Buba 7 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zdecydowanie prosciej przerobic program co masz na myśli bo nie bardzo rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozjemca 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja mam u siebie N75-J ( nr katalogowy 034906283J.). Turbo wkręca się od niższych obrotów, wyżej trzyma również lepiej. Ewentualnie może ktoś zrobić eksperyment i pójść w stronę boost machine http://www.modshack.info/bm.htm. Sam miałem ochotę kupić gotowe albo samemu zmontować, ale puki co zostaję przy n75-j. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja mam u siebie N75-J ( nr katalogowy 034906283J.). Turbo wkręca się od niższych obrotów, wyżej trzyma również lepiej. Ewentualnie może ktoś zrobić eksperyment i pójść w stronę boost machine http://www.modshack.info/bm.htm. Sam miałem ochotę kupić gotowe albo samemu zmontować, ale puki co zostaję przy n75-j. link nie bangla :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozjemca 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 link nie bangla :gwizdanie: już bangla, kropka na końcu była niepotrzebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zakładał ktoś zawór sterujący MAC zamiast N75 ?? jakieś za i przeciw ?? Pytam ponieważ te zawory są dużo mocniejsze od seryjnego n75 zakładając że doładowanie mamy powyżej 1bara a cena przy zakupie n75 z RS2 jest praktycznie porównywalna z zaworem MAC Przeciw nie ma żadnych jeśli chodzi o wytrzymałość. To przemysłowy zaworek, który jest o wiele bardziej wytrzymały od bidnego N75. Zaworek posiada jednak tylko dwa króćce i trzeba nieco inaczej go podłączyć jak oryginał. Ja go nie testowałem, ale znajomy go testował i dalej na nim jeździ więc jest ok. Co do potencjometra w układ N75 to się to nie sprawdzi, bo tak jak Szogun napisał jest sterowany częstotliwość-iowo. Potencjometrem nie zmienisz częstotliwości, tylko zmniejszysz napięcie. A wpinanie się w układ może spowodować błędy w ECU odnośnie N75 Dla bardziej majętnych polecam: http://www.apexi-usa.com/products/?id=5356 Na tym pięknym komputerku można ustawiać doładowanie jakie się chce i jest jak stół. Można też ustawiać różne doładowanie odnośnie prędkości czy aktualnego biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 żeby takie coś wsadzić pod maskę to trzeba mieć sporo oleju w głowie pokusa jest i można przesadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 żeby takie coś wsadzić pod maskę to trzeba mieć sporo oleju w głowie pokusa jest i można przesadzić To już inna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 pytanko z innej beczki postawienie dolotu z przepustnicy do ic(57mm) i z ic(57mm) do turbo na rurkach 70mm dobry pomysl czy moze byc to potem problem zestroic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 pytanko z innej beczki postawienie dolotu z przepustnicy do ic(57mm) i z ic(57mm) do turbo na rurkach 70mm dobry pomysl nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ?? bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ?? bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ?? Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ?? bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ?? Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ? nie-wytwarza odpowiednie ciśnienie po przekręceniu klucza,zanim odpalisz auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ?? bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ?? A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ? jak była stara pompa to nie przekrecalem i było ja slychac na 3 sekundy a tutaj tego nie ma ... pytam bo byłem dzisiaj na kompie i mam za słaba mieiszanke na 1 i 2 cewce ... i jak jade i wcisne gaz do oporu to mnie lekko szarpie a temp na egt osiaga po 10 sekund przyspieszania okolo 900-1000 stopni .i gosc pado ze to moze byc wina wlasnie pompy ze nie daje cisnienia .... ale sam nie jest pewien ... i cholera jestem w kropce co jest nie tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 manometr i sprawdź ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 i pytanko do posiadaczy pompy paliwa Walbro 255 czy jak przekrecicie kluczyc to slychac pompe ?? bo u mnie niestety cisza a na orginlana było słychac przed odpaleniem ... czy moze ta pompa byc walnieta ?? Nie zwracam na takie rzeczy uwagi zbytnio A czy przypadkiem pompa nie dostaje napiecia dopiero jak krecisz silnikiem ? nie-wytwarza odpowiednie ciśnienie po przekręceniu klucza,zanim odpalisz auto No to spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 słychać jak buczy po przekręceniu kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 słychać jak buczy po przekręceniu kluczyka a u mnie cisza ale dzisiaj sprawdzałem i ładuje na 4 bary tylko wlasnie zastanawiam sie dlaczego taka cicha jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Podstawowe pytanie jakie masz regulator ciśnienia paliwa i na jakim doładowaniu jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takumi 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Podstawowe pytanie jakie masz regulator ciśnienia paliwa i na jakim doładowaniu jeździsz? wszystko standart nic nie zmieniane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 wystepowalo w b7 1.8t w quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się