Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

najlepsze sprawdzenie szczelności układu to odłączenie przewodu N75 ->WG. powinno przeładować i wpaść w tryb awaryjny. wtedy będziesz wiedział czy masz nieszczelność czy coś innego sie wysrało

niekoniecznie, bo jeśli będzie mała dziura-to dojdzie do poziomu, gdzie przeładuje i odetnie, ale dalej nie będzie ociekać-sposób Pioteros'a jest chyba najlepszym w takich przypadkach- psikać na wszystkie węże, opaski, IC, kolektor-tu może być problem, jeśli uszczelka gdzieś pękła pod spodem, ale jeśli będzie syczeć-trzeba będzie odkręcić tak, czy inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wiadomo że najlepiej podłączyć się pod TIPa i dmuchnąć ale nie każdy ma taką możliwość. poza tym wiem jak chyjowo jest założyć TIPa w 1.8t bo jest mało miejsca i przez to czasami się niektóre gumy/obejmy nie dociskają - ja tak miałem na wejsciu do turbo i musiałem dopiero GBSy założyc żeby dobrze zacisnęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego "jak sprawdzic szczelnosc"

:: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library

Ma to sens?

Czy wtedy wyszłoby, ze cos nie tak z tą odmą?

Najlepszy sposób na sprawdzenie nieszczelności układu doładowania i podciśnienia. Ja tak robiłem z kumplem. U mnie było ok a u niego właśnie był pęknięty trójnik od odmy i coś tam za turbiną przez co auto słabiej jechało.

Zrobiliśmy tak:

Rurka zaślepiająca PCV wentyl taki jak przy kole, robisz dziure w Pcv wkładasz wentyl i zaklejasz klejem na gorąco. Jedziesz na stację benzynową gdzie mają pomkę elektryczną z wskaźnikiem do pompowania kół (jak nie masz nikogo z kompresorem) i można zrobić test szczelności układu. Psiknąć wszystkie wężyki wodą z mydłem i widać gdzie się robią bombelki.

Wpisz na YT boost leak test to masz filmik na a4 1.8t jak robić taki test

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

Jak pojedziesz na Remap z dziurą to bedziesz miał remap z boost leakiem, więc dane będą przekłamane, no i turbina bedzie bardziej wysilona bo będzie musiała nadrobić straty doładowania, co z kolei może prowadzić po czasie do jej wysypania się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dlatego teraz nie jade nigdzie dopoki nie ogarne tego, a od wtorku znikam na szkolenie na 4 dni i znowu caly tydzien w du.e zmarnowany :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie po zamonceniu downpipe, śmierdzi spalinami jak np. zatrzymam się na chwilę samochodem w kabinie podśmierduje, nie wspomnę juz o tym jak wyjdę z samochodu strasznie śmierdzi dookoła auta, nieszczelność czy normalka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymieniłeś uszczelki i śruby na nowe i dokręciłeś odpowiednim momentem???

Bo raczej normalne to to nie jest:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłeś uszczelki i posmarowałeś jakimś uszczelniaczem do wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta uszczelki nowe i "cementem" posmarowałem śruby stare ale nadawały się do.ebałem na maxa.

a jak dziś przegoniłem trochę auto i jak podjechałem pod bierdonkę i wysiadłem to myślałem że zemdleje z tego smrodu dookoła tylko czekałem aż ludzie się przyczepią, no waliło niemiłosiernie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby się dokręca odpowiednim momentem bo jak doj*b...łeś to mogło uszczelki pokrzywić i masz nieszczelności, a śruby lepiej dać nowe

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

A jeśli dałeś pastę do wydechu to ona przez jakiś czas się przepala i śmierdzi ale z czasem przestaje śmierdzieć....

... no ale Ty pisałeś o smrodzie spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zerknij bo powinno być widać gdzie spaliny uciekają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ewidentnie spaliny, a wy tak nie macie-wcześniej resztki dopalały się w kacie a teraz gdy go nie ma idą na zewnątrz, pomijając nieszczelności, czy u was nie śmierdzi spalinami? nie chodzi mi o wnętrze, ale na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywaliłeś kata to normalka że mocno czuć spaliny, coś jak Fiat 125P:naughty:

Ja lubię:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jebie jajem bo mam gaz

hehe to jednak norma, ale kata zostawię jakby mi się w głowie kręciło to wstawię zpowrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u kumpla wywalaliśmy kata i nic nie śmierdzi spalinami:wink:

a próbowaliście odpalić auto po takim zabiegu? bo w każdym przypadku, jaki mi jest znany-brak kata powoduje smród spalin, jak to Adam określił...

Jak wywaliłeś kata to normalka że mocno czuć spaliny, coś jak Fiat 125P:naughty:

Ja lubię:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...