Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wracając do tematu sprzęgła i Radzikowskiego dzisiaj rano z nim rozmawiałem czas oczekiwania 2-3 tygodnie koszt 1200 zł, ale jest jeden mankament stwierdził, że sprzęgło musi być Sachsa bo w LUKu jest cos czego nie da sie rozebrać (wybaczcie że nie zapamiętałem co..) i teraz pytanie da się jednoznacznie stwierdzić jakie sprzęgło siedzi w aucie bez rozbierania go ? Np po VINie ? A może do wszystkich BFB szlo to samo?:)

pozdro

Na pierwszy montaż szedł LUK. Wiem bo wymienialem. Tez mam BFB

Czyli słabo do Radzikowskiego się nie nadaje.. Czy do jakiegokolwiek motoru szedł Sachs ? Ktoś ma takie informacje ?;) Wtedy można by kupić używke i wysłać do R..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jeżeli znajdę wykończoną na warsztacie tarcze Sachsa do 1.8t wzdłużnego to mogę ci podesłać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli znajdę wykończoną na warsztacie tarcze Sachsa do 1.8t wzdłużnego to mogę ci podesłać:wink:

Uff szukaj odkupie nawet jak będzie trzeba..

Z moich poszukiwań fabrycznie wzmocnionych sprzęgieł wyszło niewiele.

Advanced clutch technology - brak do sprzęgieł do Quattro.

ClutchMasters - FX250 przenosi do 520Nm 755 Euro, Fx200 480Nm i FX100 400Nm oba za 650 Euro z przesyłką do PL

Exedy - brak odzewu od producenta

Sachs Performance - brak odzewu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro i oska to bez różnicy, sprzeglo jest to samo

Hello Matthew,

Thanks for the interest in ACT products.

We do produce several kits of for this car, can you tell me much torque you are making and what the car is used for,{daily driver, drift, rally,etc.}?

Thanks,

Hello Mateusz,

I’m glad you mentioned the car being all wheel drive, we do not have a kit for the AWD car, just the FWD version. Sorry, I didn’t mean to mislead you but I didn’t realize it was a AWD car.

Thanks

No to gość nie ogarnia..

Jesteś pewien, że te sprzęgła się nie rożnia ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuda tu wymyslacie a pamietam ze ktos gdzies pisał z e jezdzi na sprzegle i docisku od LT-eka i trzyma ponad 300koni i strzaly ze sprzegla.

Musze poszukać goscia

"......Dwumas od AVF pierwsze wypusty z paska B5 FL, A4 AJM, gładki 038 105 266 K, docisk AAH V6 2,8, tarcza V6 2,5TDI ta wzmacniana ze sprężynkami. To jest zestaw P&P>..................."

".......wg. katalogu od sprzęgieł i kół zamachowych to jeden model zamachu pasuje do 1Z, AHH, AHU, AWA i BFB i do paru jeszcze innych - do sprzęgła 228 mm...................."

".......Kolo zamachowe jednomasowe napewno pasuje od 2.0 16V ACE z Audi 80............."

"...........Panowie czy ktoś już przetestował z Was opcje seryjnego sprzegla z dwumasem zastąpionym jednomasem z audi 80 i docisk tarczą z r5 240mm........................"

http://obrazki.elektroda.net/0_1262345493.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuda tu wymyslacie a pamietam ze ktos gdzies pisał z e jezdzi na sprzegle i docisku od LT-eka i trzyma ponad 300koni i strzaly ze sprzegla.

Musze poszukać goscia

"......Dwumas od AVF pierwsze wypusty z paska B5 FL, A4 AJM, gładki 038 105 266 K, docisk AAH V6 2,8, tarcza V6 2,5TDI ta wzmacniana ze sprężynkami. To jest zestaw P&P>..................."

Ano wymyślam pytałem wcześniej i w innym dziale na co można zamienić seryjne sprzęgło, wreszcie coś konkretnego.. czy ktoś robił u siebie taki set-up ? Mógłbyś przytoczyć wątek gdzie to znalazłeś ?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koszta sa większe w tym wypadku, bo raczej nowy dwumas wypadało by założyć a nie szukać jakiegoś strucla co ma 300tys nakulane bo w mniej nie wierzę jeśli chodzi o 1.9tdi, sam dwumas 1500 do tego nowe sprzeglo i mamy 2000tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a moze warto zastąpić jednomasem? będize jakaś różnica w quattro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba chyba zmian na jednomas bo dwumas da sobie radę do ok 350nm, szczególnie ten dieslowy 228mm, tu chodzi bardziej o dobry docisk i tarcze, chyba że ktoś ma projekt na ponad 300KM

Pamiętajcie że w takim awx w serii jest 300nm, po modach 350nm i więcej i ludzie jakos jeżdżą na seryjnym sprzegle, gdzie w 1.8t 350nm to jest pewnie ze 250KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteros +1

Każdy się spuszcza nad tym sprzeglem planuje jednomasy i rozmysla bo niewiadomo jak będzie modził, a potem i tak nic nie wychodzi z tego...

