Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

ok , jak dmucham w boczny kruciec i wylatuje górą i jak zasysam od góry i tez leci to znaczy że do wyjebania?

Do wywalenia

Odnosnie spalania stukowego to poczytaj sobie

Jak rozpoznać spalanie stukowe? - Napęd i skrzynia biegów - Eksploatacja - Wieszjak.pl

Nieszczelność powoduje zmianę składu mieszanki, a to dalej stuki.

albo

Diagnostyka 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Aha. O DV pytalem w Škodzie, mówił ze jeżeli dana część występuje zarówno w VW, audi jak i Škodzie to oni sprzedają ją tanio. A jeżeli występuje poza Skoda to albo nie zamowią albo będzie drozej... Taka polityka dealera... :(

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys tak bylo ze w skodzie taniej ale generalnie teraz jest jeden kulczyk na cala polske i ceny sa mniej wiecej te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej kupic zwykłą czy N ?

jak poczekasz tydzien to Ci pchne swoja spokojnie tryzmajaca 1.2 bara za 60pln :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuje 710N ? w skodzie go dostane czy tylko audi ?

173pln

Dzisiaj kupiłem za 164 , a zwykła 190 cos :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz ale ty masz boost i moment podciagniety programem a laguna byla pewnie na nie wysilonej serii

to tak samo jak porownac 1.8T 180KM lub 190KM w serii i 1.8T 150 zrobione na 180KM po programie, wiadomo co bedzie lepsze

Witam i właśnie mam pytanko .Co będzie lepsze? Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodach chipowanych zwykle moment jest bardziej podciagniety i maksymalnie wykorzystywane są podzespoły auta a w serii, auto seryjne fabryczne nie może być aż tak wyzylowane bo musi być jak najmniej awaryjne, pomimo tej samej mocy zwykle auta chipowane są bardziej elastyczne dzięki zoptymalizowaniu

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna.

Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się powtórzę, ale może lepiej to FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Longitudinal 1.8T

Z wykresów wynika, że 220g/s potrafi dmuchnąć, a to w porównaniu z 180g/s w takiej k03s to już jest różnica. Sprzedają gotowy komplet za 999$.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może to Turbosprężarki Hybrydowe

Ale przydałby się do tego high flow kolektor wydechowy, TIP 3", MAF 3" i wtryski wieksze

---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:58 ----------

Możesz też uderzyć do GTO aby Ci zamontował k04 TFSI :) To turbo jest od razu z kolektorem, który trochę trzeba przerobić, ale lekko ponad 300KM jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...