Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzuć pompe walbro "inline", starą zostaw na miejscu, wtryski bosch 440cc green giants, są dostępne od ręki na rynku ok 1000zł za komplet 4 szt, sprzęgło wyślij do radzikowskiego, koszt ok 1000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

takie własnie mam u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od S3 podejdą jedynie szare

Podaj nr z wtrysków

0 280 155 892 i 06A 906 031 J

Nie podejdą.

Poszukaj wtrysków o numereach: 0280156061 06A906031BA

wydajność:

320cc przy 3 bar

371cc przy 4 bar

takie własnie mam u siebie

Takie też siedzą w A4 BEX :whistling: Od S3 są jeszcze te szare 0 280 156 063 , 06A 906 031BC - 380ccm na 3 barach :kox: i też pasują p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam trzy dni temu dalem audi do wystrojenia silnik avj -wtryski 320cc-turbo hybryda k04-wywalony kat - FMIC -dolot z kwasu-filtr ITG-forg007 na tych gratach wyszlo 220 km i 310nm , (mialo byc wiecej lecz wynik ograniczylo sprzeglo i wtryski) problem jest w tym ze przy 5.5 tys obrotow auto zamula jedzie do 180-190 km/h i koniec podobno przez wtryski, jakich szukac wtryskow p&p i jaki byl by koszt wzmocnienie szprzegla ? A moze to pompa paliwa juz nie domaga?

Jaki masz regulator ciśnienia paliwa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a AEB lub AJL ???

przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze przy najblizszej okazji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Mam 1.8t aeb po chipie, na sejyjnej k03 wypluło 193km, teraz włożyłem hybryde k03s i wg wskaźan sondy to jest teraz za ubogo. wcześniej na przepływce pokazywało max 164g/s a teraz 177. i maje pytanie czy jeżeli włoże teraz wtryski 320cc to będzie za bogato?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, może akurat "wstrzelisz" się w dawkę :decayed: załóż i najwyżej na korektę podjedziesz:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dużo czytam o tuningu silnika 1.8t w a4 i znalazłem ciekawy filmik

Firma APR wzięła seryjną A4 1.8T quattro i zrobiła z niej 340Km.

Wszytko robili stopniowo. Modyfikacja potem test na torze i tak po każdej kolejnej modyfikacji:

-program

-program plus większe wtryski

-program, wtryski, wydech

-itd.

http://www.a4mods.com/library/videos/track/aprtuneda4_movie.wmv

---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

Robiłem ostatno logi i zlogowałem blok 120 z momentem obrotowym.

Najwyższa wartość to 274Nm w porównaniu z seryjnym 225Nm i 260 przed założeniem FMIC:decayed:

A tak wyglądają wartości i wykres:naughty:

Może jakieś komentarze

momentobrotowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a AEB lub AJL ???

przyznam sie że nie sprawdząłem u siebie

AJL jest ogólnie za***isty..wszyscy o nim wiedzą, ale nikt nie wie co tam siedzi :facepalm::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AEB ma 3 barowy, a AJL może mieć 4

Jeśli wierzyć Etce regulator paliwa jest taki sam w obu silnikach. Nawet ADR i AFY czyli wolnossące mają taki sam. Tak samo wtryskiwacze paliwa - AJL i AEB mają takie same numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z was zakładał DP do 1.8t z dwiema sondami. Mam DP i tulejkę dystansową. Potrzebuję coś jeszcze do tego? Szykuje się do założenia a wiem że z tą sondą to nie tak łatwo:kwasny:

Tulejke bym olał :grin: Tylko wyciąć drugą sondę programowo i po problemie. Nie zapomnij o uszczeleczkach i nastaw się że śruby czy też sondy mogą się poukręcać mimo podlewania WD40 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś komentarze

niezły niut i jeśli pozwala swobodnie wyprzedzać-to spoko, bo jeśli chodzi o cyferki-mnie osobiście to nie jara:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domjenick a wy jak wsadziliście gtra do tego bexa to wam suszara K03s nie została:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...