Widać to, bo na forum jest jak na palcach jednej reki aut z 1.8T, które mają więcej niż k03s/hybryde a szkoda..

PS: Do wszystkich którzy ostatni zmieniali u siebie sprzeglo, czy mieliście problem z wcisnieciem na swoje miejsce wysprzeglika? Ja u siebie ledwo co go wlozyłem. Wszystkei wężyki z plynem były do niego podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteros +1

Każdy się spuszcza nad tym sprzeglem planuje jednomasy i rozmysla bo niewiadomo jak będzie modził, a potem i tak nic nie wychodzi z tego...

Widać to, bo na forum jest jak na palcach jednej reki aut z 1.8T, które mają więcej niż k03s/hybryde a szkoda..

PS: Do wszystkich którzy ostatni zmieniali u siebie sprzeglo, czy mieliście problem z wcisnieciem na swoje miejsce wysprzeglika? Ja u siebie ledwo co go wlozyłem. Wszystkei wężyki z plynem były do niego podłączone.

Ja jak swojego składałem to tez pamiętam że trzeba bylo scisnąć ale jakiejś wielkiej tragedii nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba chyba zmian na jednomas bo dwumas da sobie radę do ok 350nm, szczególnie ten dieslowy 228mm, tu chodzi bardziej o dobry docisk i tarcze, chyba że ktoś ma projekt na ponad 300KM

Pamiętajcie że w takim awx w serii jest 300nm, po modach 350nm i więcej i ludzie jakos jeżdżą na seryjnym sprzegle, gdzie w 1.8t 350nm to jest pewnie ze 250KM

Też doszedłem do takiego wnosku.. dlatego Radzikowski drogo nie jest.. i przy okazji odkupie używana tarcze i docisk jeśli komuś zalega..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten pierwszy dobry jak auto jeździ tylko po torze, na codzień jest mega niewygodny,

drugi wygląda bardziej cywilnie, ale nie wiadomo jak z trzymaniem,

najgorsze jest to że niewiadomą jest co się stanie z fotelem podczas bocznego uderzenia:kwasny:

pakuj takie recaro:

RECARO FOTELE MITSUBISHI LANCER EVO EVOLUTION (3373795088) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

u mnie siedzi ten sam model i jestem bardzo zadowolony, są dużo wygodniejsze w trasie od seryjnych audi, dobrze trzymają i mam pewność że się nie złożą przy strzale w bok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanapy prawie nie ma , teraz chcesz jeden kubełek? :naughty:

Piotrek jedzie ponad rok na tych Mirco, szybko sie przecieraja, wiec stawiam ze te lepsze nie beda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przed soba kpl.sprzeglo dwumasowe i jednomasowe do AWX ... W rekach waga ta sama ...

---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:28 ----------

Wampir .... U mnie juz siedzi K04,,,cooler od IVECO no i troszke wlasnej inwencji wiec zobaczymy. Musze tylko znalezc czas na GTO.Zobaczymy co z tego bedzie.... Jak mi sie rozsypie sprzeglo Hydrokinetyczene to tez nie omieszkam opisac

20130606_214632.jpg

20130606_214646.jpg

20130712_172421.jpg

20130712_172445.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten pierwszy dobry jak auto jeździ tylko po torze, na codzień jest mega niewygodny,

drugi wygląda bardziej cywilnie, ale nie wiadomo jak z trzymaniem,

najgorsze jest to że niewiadomą jest co się stanie z fotelem podczas bocznego uderzenia:kwasny:

pakuj takie recaro:

RECARO FOTELE MITSUBISHI LANCER EVO EVOLUTION (3373795088) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

u mnie siedzi ten sam model i jestem bardzo zadowolony, są dużo wygodniejsze w trasie od seryjnych audi, dobrze trzymają i mam pewność że się nie złożą przy strzale w bok

No własnie z tymi chinczykami nie wiadomo jak to sie zachowa przy wypadku:kwasny: a ori kubly audi to h*j nie kubły według mnie

A jak wyglada montaż tych z evo do a4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...