Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 fakt , chu...jowo to opisałem przepływka do 2.5" i 3" jest inna sama jej konstrukcja juz sie rózni poniewaz jest dłuzsza w 3" jak w 2.5" wystarczy porównac przepływkę w Twoim audi do tej z 3" rury jak mniemam z VW corrado
?uki1984 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 nie to z TT lub S3 kumpel kupił do golfaIV 2.8 4motion, ale nie pasiło bo u niego przepływka jest z czujnikiem temp. odrazu więc nie pasiło do niego. Jutro w robocie zapytam czy ma sam czujnik do tego. A czujniki porównam u kumpla w TT z moją jak tylko dorwe klucz do odkręcenia przepływki:wallbash: Kto to wymyśla takie śruby:wallbash:
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 jeżeli masz mozliwosc to porównaj i wrzuc jedna zamiast drugiej a tak na prawde to napisz do GTO on bedzie wiedziec na 100% co i jak
?uki1984 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Dev dzięki za info:wink: jak zawsze pomocny:notworthy:
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 musisz miec Torx-y z otworami czołowymi jak nie masz to bierzesz wiertarke i wiercisz w kluczu nie jest to łatwe bo zwykle klucz jest qurewsko twardy
?uki1984 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Podjade jutro do motoryzacyjnego i zapytam o klucz to przepływki. Chyba powinni mieć
Booster Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Wystarczy sama obudowa 3", maf sensor może zostać od starej, tak czy inaczej odrazu trzeba będzie to wystroić bo będziesz miał zbyt ubogo. Edit: a torx do przepływki jest k**ewski bo nie dość, że z otworem to 5-cio ramienny a nie jak w większości 6-cio.
?uki1984 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Doczytałem że z przepływką 3" powinno się wsadzić większe wtryski. A do wtrysków musi być większe turbo no i program. Wnioski: czyli na razie nie ma sensu zakładać
szczuraz Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 a torx do przepływki jest k**ewski bo nie dość, że z otworem to 5-cio ramienny a nie jak w większości 6-cio. płaskoszczypców nie macie ? chwila moment i odkręcone.
Reggi Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Seryjna DV-ka rowniez trzyma przy 1.1 Bar-a mi przy 1.3 bar-a poleciały trzy ori DV-ki w dwa miesiące zapodałem Forge-a i spokój Ragg, ori DV-ka ma płaski tłoczek a alu na stożku lub półkuli tutaj masz rysunek jak montowac ori DV: http://farm1.static.flickr.com/47/163119442_548e9f7d08.jpg alu montujesz tak samo Wrzuciłem tego The Sun'a.. ogólnie porównując go do ori DV to jest twardszy podczas wciskania tłoczka. Auto pompuje normalnie, ale od dołu jakby z lekka ospałe, góra obrotów ok.
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 A jak to wygląda? zwykłe szczypce, ale ja bym tego nie robił, uszkodzisz sruby
Dev Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 czy do 1.8T podejda wtryski od S3 ? trzeba coś zmieniac ? z nr na wtryskach wychodzi ze to 380ccm :eusathink:
Booster Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 Od S3 podejdą jedynie szare Podaj nr z wtrysków
domjenick Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 a jakby całą listwę podmienił? przecież S3, to też 1,8T...
Booster Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 ale s3 to poprzeczne 1.8t, listwa wtryskowa nie podejdzie, inne mocowania
domjenick Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 no właśnie chodzi mi o jakieś rezanie, bo p&p to wiem, ze nie wejdzie:wink4:
Booster Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 można, niektórzy rezają listwy z A4 pod dłuższe lub krótsze wtryski, ale po co skoro można dorwać P&P
domjenick Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 mam taką listwę, jakby ktoś potrzebował nr 06A 133 681 B:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się