oktawiusz5 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam chodzi mi ostatnio po głowie jak by tu zamontować do b5 soczewkę skrętną i jak ona działa skąd bierze sygnały podczas skrętu, czy jak się skręca kierownicą czy tez bierze sygnał jak się włącza kierunkowskaz np taka soczewka http://aukcjewp.wp.pl/soczewka-skretna-szklo-kable-xenon-vw-audi-seat-i1445730375.html
paput Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 ciekawy bajer, czy można to do zwykłej lampy waleo zamontować? ico daje taka soczewka? jaką ma przewagę nad zwykła?
Gwerty Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 to nie takie proste żeby do b5 wsadzić bixenon skrętny, soczewki te sa sporo większe gabarytowo, a w lampie b5 nie4 jest za wiele miejsca. pozatym soczewka potrzebuje sterownika, sygnał do sterownika brany jest z obrotu kierownicy.
oktawiusz5 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 a jak by zapodana od kierunkowskazów poprzez jakiś przekaźnik i soczewka będzie skręcała, fakt ze możne być za mało miejsca
Gwerty Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 skrętne soczewki są po to żeby doświetlały zakręty na drodze, a przeciesz na zakrętach nie jeździsz w kierunkami. a po drugie soczewka wychyla sie proporcjonalnie do skrętu kierownicy, a jak byś chciał od kierunku, to jak włączysz kierunek to wychyli sie na maksa, a ja wyłączysz to wróci do stanu pierwotnego, wiec moim skromnym zdaniem takie rozwiązanie do d*py
HaVoK Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 skrętne soczewki są po to żeby doświetlały zakręty na drodze, a przeciesz na zakrętach nie jeździsz w kierunkami. a po drugie soczewka wychyla sie proporcjonalnie do skrętu kierownicy, a jak byś chciał od kierunku, to jak włączysz kierunek to wychyli sie na maksa, a ja wyłączysz to wróci do stanu pierwotnego, wiec moim skromnym zdaniem takie rozwiązanie do d*py jak ktoś chce mieć doświetlanie zakrętów to niech spróbuje zrobić tak jak jest w nowym Bravo. przy włączaniu kierunkowskazu włącza się jeden halogen.
!Tommy Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 kombinujemy z kumplem jak zrobic doświetlanie zakrętów przy skrecaniu kierownicy, ale bez kierunkowskazów i powiem ze troche zabawy jest z tym do co skretnej soczewki, podprzekaznik kierunków nie polecam. na trasie zmieniasz pas, a soczewka leci do oporu. tak jak pisał gwerty - sterownik, czujnik, ety bezdety i lista oraz koszt roooooośnie
Tedi35 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 kombinujemy z kumplem jak zrobic doświetlanie zakrętów przy skrecaniu kierownicy, ale bez kierunkowskazów i powiem ze troche zabawy jest z tym do co skretnej soczewki, podprzekaznik kierunków nie polecam. na trasie zmieniasz pas, a soczewka leci do oporu. tak jak pisał gwerty - sterownik, czujnik, ety bezdety i lista oraz koszt roooooośnie Bo w oryginale jest ze powyzej 40km/h (lub 60) nie reaguja na ruch kierownicą i kierunkowskaz wiec na autostradzie sie nie włączą.(mowie o halogenach)
Reniu Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 jak ktoś chce mieć doświetlanie zakrętów to niech spróbuje zrobić tak jak jest w nowym Bravo. przy włączaniu kierunkowskazu włącza się jeden halogen. Na forum jest oferowany moduł komfortowych kierunkowskazów :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się