Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Trzeszczenie , jakies wasze sugestie co to moze byc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wiec zaczeło mi trzeszczec cos z prawej strony. Dzieje sie to jak jade , jak stoe, jak jade na biegu , jak sie kulam na luzie. Nawet przy wsiadaniu pasażera z prawej strony trzeszczy.

Jakieś pomysły wasze co to moze byc. Moze łącznik stabilizatora hmm ?

Opublikowano

nie masz przypadkiem założonych tanich zamienników amortyzatorów ja kiedyś założyłem do przodu amortyzatory GH na przód jakoś na jesieni a juz w zime przy dużych mrozach zaczął skrzypieć amortyzator z jednej strony z drugiej był ok...ale im było bliżej wiosny i robiło się cieplej trzeszczenie zmniejszało się aż w końcu ucichło...

Opublikowano

no to dziwne bo mam boge-sachs i też mi skrzypi :/ a najbardziej jak kręcę kierą może mam łożyska amorków wywalone dałem za sztukę 20zł

Opublikowano

Wahacze(zapewne dolne) na 90%(10% w razie W). Mam to samo, jest to bardzo irytujące. :wallbash: W szczególności jak jedziesz wolno przez dziurawe miasto. Smarowałem silikonem w spary ale nic nie pomogło.

Opublikowano

weż strzykawke z igła zaciągnij oleju i wstrzyknij przebijąjąc gume na sworzniu wachacza, tak żeby nasmarować sworzeń, u mnie pomogło teraz cisza

Opublikowano

u mnie wahacz górny do wymiany i pomogło z jednej strony druga też juz do wymiany ale jak narazie ratuje się wd40 pomaga na jakiś czas i nic nie skrzypi

Opublikowano

miałem to samo znaczy w ten wekend zaczał mi skrzypiec bardzo górny przedni prawa strona.Zamówiłem za 55 zł MS z allegro i zobaczymy co bedzie i jak sie spisze.Ale dziwi mnie to ze wahacz wyglada inaczej od starego jest jakby połokrągły a ten stary taki bardziej prosty.Ale pewnie to żadna rożnica chociaż podpada mi to.Ja złapałem łapa za wahacz i przekre3cełem na boki reka i skrzypiał jak diabli.Mam go juz ale jutro zmienie bo mi sie dzis nie chce:)

Opublikowano

na 90% zawieszenie.

:polew:

Moze łącznik stabilizatora hmm ?

na początek to bym właśnie wymienił

Opublikowano

na 90% zawieszenie.

:polew:

Moze łącznik stabilizatora hmm ?

na początek to bym właśnie wymienił

łącznik to nie element zawieszenia??? :polew: :polew: :wallbash:

Opublikowano

witam. moze ktos jakies foti zamiescic gdzie dokladnie wbijac te szczykawe? jaki olej mam tam dac, czy silnikowy 10w40 sie nadaje??ile tego wstrzyknac???

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

jaka ilosc tego 10w,az zacznie wyciekac?? lepszy olej czy moze jakis smar albo cos innego??

Opublikowano

zdejmujesz gume nakładasz smar i zakładasz gume:)

to juz jej pozniej nie zalozysz jak potrzeba i dostanie sie woda i po koncowce

Opublikowano

Łukaswz co ty wygadujesz:)Gume trzymaja dwa zabezpieczenia. je sie zdejmuje i gumka schodzi:) oczywiscie sworzen musi byc wybity.Poxniej mozna nałozyc samaru pokrecic w kazda strone i potem załozyc gume zabezpieczenia i po robocie:)

Opublikowano

zabezpieczenie to przewaznie zwinięty drut, watpie czy zalozysz to pozniej tak samo. Lepiej wstrzyknąc gęsty olej i napewno mniej roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...