Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Staszku :)

Pozostaje jedno małe pytanie - na co zmienić?? :)

Niunia spełnia moje oczekiwania w 100% no chyba, że będzie potrzebny większy bagażnik :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw autko i zacznij modzić S-line exterieur :naughty::naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co nie wrzucasz fotek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to był pierwszy mod po zakupie auta przed całą mechaniką bo auto było na gwarancji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest

Rezaj.......rezaj swoją miron :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW winiki zadziwiajce gratulacje !!! jestem ciekwaw jakie spalanie ?

Spalanie przy normalnej jeździe ok 8l, przy eco drivingu 7, przy butowaniu max 10, ale to naprawde trzeba mocno deptać

Nie masz przy takim momencie absolutnie zadnych drgan na drazku skrzyni?

Auto jest zestrojone tak, żeby nie było żadnych drgań dlatego Max moment jest tak wysoko :) - oszczędza to cały układ napędowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzel, czyli spokojnie mozna podjechac do aligatora i poprosic o strojenie 3.0 tdi na Orla? ;)

Zależy jakie 3.0tdi masz, bo jest różnica i to ma znaczenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W osprzęcie. CAPA to praktycznie bliźniacza konstrukcja jaka była w B7 ASB przez co jest jak gdyby trochę ograniczona, co nie znaczy, że nie można wyciągnąć z niej sporo, z tym, że przy wysokim strojeniu ok. 340-350ps i standardowych modach typu cooler i wydech to już praca na "granicach wytrzymałości". CCWA ma już zmodyfikowany układ paliwowo wtryskowy, a CCLA to już "wyższa liga" choć CCWA można spokojnie dozbroić do "poziomu" CCLA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego Co wiem, to wtryskiwacze w CAPA/CCWA sa te same... cisnienie w railu jest inne CAPA -1650bar - CCWA 1800bar, ale nie sadze, ze to ma wplyw na moc.

Mozesz powiedziec cos wiecej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...