Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Robili u nas dyno day na torze rakietowa. Ich przenośna hamownia zaniża o ok 10KM. Wynik powtarzalny na innych autach nie tylko na moim. U mnie wyszło wtedy 147 PS bez programu. Także znam ich z tej gorszej strony. Mam nadzieję że znają się bardziej na pisaniu kolumn niż na hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej na jakąś obciążeniówkę. Ci z agmy mieli nadmuch jakby mały murzynek korbą katarynki kręcił... i jeszcze po hamowaniu gość mi od razu po zjeździe z rolek silnik zgasił ... :thumbdown: to już zostawię bez komentarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również pytanko na szybko: Jak fachowo nazywa się TIP, żeby można było go znaleźć w ETCE lub inym programie i czy do 1.8T APU w A6 pasowałby jakiś z tej wersji silnikowej montowanej w A4. Pilnie poszukuje tego w kwasie lub silikonie.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 19:50_________________________________________________

hmmm dziś po strojeniu wyszło 205ps i 300nm auto śmiga ładnie :mysli: hmmm co wy na to? ja myślę że mogło być lepiej :gwizdanie:

A jakieś przeróbeczki mechaniczne przed softem miałeś czy to na samej elektronice ?? Wstawiałeś DP, zmieniałeś DV i TIP ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIP powinien być określony jako turbo inlet pipe, ale jak chcesz to najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu będe miał do odsprzedania swojego TIP-a z kwasówki pod K03/04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat: Inkognito 03 Grudzień 2011, 20:07

hmmm dziś po strojeniu wyszło 205ps i 300nm auto śmiga ładnie mysli hmmm co wy na to? ja myślę że mogło być lepiej gwizdanie

A jakieś przeróbeczki mechaniczne przed softem miałeś czy to na samej elektronice ?? Wstawiałeś DP, zmieniałeś DV i TIP ??

K04,wtryski,przepływka 3"

Robili u nas dyno day na torze rakietowa. Ich przenośna hamownia zaniża o ok 10KM. Wynik powtarzalny na innych autach nie tylko na moim. U mnie wyszło wtedy 147 PS bez programu. Także znam ich z tej gorszej strony. Mam nadzieję że znają się bardziej na pisaniu kolumn niż na hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury

No właśnie chodzi mi o numer oryginalnej gumowej rury, żeby zdobyć jej rysunek i na jego podstawie wyspawać z kwasówki :)

K04,wtryski,przepływka 3"

A gdzie kupiłeś K04 i jaka kwota za cały ten osprzęt. Daj znać na PW planuję zrobić swoje A6 na 300 kM+ i m.in. tego typu gadżety będą mi potrzebne ;)[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 23:11_________________________________________________

TIP powinien być określony jako turbo inlet pipe, ale jak chcesz to najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu będe miał do odsprzedania swojego TIP-a z kwasówki pod K03/04

Termin angielski jest mi znany, ale jakbyś chciał iść do sklepu i kupić tą oryginalną gumę to jak ona się nazywa ?? Co do zakupu TIP-a to chętnie bym go kupił pod warunkiem, że będzie pasował do mojego APU ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie kupiłeś K04 i jaka kwota za cały ten osprzęt. Daj znać na PW planuję zrobić swoje A6 na 300 kM+ i m.in. tego typu gadżety będą mi potrzebne

na takie moce-to K04 Ci nie wystarczy :gwizdanie: :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy K04 z s3 8L pasuje do A4 czy jest inne i czy w ogóle da sie zalozyc?

No i wtryski z s3 czy da rade podpiac pod BFB 163km :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy K04 z s3 8L pasuje do A4 czy jest inne i czy w ogóle da sie zalozyc?

No i wtryski z s3 czy da rade podpiac pod BFB 163km :mysli:

p&p na pewno się nie da założyć, bo w A3 silnik jest poprzecznie, wtryski podejdą :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z turbo S3 nadaje sie tylko srodek, z wirnikiem wlacznie

strona zimna i goraca niestety nie, jest tak jak napisal Dominik

K04 nie osiagnie 250kM, na GTRS-ie tez bedzie problem aby wyskoczylo 300kM

kolejna sprawa to silnik, APU to nie AEB, takiej mocy nie wytrzymaja korby

czyli jak widzisz zmiana turbo to dopiero popczatek problemow

uderz do Kolegi CoLo, on ma auto z ponad 370 konnym silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury

TIP to "turbo inlet pipe" (rura dolotu turbiny) i nie jest to określenie tylko dla aftermarkowej części :decayed:

PS. będzie pasował do APU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...