Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Rura dolotowa podejdzie, jeśli będą jakieś niewykorzystane otwory w niej to wystarczy jest zaslepic jakąś srubka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Osobiscie wydajemi się ze jak już robic tip to tylko kwasowke bądź ten silikonowy . Odnosnie icka z alfy miałem u siebie w b5 aeb i jeżeli masz mocno niskie suto to faktycznie może przeszkadzać. Wogole to ja bym się wstrzymal poskladal graty , jak dobrze poszukasz uzywki wtryski 320cc kupisz za 200 zl TIPa ,kpl 250zl ,fmic z orurowaniem 700zl ,DP 250zl ( za jakiś czas będę sprzedawal swoje graty0:wink:i mysle ze przy zdrowym mtorze przekrozyc 200km. Druga strona jest taka ze możesz nie robic nic i samym programem tez będziesz miał co około 180 .W Goodhopie miałem strojone auto ale slyszalem ostatnio od znajomego ze Mariusz nie chce stroic benzyn , lepiej przedzwonic bo to nie sa 100% info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te 190koni musisz założyć drugi IC od Bex albo FMIC (bez tego przy 190km bedziesz mial strasznego muła bo powietrze dostajace sie do kolektora ssacego bedzie tak gorace ok 50 stopni a na Fmic bedzie jakies 24 * C )do tego filtr KN panel lub stozek z osłoną. Dp nie potrzebne. Afryki większe i 185 - 190 koni powinno być.

---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ----------

Chcesz to mój FMIC będzie na sprzedaż po 11 sierpnia:wink:

---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ----------

Na h..j tip z b6? Taka sama kupa. Kup dolot sztywny z silikonu i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mogę powiedzieć na ch.j stożek? Ludzie mają po 230KM na seryjnej puszce w B6, a jak kupisz tani stożek, źle zrobisz izolację czy też bedziesz go zle użytkował to tylko zajedziesz przepływke.

DP się zawsze opłaca, bo to najsłabszy element układu wydechowego. Jeżeli jeszcze nie jest zapchany to pewnie niedługo będzie bo auto nie jest młode.

Tak w ogóle to jakie masz turbo w B5... k03-005? Jeśli tak to jest ono mniejsze niż k03-029, które jest w B6, nie wspominając o k03-073.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mogę powiedzieć na ch.j stożek? Ludzie mają po 230KM na seryjnej puszce w B6, a jak kupisz tani stożek, źle zrobisz izolację czy też bedziesz go zle użytkował to tylko zajedziesz przepływke.

DP się zawsze opłaca, bo to najsłabszy element układu wydechowego. Jeżeli jeszcze nie jest zapchany to pewnie niedługo będzie bo auto nie jest młode.

Przecież nie polecam koledze stożka z allegro za 100zł tylko wkład KN lub stożek KN z dobrą osłoną. A Dp na seryjnej K03 nie potrzebne przy 180-190km Dp zaklasz do większych turbin żeby zmiejszyć turbo dziurę i turbina wcześniej wstaje. Największą robotę zrobi tu wkład KN + FMIC. Mi na froncie po remapie wzrósł moment z 260Nm do 285Nm a turbo zamiast wstawać przy 2800 to wstawało przy 2600. Moc ok. 190 kuni. Kumpel gofrem 2.8 4motion jechał za mną łeb w łeb. Start z rolki 30km/h

A na dobrym stożku uszczknie jeszcze kilka kucy

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

W polsce jest jakaś firma co robi sztywny dolot z silikonu do a4 1.8t i napewno bedzie lepszy niż ten z b6 co zasysa się i zmiejsza przez to przelot powietrza. Dla bogatych:wink: dolot forge Rura dolotowa do Audi A4 1.8T (B6) 01-04 - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc. robi robotę:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel gofrem 2.8 4motion jechał za mną łeb w łeb. Start z rolki 30km/h

2,5 TDI syska po sofcie wciagło takiego golfa:wink:

sorka za OT, ale taki gofer szału nie robi:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel gofrem 2.8 4motion jechał za mną łeb w łeb. Start z rolki 30km/h

2,5 TDI syska po sofcie wciagło takiego golfa:wink:

sorka za OT, ale taki gofer szału nie robi:wink:

Ta tylko gofer ma 7sek do setki a a4 1.8t w serii 8,5sek. Wiem że 200km i 265Nm nie dla wszystkich szał robi ale sound v6 w benzynie już tak:decayed:

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

A poza tym diesel z jego wysokim momentem to inna bajka wiec nie ma co tu porównywać mowa o 1.8t a nie 2,5tdi:PB98:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUKI,,,Nigdzie nie dorwalem tylko sam zrobilem....Wyciolem,,, Dalem na sam dol i zamontowalem pod oryginalna blache,,Potem do przodu ile mnie weze puscily i juz,,, uszczelka od CHU-GoWie czego .Teraz jeszcze okleilem filtr mata odbijajca temperature ,,, reszta to wlasna inwencja tak jak drugi dolot do filtra z pod prawej kratki.Zalatwilem cooler z BEXa z wezami i mocowaniami ale stwierdzilem ze dlot wazniejszy a 3 cooler odpuszczam bo duzo roboty z przejsciem z Turbo na prawy a potem centralny ....

