_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 dokladnie... u mnie sworzen i poduszka amortyzatora byly do wymiany, jak zmienialem zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 czyli, że to 33901 01 LEMFÖRDER - Sklep Online ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 tak, na samym dole.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem całe zawieszenie i luzu nigdzie nie ma...... czy wymiana sworzni wyeliminuje to stukanie?? ktoś już wymieniał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Gabrys pisal kilka postow wyzej.. przy tym skrzypieniu wsadzilem lape pod wahacz i tam czulem wibracje generujace skrzypienie najmocniej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Gabryś nie pisał nic, że mu skrzypiało , zamawiam te sworznie - zobaczymy może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 do mnie laczniki jeszcze nie doszly.. :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Orzeł, sprawdzałeś już tuleje górnych wahaczy ? Skrzypi też przy skręcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 oblookalem na podnosniku, stawiam na dolne sworznie kulowe. u mnie maja luz. laczniki mam z amelinium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranger 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 tak z ciekawosci mierzyles sie moze z remapowanym 35d ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 U mnie jak skrzypiało to okazało się, że sworznie dolne zwrotnicy, wymienione 8 miesięcy temu i na razie spokój:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 sworznie już mam do odbioru w ASO więc w poniedziałek/wtorek zmienimy i dam znać Cena ze śrubami to ~ 350 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garry99 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jak dla mnie buda b8 jest jedną z fajniejszych,fajnie jest oglądać takie projekty jak Twój,co do fiata mam kumpla który ma bzika na ich punkcie i też modzi co nie tylko.pozdr:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 sworznie już mam do odbioru w ASO więc w poniedziałek/wtorek zmienimy i dam znać Cena ze śrubami to ~ 350 zł Pomoglo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie wiem, bo leżą w bagażniku i czekają na wymianę . Auto stoi bo jeżdżę służbowym i nie mam czasu wymienić ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 06:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 08:25 ---------- pomogło , sworznie wymienione i jest cisza. Na lewej stronie był minimalnie wyczuwalny luz, na prawej było ok. Dla potomnych - sworznie dla AUDI robi TRW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie wiem, bo leżą w bagażniku i czekają na wymianę . Auto stoi bo jeżdżę służbowym i nie mam czasu wymienić ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 06:48 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2013 at 08:25 ---------- pomogło , sworznie wymienione i jest cisza. Na lewej stronie był minimalnie wyczuwalny luz, na prawej było ok. Dla potomnych - sworznie dla AUDI robi TRW http://img692.imageshack.us/img692/1702/97be.jpg A nie mowilem PS Ladne buty:polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 u mnie tez pomoglo. wylazlo przy 130 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 mała aktualizacja , jednak choroba zwana "tuningiem" jest nieuleczalna, W tym miejscu po raz kolejny pragnę Podziękować i Pogratulować Wojtkowi za ogarnięcie tematu i stworzenie prawdopodobnie najmocniejszego CCWA na świecie (jeśli się mylę to tylko z braku wiedzy o innych takich projektach) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.5...4880&type=3 "Miło nam zaprezentować nasz najmocniejszy projekt z silnikiem 3.0TDI. W prezentowanym Audi przeprowadziliśmy następujące modyfikacje: - Turbosprężarka ROTORTECH Stage 2 - Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM) - Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar - Wydajny Frontalny Intercooler - Pełny wydech 3" MG Motorsport - Usunięcie DPF (Downpipe RM Motors + modyfikacja sterownika) - Instalacja SpiderBOOT - Remap Efekt modyfikacji: - Program wyścigowy 381KM 726Nm - Program drogowy 373KM 686Nm Jednocześnie miło nam poinformować że we współpracy z firmą ROTORTECH skonstruowaliśmy dwa rodzaje wydajniejszych turbosprężarek do 3 litrowych silników wyposażonych seryjnie w turbosprężarki z rodziny GTB2260 (Audi, BMW, Mercedes, VW) ROTORTECH Stage 1 - potencjał do ok. 360KM, reakcja na gaz i wydajność na niskich obrotach zbliżona do turbiny seryjnej. Turbina zapewnia wydajność i jakośść dotychczas proponowanej przez nas turbiny ABT w dużo korzystniejszej cenie. ROTORTECH Stage 2 - potencjał do ok. 380KM, słabsza wydajność w niskim zakresie obrotów - "budzi się" ok. 250 obrotów później, ale nie traci wydajności aż do 4800 obrotów." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Grubo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Maniak Normalnie wymiękam co do wyniku graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi