Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

wygląda dobrze ale jak przymierzysz to dopiero zobaczysz czy pasuje

tak wiesz przykładałem go tyle że nie mam przodu w tamtym aucie i może dlatego wygląda że pasi... a powiedz mi co z tą przepływką??

a co ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wygląda dobrze ale jak przymierzysz to dopiero zobaczysz czy pasuje

tak wiesz przykładałem go tyle że nie mam przodu w tamtym aucie i może dlatego wygląda że pasi... a powiedz mi co z tą przepływką??

a co ma byc?

pytałem czy lepiej dać wiekszą od czegoś innego jesli tak to od czego?? lub czy standart da radę planuje miec około 220KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SDC14481.jpg

koledzy mam takiego Tipa wiem że pytania teraz beda dla was śmieszne ale mam pytanie jak tu co po podłączać? bo nie mam jeszcze AEB w aucie ale na dniach będzie i drugie pytanie czy lepiej dać większą przepływomierz czy standart pociągnie planuje mieć około 220KM jeśli większą to od czego proponujecie??

Wygląda ok. ale pozostaje pytanie czy został wykonany pod ori puchę czy pod stożek no i pod jaką średnicę przepływki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SDC14481.jpg

koledzy mam takiego Tipa wiem że pytania teraz beda dla was śmieszne ale mam pytanie jak tu co po podłączać? bo nie mam jeszcze AEB w aucie ale na dniach będzie i drugie pytanie czy lepiej dać większą przepływomierz czy standart pociągnie planuje mieć około 220KM jeśli większą to od czego proponujecie??

Wygląda ok. ale pozostaje pytanie czy został wykonany pod ori puchę czy pod stożek no i pod jaką średnicę przepływki :mysli:

hmm czy pod ori puchę to nie wiem raczej stożek kolanko większe jest 70

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba stożek bo jest delikatnie skręcony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba stożek bo jest delikatnie skręcony

Też mi się tak wydawało ale nie ma co gdybać tylko zakładać :naughty: Przy stożku trzeba dobrą przesłonę zrobić bo jak nie to będzie "gotowanie oleju" :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba stożek bo jest delikatnie skręcony

Też mi się tak wydawało ale nie ma co gdybać tylko zakładać :naughty: Przy stożku trzeba dobrą przesłonę zrobić bo jak nie to będzie "gotowanie oleju" :gwizdanie:

osłonę termiczną?? spoko będzie na 100% i fmic od razu przy swapie planuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany takie pytanie: obskoczy softa przez OBDII w moim 1.8T czy trzeba będzie wylut robić? :mysli:

no pewnie,że tak :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt podniesienia mocy w mojej A4 w końcu idzie w jednym kierunku i jest na etapie końcowym. Pozostało pospawać wydech i założyć rury od fmic i w związku z tym mam dwa pytania.

Mój fmic ma wlot i wylot 60mm i takie rury mam również przygotowane do założenia ale jedna z rur ( turbo - fmic ) przy samej turbosprężarce ma średnicę mniejszą i jest to średnica taka jaką ma turbosprężarka czyli 50 i dopiero za przewodem od DV przechodzi w 60mm. Zastanawiam się czy zostawić to tak jak jest czy może kupić redukcję silikonową 50/60 i od razu przy samej turbinie puścić po całości do fmic 60mm ?? Czy taki zabieg będzie miał jakiś istotny wpływ na silnik, jego pracę lub parametry ??

Druga sprawa dotyczy układu wydechowego. Zakładam tłumiki od S4 ( końcowy i środkowy ) ponieważ mają średnicę 2,5 cala i do tego od tłumika środkowego puszczam rurę do przodu tej samej średnicy ale co zrobić z DP ?? zrobić to również na 2.5 cala czy może DP zrobić na większej średnicy ?? posiadam kawałek rury 2,75 cala z której mógłbym zrobić DP więc w razie co to nie problem tylko pytanie czy to ma sens ?? Napiszę jeszcze że auto po wystrojeniu powinno osiągnąć moc rzędu +/- 300Ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd bierzesz wydech od S4? Też szukam, nowy kupiłeś czy uzywkę, ori czy jakiś zamiennik?

tylko on ma B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zostawić to tak jak jest czy może kupić redukcję silikonową 50/60 i od razu przy samej turbinie puścić po całości do fmic 60mm ?? Czy taki zabieg będzie miał jakiś istotny wpływ na silnik, jego pracę lub parametry ??

zrobić to również na 2.5 cala czy może DP zrobić na większej średnicy ?? posiadam kawałek rury 2,75 cala z której mógłbym zrobić DP więc w razie co to nie problem tylko pytanie czy to ma sens ??

Rozszerzenie zrób sobie zaraz za turbo, czyli redukcja 50/60.

Dp zrób sobie 2,75" reszta 2,5"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skończysz furę to możemy się sprawdzić :wink4:

Bardzo chętnie, ale póki co to od jesieni wybieram się do Ciebie na przejażdżkę i jakoś wybrać się nie mogę :confused4:

czy zostawić to tak jak jest czy może kupić redukcję silikonową 50/60 i od razu przy samej turbinie puścić po całości do fmic 60mm ?? Czy taki zabieg będzie miał jakiś istotny wpływ na silnik, jego pracę lub parametry ??

zrobić to również na 2.5 cala czy może DP zrobić na większej średnicy ?? posiadam kawałek rury 2,75 cala z której mógłbym zrobić DP więc w razie co to nie problem tylko pytanie czy to ma sens ??

Rozszerzenie zrób sobie zaraz za turbo, czyli redukcja 50/60.

Dp zrób sobie 2,75" reszta 2,5"

Dzięki Gregory za odpowiedź :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gregory pytanie wyjście z turbo mam 50mm po zewnętrznej wejście do fmica 55 po zewnętrznej rurki kupić 55 i za turbo robić redukcje tak dobrze wyczytałem kilka postów wcześniej?? i jeszcze jedno czy będzie duża turbo dziura??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest ogromne turbo wiec turbodziury jako takiej raczej nie bedzie. po zalozeniu fmic pojemnosc ukladu sie zwiekszy wiec w minimalnie pozniej uklad zostanie napelniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gregory pytanie wyjście z turbo mam 50mm po zewnętrznej wejście do fmica 55 po zewnętrznej rurki kupić 55 i za turbo robić redukcje tak dobrze wyczytałem kilka postów wcześniej?? i jeszcze jedno czy będzie duża turbo dziura??

Nie ma rurek 55, są 54mm i takie sobie daj, ten 1mm na średnicy to silikon się tyle ściśnie. Reszta tak jak wyżej napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , a jaka jest różnica między sprężarkami k03-005 a k03-029 jeśli chodzi o wydajność , Rozlatuje mi sie właśnie ta 005 i mam zamiar wstawić 029 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...