---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

No patrzac jak masz odgrodzony ,,, a wlasciwie nie odgrodzony filtr to by Ci sie przydalo pod sama maske ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czego najlepiej zrobić osłonę na stożek , pytam przy okazii tego tematu. Kwasówka czy aliminium, a moze coś wyrzeżbione z jakiejs osłony termicznej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno,,, gdzie mozna kupic oslony z prawej strony na filtr powietrza a z lewej strony na zbiornik i inne pierdoly,,, moze ktos ma na sprzedaz czy tylko serwis bo widzialem w jakims dawnym poscie...

---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

Widziales ,,, wziolem osone termiczna z tlumika z jakiegos auta ktora mialem,,, dociolem pod sama maske,,,potem pod sam przod gdzie moglem dojsc i wmiare latwo zamontowac i tyle... Wyjdzie najtaniej a bedzie tak jak chcesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle i tez tak mam zrobione u siebie ze czy to alu czy kwas to nie ma większego znaczenie ale mam u siebie 2 blaszki jedna przyjmuje cieple powietrze na siebie ale nie przenosi się już na druga blache bo wtłaczane zimne powietrze chlodzi blache która jet od o dtrony stożka. Podczas ostrej jazdy szybko zatrzymałem auto i czesc od strony turbiny (silnika) była tak goraca ze możemy zapomniec o tym żeby jej dotkanac natomiast druga czesc chlodna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnei zrobione,,,, musze szybko cos pomyslec bo poki co moj stozek zasysa ciepłe powietrze :facepalm:

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

Ja mysle i tez tak mam zrobione u siebie ze czy to alu czy kwas to nie ma większego znaczenie ale mam u siebie 2 blaszki jedna przyjmuje cieple powietrze na siebie ale nie przenosi się już na druga blache bo wtłaczane zimne powietrze chlodzi blache która jet od o dtrony stożka. Podczas ostrej jazdy szybko zatrzymałem auto i czesc od strony turbiny (silnika) była tak goraca ze możemy zapomniec o tym żeby jej dotkanac natomiast druga czesc chlodna.

dasz jakies foto tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blache aluminiowa bardzo latwo ksztaltowac i ciac bo robisz to dobrymi nozycami i tyle,,,,Hiszpan,, ja dlatego zrobilem tez dwie blachy bo oryginalna przejmuje temp. a tamta chroni cala reszt i puszke filtra bo uwazam ze stozek nic nie daje po za tym ze lepiej slychac BOV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki mogę mieć za 1.5 tyg jestem w de i nie mam suta tutaj . Venom może mas racjie często slyszalem i spotkałem się z opiniami ze turbo zabierze tyle ilepotrzebuje inna sprawa w wolnossacych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi A4/Passat B5/B5.5 1.8T Turbo Silicone Induction/Air Intake/Inlet Hose/Pipe | eBay takie cos jest sens kupować ? z przesylka 60funtow :) -siedze w uk poki co

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ----------

albo takie coś ..

Audi A4/Passat B5/B5.5 1.8T Turbo Silicone Induction/Air Intake/Inlet Hose/Pipe | eBay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ok z tym ze z ta cena masz TIPa z kwasu chyba ze ciężko żeby u ciebie to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie,,,stosuje stozek jak tylko nie ma miejsca na oryginalna puszke.Najlepszy jest dobry filtr ,,,ew.gabkowy wklad jak Pipercross bo jest troszke drozysz i mozna go sobie wyjac co 5000km i wyprac...bron Boze mokre wklady bo zaklejaja bardzo szybko przeplywke i czesto potrafia osiadac na przepustnicy,,, ktora staje sie lepka i zaczyna lapac wiecej niz normalnie ,,, sam mialem przypadek ze przy wkladzie KN przepustnica mi sie przycianala przy hamowaniu biegami... a MOCY TO PRZYBYWA NAJWIECJE W PLACEBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto i tak bede modzil w PL jak zjade z wysp :wink: ..tyko czasem mozna cos na ebay kupic taniej ... a czasem drozej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze poczekam az bedzie grupowy zakup TIP i DP u ktoregos z forumowych kolegów jak ostatnio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...