jeszcze mi troche zostało .
mystic.pl Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie no, zadziwia mnie ten motor jeśli będę szukał nowej B8 to wiem czego prawdopodobnie będę szukał. Oczywiście S4 B8 to inna para kaloszy ale jak dla mnie chyba różnicę wolę przeznaczyć na konkretny wypas, wydech, fmic, i resztę osprzętu a i tak jeszcze sporo zostanie :gwizdanie: no i przy tankowaniu sporo zostanie w kieszeni.
Staszek20VT Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No ja pier... Piotruś to teraz mnie rozsypałeś po posadzce... Coś Ty tam namodził? Jakies większe turbo??!! Mapisz co tam masz porobione Aha i niunia pozdrawia
Orzeł Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No ja pier... Piotruś to teraz mnie rozsypałeś po posadzce... Coś Ty tam namodził? Jakies większe turbo??!! Mapisz co tam masz porobione Aha i niunia pozdrawia To co jest w temacie czyli wydech, FMIC i soft. Ten fmic robi straszną robote. Przy hamowaniu max co miał to +12 stopni od temperatury otoczenia. Generalnie Soft jest praktycznie taki jak był, DPF wciąż na miejscu i EGT mniejsze niż było po programie bez FMICa wiec można powiedzieć, że mocy przybyło a silnik jest bezpieczniejszy . też pozdrów niunie
mystic.pl Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Właśnie o DPFa miałem się pytać czy jeszcze jest czy już poszedł out Orzełek a jesteś w stanie zmierzyć średnicę rurek na wejściu i wyjściu z dpfa
Orzeł Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 http://moto.allegro.pl/katalizator-filtr-fap-dpf-audi-a4-a5-3-0-tdi-8k0-i1764319256.html ciężko będzie zmierzyć te średnice bo tam sa dziwne przejścia. Grunt, że daje rade
mystic.pl Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 http://moto.allegro.pl/katalizator-filtr-fap-dpf-audi-a4-a5-3-0-tdi-8k0-i1764319256.html ciężko będzie zmierzyć te średnice bo tam sa dziwne przejścia. Grunt, że daje rade Mały ten fap w B8 na oko wygląda na około 2" lub 2,25" na wejściu i wyjściu ale spoko można przerobić króćce po 2,75" U mnie jest dwa razy większa pucha filtra połączona z 2-gim catem wielkości twojego fapa Fap jest taki jak ten tylko ma z przodu dołączonego cata: http://allegro.pl/audi-a4-a6-quattro-3-0-tdi-filtr-fap-dpf-i1719220637.html
Orzeł Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 pojawia się pytanie - po co to robić?? jest moc i więcej nie chce a jak widać DPF nie stoi tutaj na przeszkodzie . Patrox ma 351 ps ze zmienioną turbiną i wyciętym DPFem. Dla 10 ps przy tej mocy nie warto sie w to bawić.
mystic.pl Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Poluźniony DPF to mniejsze EGT i parę kucy więcej
skovroon Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Ile ten czarnuch może mieć teraz do paki ? :mysli: pewnie jakoś ok ~5s ? mierzyłeś może?
Orzeł Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Poluźniony DPF to mniejsze EGT i parę kucy więcej Dla mnie gra nie warta świeczki. Zobacz na streetracingu A5 z turbo ABT ma 356 ps z DPFem . Seryjne turbo na wiele więcej nie starczy niż u mnie może z 5 ps a to nie ma sensu. Ile ten czarnuch może mieć teraz do paki ? :mysli: pewnie jakoś ok ~5s ? mierzyłeś może? nie mierzyłem, ale pewnie jakoś tak będzie
Rekomendowane odpowiedzi