Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fakt , chu...jowo to opisałem

przepływka do 2.5" i 3" jest inna

sama jej konstrukcja juz sie rózni poniewaz jest dłuzsza w 3" jak w 2.5"

wystarczy porównac przepływkę w Twoim audi do tej z 3" rury jak mniemam z VW corrado

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie to z TT lub S3 kumpel kupił do golfaIV 2.8 4motion, ale nie pasiło bo u niego przepływka jest z czujnikiem temp. odrazu więc nie pasiło do niego. Jutro w robocie zapytam czy ma sam czujnik do tego.

A czujniki porównam u kumpla w TT z moją jak tylko dorwe klucz do odkręcenia przepływki:wallbash:

Kto to wymyśla takie śruby:wallbash:

Opublikowano

jeżeli masz mozliwosc to porównaj i wrzuc jedna zamiast drugiej

a tak na prawde to napisz do GTO on bedzie wiedziec na 100% co i jak

Opublikowano

Dev dzięki za info:wink: jak zawsze pomocny:notworthy:

Opublikowano

musisz miec Torx-y z otworami czołowymi

jak nie masz to bierzesz wiertarke i wiercisz w kluczu

nie jest to łatwe bo zwykle klucz jest qurewsko twardy

Opublikowano

Podjade jutro do motoryzacyjnego i zapytam o klucz to przepływki. Chyba powinni mieć:kwasny:

Opublikowano

Wystarczy sama obudowa 3", maf sensor może zostać od starej, tak czy inaczej odrazu trzeba będzie to wystroić bo będziesz miał zbyt ubogo.

Edit:

a torx do przepływki jest k**ewski bo nie dość, że z otworem to 5-cio ramienny a nie jak w większości 6-cio.

Opublikowano

Doczytałem że z przepływką 3" powinno się wsadzić większe wtryski.

A do wtrysków musi być większe turbo no i program.

Wnioski: czyli na razie nie ma sensu zakładać:kwasny:

Opublikowano
a torx do przepływki jest k**ewski bo nie dość, że z otworem to 5-cio ramienny a nie jak w większości 6-cio.

płaskoszczypców nie macie ? chwila moment i odkręcone.

Opublikowano

A jak to wygląda?

Opublikowano
Seryjna DV-ka rowniez trzyma przy 1.1 Bar-a

mi przy 1.3 bar-a poleciały trzy ori DV-ki w dwa miesiące

zapodałem Forge-a i spokój

Ragg, ori DV-ka ma płaski tłoczek a alu na stożku lub półkuli

tutaj masz rysunek jak montowac ori DV:

http://farm1.static.flickr.com/47/163119442_548e9f7d08.jpg

alu montujesz tak samo

Wrzuciłem tego The Sun'a.. ogólnie porównując go do ori DV to jest twardszy podczas wciskania tłoczka. Auto pompuje normalnie, ale od dołu jakby z lekka ospałe, góra obrotów ok.

Opublikowano
A jak to wygląda?

zwykłe szczypce, ale ja bym tego nie robił, uszkodzisz sruby

Opublikowano

Poszukam klucza

Opublikowano

czy do 1.8T podejda wtryski od S3 ? trzeba coś zmieniac ?

z nr na wtryskach wychodzi ze to 380ccm :eusathink: :eusathink: :eusathink:

Opublikowano

Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

Opublikowano

a jakby całą listwę podmienił? przecież S3, to też 1,8T...:whistling:

Opublikowano

ale s3 to poprzeczne 1.8t, listwa wtryskowa nie podejdzie, inne mocowania

Opublikowano

no właśnie chodzi mi o jakieś rezanie, bo p&p to wiem, ze nie wejdzie:wink4:

Opublikowano

można, niektórzy rezają listwy z A4 pod dłuższe lub krótsze wtryski, ale po co skoro można dorwać P&P

Opublikowano

mam taką listwę, jakby ktoś potrzebował nr 06A 133 681 B:whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...