Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie... u mnie sworzen i poduszka amortyzatora byly do wymiany, jak zmienialem zawieszenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem całe zawieszenie i luzu nigdzie nie ma...... czy wymiana sworzni wyeliminuje to stukanie?? ktoś już wymieniał??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gabryś nie pisał nic, że mu skrzypiało ;), zamawiam te sworznie - zobaczymy może pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak skrzypiało to okazało się, że sworznie dolne zwrotnicy, wymienione 8 miesięcy temu i na razie spokój:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sworznie już mam do odbioru w ASO więc w poniedziałek/wtorek zmienimy i dam znać :) Cena ze śrubami to ~ 350 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie buda b8 jest jedną z fajniejszych,fajnie jest oglądać takie projekty jak Twój,co do fiata mam kumpla który ma bzika na ich punkcie i też modzi co nie tylko.pozdr:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, bo leżą w bagażniku i czekają na wymianę ;). Auto stoi bo jeżdżę służbowym i nie mam czasu wymienić :)

---------- Post dopisany 29-08-2013 at 06:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 08:25 ----------

pomogło ;), sworznie wymienione i jest cisza. Na lewej stronie był minimalnie wyczuwalny luz, na prawej było ok.

Dla potomnych - sworznie dla AUDI robi TRW

97be.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, bo leżą w bagażniku i czekają na wymianę ;). Auto stoi bo jeżdżę służbowym i nie mam czasu wymienić :)

---------- Post dopisany 29-08-2013 at 06:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 08:25 ----------

pomogło ;), sworznie wymienione i jest cisza. Na lewej stronie był minimalnie wyczuwalny luz, na prawej było ok.

Dla potomnych - sworznie dla AUDI robi TRW

http://img692.imageshack.us/img692/1702/97be.jpg

A nie mowilem :)

PS

Ladne buty:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała aktualizacja :),

jednak choroba zwana "tuningiem" jest nieuleczalna,

W tym miejscu po raz kolejny pragnę Podziękować i Pogratulować Wojtkowi za ogarnięcie tematu i stworzenie prawdopodobnie najmocniejszego CCWA na świecie (jeśli się mylę to tylko z braku wiedzy o innych takich projektach)

8ru3.jpg

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.5...4880&type=3

"Miło nam zaprezentować nasz najmocniejszy projekt z silnikiem 3.0TDI.

W prezentowanym Audi przeprowadziliśmy następujące modyfikacje:

- Turbosprężarka ROTORTECH Stage 2

- Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM)

- Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar

- Wydajny Frontalny Intercooler

- Pełny wydech 3" MG Motorsport

- Usunięcie DPF (Downpipe RM Motors + modyfikacja sterownika)

- Instalacja SpiderBOOT

- Remap

Efekt modyfikacji:

- Program wyścigowy 381KM 726Nm

- Program drogowy 373KM 686Nm

Jednocześnie miło nam poinformować że we współpracy z firmą ROTORTECH skonstruowaliśmy dwa rodzaje wydajniejszych turbosprężarek do 3 litrowych silników wyposażonych seryjnie w turbosprężarki z rodziny GTB2260 (Audi, BMW, Mercedes, VW)

ROTORTECH Stage 1 - potencjał do ok. 360KM, reakcja na gaz i wydajność na niskich obrotach zbliżona do turbiny seryjnej. Turbina zapewnia wydajność i jakośść dotychczas proponowanej przez nas turbiny ABT w dużo korzystniejszej cenie.

ROTORTECH Stage 2 - potencjał do ok. 380KM, słabsza wydajność w niskim zakresie obrotów - "budzi się" ok. 250 obrotów później, ale nie traci wydajności aż do 4800 obrotów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...