Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

zalezy, te z bexa sa krotkie, do nowszych 1.8t sa ok, a do AEB/AJL nie kazdemu chce sie przerabiac mocowanie listwy zeby pasowaly, ale i te z bexa sa dobre do wykorzystania maksymalnie np k03s/k04 wzdluznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

te 380tki z S3/TT to chyba najwieksze wtryski montowane seryjnie w vagach bez bezposredniego wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank :wink:

Ładnie kolektor pospawany, turbo to też wasza robota ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego jest zimna strona?

Chyba po numerze mozna by dojsc, widać na zdjeci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

chcę zrobić wydajniejszy układ paliwowy, w tej chwili mam seryjną pompę w baku i Boscha 044 zewnętrznie,

jest plan żeby zastąpić serie Boschem 040 ale ona nie wejdzie w ori kosz, coś mi świta że 040 wchodzi P&P w kosz od audi 200 i lekkim przyrezaniu wpada do baku,

chyba Thom4s swojego czasu jak miał GTRS-a to zrobił taki mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania 320 z BEX-a i 380cc z S3/TT plug and play do 1.8T. Info pw

Z Bexa już nie ma :naughty:

są są , mam jeszcze jeden komplet :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Booster

Prawie że P&P wtyczkę trzeba przerobić,i sitko od starego forda fiesty podchodzi bo ori ma za dużą średnicę.Reszta normalnie pasuje, ciśnienie jakie robi to 6bar-ów i przepływ 255L/h Potencjał do 500km. U mnie juz smiga 2,5roku i jest ok. Tu masz więcej info jak byś chciał.

Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press (GS342) z zestawem montażowym | Układ Paliwowy \ Pompa paliwa | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Booster

Prawie że P&P wtyczkę trzeba przerobić,i sitko od starego forda fiesty podchodzi bo ori ma za dużą średnicę.Reszta normalnie pasuje, ciśnienie jakie robi to 6bar-ów i przepływ 255L/h Potencjał do 500km. U mnie juz smiga 2,5roku i jest ok. Tu masz więcej info jak byś chciał.

Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press (GS342) z zestawem montażowym | Układ Paliwowy \ Pompa paliwa | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING

masz taką na sprzedaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, czy bez kanału na parkingu uda sie wywalić puchę filtra powietrza i zmienić TIP w 1.8T ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dojdziesz do sruby na opasce od turbo to tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie da rade nie raz wyjmowalem caly dolot nawet pod blokiem, wystarczy wkretak plaski, krzyzakowy, plaska 10tka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank :wink:

Kupiłem właśnie tą hybrydę z kolektorem, bo karambol po 3 latach mi się zatarł (po wycieku oleju z miski olejowej).

Zobaczymy ile się na niej wyciśnie.

Nie spodziewaj sie cudow. Teoretycznie powinno byc ok 260-270kM ale strona goraca jest mała i tutaj jest pies pogrzebany.

Ciekaw jestem jaką dali, czy od 005 czy wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...