domjenick Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 a można wiedzieć, kto robił program?
domjenick Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mi , dev`owi czy inkognito ? Inkognito
Inkognito Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 gdzieś chyba to wcześniej pisałem koleś z Torunia Agma tuning http://www.agma-tuning.pl/
szczuraz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Robili u nas dyno day na torze rakietowa. Ich przenośna hamownia zaniża o ok 10KM. Wynik powtarzalny na innych autach nie tylko na moim. U mnie wyszło wtedy 147 PS bez programu. Także znam ich z tej gorszej strony. Mam nadzieję że znają się bardziej na pisaniu kolumn niż na hamowaniu.
Inkognito Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 spoko jak znajdę czas to się przejadę na jakąś hamownie w poznaniu i się przekonam co jest 5
szczuraz Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 najlepiej na jakąś obciążeniówkę. Ci z agmy mieli nadmuch jakby mały murzynek korbą katarynki kręcił... i jeszcze po hamowaniu gość mi od razu po zjeździe z rolek silnik zgasił ... to już zostawię bez komentarza
grzes1150 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Pytanie na szybko: czy po zmianie wtrysków z 252cc na 320cc trzeba będzie coś dłubnąć (soft...)??? silnik bfb
mart73301 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Również pytanko na szybko: Jak fachowo nazywa się TIP, żeby można było go znaleźć w ETCE lub inym programie i czy do 1.8T APU w A6 pasowałby jakiś z tej wersji silnikowej montowanej w A4. Pilnie poszukuje tego w kwasie lub silikonie.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 19:50_________________________________________________ hmmm dziś po strojeniu wyszło 205ps i 300nm auto śmiga ładnie hmmm co wy na to? ja myślę że mogło być lepiej :gwizdanie: A jakieś przeróbeczki mechaniczne przed softem miałeś czy to na samej elektronice ?? Wstawiałeś DP, zmieniałeś DV i TIP ??
Booster Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 TIP powinien być określony jako turbo inlet pipe, ale jak chcesz to najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu będe miał do odsprzedania swojego TIP-a z kwasówki pod K03/04
Buba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury
Inkognito Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Cytat: Inkognito 03 Grudzień 2011, 20:07hmmm dziś po strojeniu wyszło 205ps i 300nm auto śmiga ładnie mysli hmmm co wy na to? ja myślę że mogło być lepiej gwizdanie A jakieś przeróbeczki mechaniczne przed softem miałeś czy to na samej elektronice ?? Wstawiałeś DP, zmieniałeś DV i TIP ?? K04,wtryski,przepływka 3" Robili u nas dyno day na torze rakietowa. Ich przenośna hamownia zaniża o ok 10KM. Wynik powtarzalny na innych autach nie tylko na moim. U mnie wyszło wtedy 147 PS bez programu. Także znam ich z tej gorszej strony. Mam nadzieję że znają się bardziej na pisaniu kolumn niż na hamowaniu.
mart73301 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury No właśnie chodzi mi o numer oryginalnej gumowej rury, żeby zdobyć jej rysunek i na jego podstawie wyspawać z kwasówki K04,wtryski,przepływka 3" A gdzie kupiłeś K04 i jaka kwota za cały ten osprzęt. Daj znać na PW planuję zrobić swoje A6 na 300 kM+ i m.in. tego typu gadżety będą mi potrzebne [br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 23:11_________________________________________________ TIP powinien być określony jako turbo inlet pipe, ale jak chcesz to najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu będe miał do odsprzedania swojego TIP-a z kwasówki pod K03/04 Termin angielski jest mi znany, ale jakbyś chciał iść do sklepu i kupić tą oryginalną gumę to jak ona się nazywa ?? Co do zakupu TIP-a to chętnie bym go kupił pod warunkiem, że będzie pasował do mojego APU
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 A gdzie kupiłeś K04 i jaka kwota za cały ten osprzęt. Daj znać na PW planuję zrobić swoje A6 na 300 kM+ i m.in. tego typu gadżety będą mi potrzebne na takie moce-to K04 Ci nie wystarczy :gwizdanie:
?uki1984 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy K04 z s3 8L pasuje do A4 czy jest inne i czy w ogóle da sie zalozyc? No i wtryski z s3 czy da rade podpiac pod BFB 163km
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy K04 z s3 8L pasuje do A4 czy jest inne i czy w ogóle da sie zalozyc? No i wtryski z s3 czy da rade podpiac pod BFB 163km p&p na pewno się nie da założyć, bo w A3 silnik jest poprzecznie, wtryski podejdą
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 z turbo S3 nadaje sie tylko srodek, z wirnikiem wlacznie strona zimna i goraca niestety nie, jest tak jak napisal Dominik K04 nie osiagnie 250kM, na GTRS-ie tez bedzie problem aby wyskoczylo 300kM kolejna sprawa to silnik, APU to nie AEB, takiej mocy nie wytrzymaja korby czyli jak widzisz zmiana turbo to dopiero popczatek problemow uderz do Kolegi CoLo, on ma auto z ponad 370 konnym silnikiem
Booster Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 TIP nie ma numeru bo to nie jest część audi tylko robiona zamiast gumowej rury TIP to "turbo inlet pipe" (rura dolotu turbiny) i nie jest to określenie tylko dla aftermarkowej części PS. będzie pasował do APU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się