Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

zdecydowanie prosciej przerobic program ;)

co masz na myśli bo nie bardzo rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam u siebie N75-J ( nr katalogowy 034906283J.). Turbo wkręca się od niższych obrotów, wyżej trzyma również lepiej. Ewentualnie może ktoś zrobić eksperyment i pójść w stronę boost machine http://www.modshack.info/bm.htm. Sam miałem ochotę kupić gotowe albo samemu zmontować, ale puki co zostaję przy n75-j.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie N75-J ( nr katalogowy 034906283J.). Turbo wkręca się od niższych obrotów, wyżej trzyma również lepiej. Ewentualnie może ktoś zrobić eksperyment i pójść w stronę boost machine http://www.modshack.info/bm.htm. Sam miałem ochotę kupić gotowe albo samemu zmontować, ale puki co zostaję przy n75-j.

link nie bangla :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś zawór sterujący MAC zamiast N75 ?? jakieś za i przeciw ?? Pytam ponieważ te zawory są dużo mocniejsze od seryjnego n75 zakładając że doładowanie mamy powyżej 1bara a cena przy zakupie n75 z RS2 jest praktycznie porównywalna z zaworem MAC

Przeciw nie ma żadnych jeśli chodzi o wytrzymałość. To przemysłowy zaworek, który jest o wiele bardziej wytrzymały od bidnego N75. Zaworek posiada jednak tylko dwa króćce i trzeba nieco inaczej go podłączyć jak oryginał. Ja go nie testowałem, ale znajomy go testował i dalej na nim jeździ więc jest ok.

Co do potencjometra w układ N75 to się to nie sprawdzi, bo tak jak Szogun napisał jest sterowany częstotliwość-iowo. Potencjometrem nie zmienisz częstotliwości, tylko zmniejszysz napięcie. A wpinanie się w układ może spowodować błędy w ECU odnośnie N75 :wink4: Dla bardziej majętnych polecam:

http://www.apexi-usa.com/products/?id=5356

Na tym pięknym komputerku można ustawiać doładowanie jakie się chce i jest jak stół. Można też ustawiać różne doładowanie odnośnie prędkości czy aktualnego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby takie coś wsadzić pod maskę to trzeba mieć sporo oleju w głowie

pokusa jest i można przesadzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby takie coś wsadzić pod maskę to trzeba mieć sporo oleju w głowie

pokusa jest i można przesadzić

To już inna sprawa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko z innej beczki postawienie dolotu z przepustnicy do ic(57mm) i z ic(57mm) do turbo na rurkach 70mm dobry pomysl

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ??

bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ??

Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio :P

A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ??

bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ??

Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio :P

A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ?

nie-wytwarza odpowiednie ciśnienie po przekręceniu klucza,zanim odpalisz auto :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ??

bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ??

A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ?

jak była stara pompa to nie przekrecalem i było ja slychac na 3 sekundy a tutaj tego nie ma ...

pytam bo byłem dzisiaj na kompie i mam za słaba mieiszanke na 1 i 2 cewce ... i jak jade i wcisne gaz do oporu to mnie lekko szarpie a temp na egt osiaga po 10 sekund przyspieszania okolo 900-1000 stopni .i gosc pado ze to moze byc wina wlasnie pompy ze nie daje cisnienia .... ale sam nie jest pewien ... i cholera jestem w kropce co jest nie tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ??

bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ??

Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio :P

A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ?

nie-wytwarza odpowiednie ciśnienie po przekręceniu klucza,zanim odpalisz auto :wink4:

No to spoko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie jakie masz regulator ciśnienia paliwa i na jakim doładowaniu jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...