Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

szkoda zachodu do naszych 1.8t, tego typu zawory są jak najbardziej OK, ale dla japońskich silników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też taki miałem do póki ta trąba sycząca nie odpadła i przestał syczeć:decayed: po za tym spisywał sie bardzo fajnie.

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Panowie jaki polecacie zestaw AFR do 1,8T ? Przy strojeniu i w eksploatacji jest to w sumie potrzebny wskaźnik. Chodzi mi o wskaźnik,sterownik no i sonde szerokopasmową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie wskaznik EGT? jaka jest granica topienia elementów silnika w 1.8T?

bezpieczna granica to 850-900c powyżej tego może już zacząć płynąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura pracy silnik to 400-900 stopni ... Potem zaczyna wszystko plynac. Jeszcze drobne zaleznosc od ilosci oktan ale mniejwiecej mozna przyjac takie wartosci ..

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Pytanie

Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chwile trwa za nim sie wypala i musial bys jezdzic caly czas tak a niej tylko chwilowo. Zamiescilem kilka storn wczesniej zdjecie jak plazma poszla tak ze az doszla do 3 pierscienia.

Tak czy inaczej masz za malo paliwa przy pelnym obciazeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak :(

to grubo:decayed:

musisz mieć bardzo ubogo w górnym zakresie, przy 1050c to nawet kucizna potrafi popłynąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle Booster ze juz mu cos nadpalilo ale tylko delikatnie . Ja bym swiece wykrecil i kamera poogladal tloki,zawory,no i gniazda zaworowe.

TAAKUMI, sprawdz cisnienie na cylindrach a potem zrob probe olejowa ( wlej po 2-5 cm szesciennych oleju ) do kazdego gara i ponownie sprawdz cisnienie. Jak sie poprawi to to juz masz nadpalone zawory lub gniazo albo pierscienie.

Jak wszystko ok to masz duzo szczescia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie

Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna .

z tego co wiem to cięzko ja wysterowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie miałem własnie bardzo dobre ... techniczne rzecz biorąc mam strasznie rozstrojona mapę .. i cosik zle wszystko podaje i paliwa i powietrzna ... przynajmniej tak wnioskuje bo nie widzę innych powodów ... a z chęcią bym sie do kogos w poblizu przejechał zeby ogarnął to cosa bo ja zielony jestem ... totalnie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to cięzko ja wysterowac

W jakim sesie... ,nie trzyma parametrow ?

duze turbo w dodatku od ropniaka

poczytaj na steretracingu, jest tam troche informacji na ten temat

czesto przeładowywuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...