mystic.pl 6 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Czyli cel osiągnięty został Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek20VT 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 No proszę, proszę - człowiek na chwilkę wyjedzie, a tu takie jazdy BRAWO Piotruś, GRATULACJE!!! A teraz szykuj furę, może czas niunię zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Dzięki Staszku Pozostaje jedno małe pytanie - na co zmienić?? Niunia spełnia moje oczekiwania w 100% no chyba, że będzie potrzebny większy bagażnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 zostaw autko i zacznij modzić S-line exterieur :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Auto ma całe body z S4 poza czarnym przednim grilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Dawaj świeże foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 no to co nie wrzucasz fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 przecież to był pierwszy mod po zakupie auta przed całą mechaniką bo auto było na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest Rezaj.......rezaj swoją miron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 WOW winiki zadziwiajce gratulacje !!! jestem ciekwaw jakie spalanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zalezne od jazdy pewnie podobnie do serii.. Czyli podobnie do 2.0 tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Nie masz przy takim momencie absolutnie zadnych drgan na drazku skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 WOW winiki zadziwiajce gratulacje !!! jestem ciekwaw jakie spalanie ? Spalanie przy normalnej jeździe ok 8l, przy eco drivingu 7, przy butowaniu max 10, ale to naprawde trzeba mocno deptać Nie masz przy takim momencie absolutnie zadnych drgan na drazku skrzyni? Auto jest zestrojone tak, żeby nie było żadnych drgań dlatego Max moment jest tak wysoko - oszczędza to cały układ napędowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 heh wykonales kawal dobrej roboty do ktorej nie jeden uzytkownik B8 3.0tdi bedzie wracal !!! Co do spalania to WOW !!! moje marne 1.8T tyle pali heeehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Orzel, czyli spokojnie mozna podjechac do aligatora i poprosic o strojenie 3.0 tdi na Orla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Orzel, czyli spokojnie mozna podjechac do aligatora i poprosic o strojenie 3.0 tdi na Orla? Zależy jakie 3.0tdi masz, bo jest różnica i to ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 jaka jest roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 W osprzęcie. CAPA to praktycznie bliźniacza konstrukcja jaka była w B7 ASB przez co jest jak gdyby trochę ograniczona, co nie znaczy, że nie można wyciągnąć z niej sporo, z tym, że przy wysokim strojeniu ok. 340-350ps i standardowych modach typu cooler i wydech to już praca na "granicach wytrzymałości". CCWA ma już zmodyfikowany układ paliwowo wtryskowy, a CCLA to już "wyższa liga" choć CCWA można spokojnie dozbroić do "poziomu" CCLA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 z tego Co wiem, to wtryskiwacze w CAPA/CCWA sa te same... cisnienie w railu jest inne CAPA -1650bar - CCWA 1800bar, ale nie sadze, ze to ma wplyw na moc. Mozesz powiedziec cos wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi