mario0760 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam Mam taki problem że autko nie łapie temperatury znaczy dogrzeje sie do 70 i to jest max, jak po mieście mu depne skoczy na 72 max. Temp na zewnątrz -4. Została Wymieniona chłodnica, termostat, zalany nowy płyn, sprawdzony czujnik temp na komputerach przez mechanika, no i do tego mam zasłoniętą chłodnice ;/. Mechanik mówi zeby tak zostawić i dalej jeździć --- ten typ tak ma. Ja wiem że ten typ tak nie ma bo znajomy miał AVF i dogrzewałs ie do 85-90. Jaka przyczyna
wrclaguna Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Moze termostat cos szwankuje , czasem nowe tak maja uklad byl odpowietrzony
Krzy0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Tak jak kolega wyżej sprawdz termostat czy weze od chlodnicy sa zimne
mario0760 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Wąż ten jeden robi sie ciepły a ten za termostatem jest zimny czy;i nie otwiera, termostat sprawdzali 2 razy ten nowy i na starym tez było to samo. Czujnik stwierdzili ze na kompie nie ma błędów. POwietrze wlotami leci gorące, temperatura na vagu w cool temp jest można powiedzieć taka sama jak na wskaźniku dlatego myślę tez ze czujnik jest dobry;/. niby układ odpowietrzyli. Chłodnica zasłonięta na maxa. Jazda z prędkościami około 120-160 na trasie i 70 stopni a w mieście 71-73. CO jeszcze wchodzi w skład układu chłodzenia może jeszcze gdzieś w rurach powinna być jakaś redukcja czy coś co przytrzymuje płyn. Może i wymyslam ale brak pomysłów,Czy warto wymieniać ten czujnik pomimo braku błędów i tej samej temp na blacie? jak go sprawdzić jescze?
marec-ki Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Sprawdź visco. Może się okazać że chodzi równo z obrotami silnika. Mnie mechanik w Warszawie chciał orżnąć tłumacząc, że silnik się nie dogrzewa bo visco chodzi rowno z obrotami silnika i ciągle wieje na silnik. Chciał mnie skasować tysiaka za to !! kupiłem visco od Dzika i dałem do innego mechanika i zapłaciłem 500zł (visco, wymiana płynu na G12+, nowy termostat, robocizna). No ivisco oczywiście niepotrzebnie bo było OK ale jak już miałem kupione nowe to wymieniłem
lesand Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 to że nie ma błędów czujnika nie oznacza że na pewno jest dobry, ja nie miałem żadnych błędów a jak sprawdziłem czujnik na zimnym silniku to okazało się że różnica między temp. pow. a temp. cieczy wynosiła 18 st. tu masz opis jak sprawdzić na zimnym i gorącym silniku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
mario0760 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Sprawdziłem vagiem wskAZANIA to w grupie 007 1 okienko : -3,6 fuel temp ////potem następne 0% /////trzecie okienko - 0.9 intake temperature //// i czwarte okienko -14,4 temp coolant wszystkie wartosci na wyłączonym silniku, jak pochodził 2 minuty to wartosci kolejno :10.8/00%/-0,9/10,8
lesand Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Sprawdziłem vagiem wskAZANIA to w grupie 007 1 okienko : -3,6 fuel temp ////potem następne 0% /////trzecie okienko - 0.9 intake temperature //// i czwarte okienko -14,4 temp coolant czujnik do wymiany
mario0760 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Słuchajcie pojechałem do mechanika i powiedział ze jak auto chodzi to temperatury nie różnią sie gigantycznie. dodał ze co innego gdyby dolny wąż był ciepły i termostat otwierał a na blacie byłoby 70 ale skoro wąż dolny jest zimny , termostat nie otwiera to uważa że czujnik jestr sprawny, a poprostu silnik sie nie grzeje (pomimo zakrytej szczelni chłodnicy.... jak to wyjaśnicie?
steve69 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Słuchajcie pojechałem do mechanika i powiedział ze jak auto chodzi to temperatury nie różnią sie gigantycznie. dodał ze co innego gdyby dolny wąż był ciepły i termostat otwierał a na blacie byłoby 70 ale skoro wąż dolny jest zimny , termostat nie otwiera to uważa że czujnik jestr sprawny, a poprostu silnik sie nie grzeje (pomimo zakrytej szczelni chłodnicy.... jak to wyjaśnicie? Zmień mechanika... Serio. -- Pozdrawiam. Sławek
wojtekce Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 jak to wyjaśnicie? co tu wyjaśniać wymień czujnik i po sprawie
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 ja piernicze, zmien ten czujnik i bedziesz mial z bani... nie jeździj juz na sprawdzanie tylko kup w aso czujnik i pojedz do warsztatu na zmiane i będziesz miał z głowy... ileż to czujnik wymienic... zdjac wtykę wyjąc zawleczke wyjac czujnik, wlozyc czujnik z oringiem,włozyc zawleczke, wpiac kostke, uzupełnic plyn i sie cieszyc 90stopniami na blacie.
WinterOOOO Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 ...może sam wskaźnik na blacie szwankuje co jak co ale niezniszczalne to ustrojstwo nie jest i jak wszystko ma prawo się popsuć :gwizdanie:
steve69 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Sprawdź dokładnie VAG-iem czujnik na nagrzanym silniku. Nowy czujnik (nawet oryginał z ASO) może być od nowości uszkodzony. Przerabiałem to osobiście. Dopiero założenie następnego rozwiązało u mnie sprawę. Sprawdziłem potem miernikiem rezystancję tego pierwszego i okazało się, że miedzy G2 a G62 była różnica ponad 1,5 ohma. -- Pozdrawiam. Sławek
bartu Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Miałem tak do wczoraj wymieniłem termostat i temperatura jest ok. A staremu termostatowi nic nie można było zarzucić po wyciągnięciu, a tu proszę.
WinterOOOO Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 A po wymianie czujnika próbowałeś rozgrzać samochód na postoju?
SotoM Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 nie mozliwe poniewaz te swiece automatycznie sie wyłaczaja gdy jest spadek napiecie np właczysz światła. tak jest rozwiazany układ elektryczny.
mario0760 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Przyczyną "nie łapania" temperatury było brak masy na wskaźniku temp. oraz konieczne okazało sie ponowne programowanie zegarów, po czym wszystko gra. Czyli autko sie grzało tylko zegary nie pokazywały tego.
mlodyabc Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 A czy jesli u mnie na zimny pokazuje takie wartosci: -6,3 fuel temp ////potem następne 0% /////trzecie okienko - 3,6 intake temperature //// i czwarte okienko -3,6 temp coolant to czy to właściwe wskazania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się