moskal 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody. a co dopiero dwóch turbin jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody. a co dopiero dwóch turbin jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: Też tak uważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 moskal mieliśmy upalić Ese w Bukowinie i uja wyszło, alkohol był ważniejszy Prawda jest taka że S4 odpycha większość osób które nie są głębiej w temacie swoimi kosztami i eksploatacją dlatego wybierają zwykłe Vki o dużo gorszych osiągach a o podobnym spalaniu. U mnie w 2.6 mam cały czas spalanie na fisie 12,5l ale jeżdżę TYLKO po mieście i na krótkich odcinkach - to jest spalanie przy normalnej jeździe. Da się zejść nawet do 10 litrów ale to wtedy jazda do 2000 tys/obr i Cię emeryci wyprzedzają Ja żałuje że nie zdecydowałem się na zakup w 2006r 2.8 V6 30V z Q ale wtedy jeszcze nie byłem na forum i człowiek się nie znał Teraz bez dwóch zdań kupił bym 2.7 Bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody. a co dopiero dwóch turbin jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: Też tak uważam ja tez bo co jest lepsze od duzej mocy ?? Jeszcze wieksza moc :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubasek21 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jak nie 2.7 bt to 1.8 T i zmiana turba soft i juz bedziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody. a co dopiero dwóch turbin żebyś wiedział ale w przyszłości kto wie :gwizdanie: może będzie esa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 eSa to chyba najwlasciwszy kierunek wszystkich modow:D ja poki co jezdze tym co mam, a potem jako 2 biore eSssse a fakt fatem 2,8 i 2,7bt to bardzo podobne silniki, kolega w b4 cuope jest wlasnie w fazie zmian 2,8 na 2,7bt i az tak duzo rzezby nie ma ze swapowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoo 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q ...niestety nie zawsze z tym wyposażeniem tak jest. Ja w mojej polifcie 2.8Q miałem zwykłe fotele, nie kubki i korbki z tyłu.... ale za to szyber był.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don Vito 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A ja Wam powiem, że przesiadłbym się chętnie jeszcze do C4 2,2t w quatro ze swojej ACK Mam przejściowe (mam nadzieję) problemy z finansami i bronię się jak mogę przed sprzedażą swojej pociechy i jak mi się uda to chyba zagazuję. Niedawno gdzieś widziałem w operacji tuning rs4 i koleś się wypowiadał, że głowice przekładali z 2,8 30v, ale niestety nie usłyszałem dlaczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Niedawno gdzieś widziałem w operacji tuning rs4 i koleś się wypowiadał, że głowice przekładali z 2,8 30v, ale niestety nie usłyszałem dlaczego... wieksze kanały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka ło k@rwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ja mam 2,8 Quattro 174KM juz ponad 2 lata i jestem zadowolony jak z zadnego innego auta!!! polecam jak najbardziej. jest mniej awaryjna niz 2,8 193KM i 2,6. jesli chodzi o spalanie zalezy jak noga na gazie lezzyyy. ale ja po dlugich przemysleniach, forach itp... wybralem miedzy tymi trzema co podales, ta ostatnia...oczywiscie w Quattro... zagazowana tez jest i z powiem ze duzej roznicy jesli chodzi o przyspieszenie itp, miedzy gazem a benzyna nie ma spalanie gazu miedzy 12 - 15 litrow powyzej 170 to juz na benzyne przelaczam polecam !!!!!!! 2,8 V6 Quattro ... a ktora wersja, to od Ciebie zalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka ameryki tym filmikiem nie odkryłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka ameryki tym filmikiem nie odkryłeś dowartościował sie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka ameryki tym filmikiem nie odkryłeś dowartościował sie :polew: tak jak cały battalion dowartościowuje kopciuchy tak w tym dziale warto podsuwać pomysły na bezyniaczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka ameryki tym filmikiem nie odkryłeś dowartościował sie :polew: tak jak cały battalion dowartościowuje kopciuchy tak w tym dziale warto podsuwać pomysły na bezyniaczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don Vito 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Martin owszem AAH jest dobrym silnikiem, ale po pierwsze przy ACK zostajesz daleko w tyle, po drugie to nie wiem skąd opinia, że jest niby mniej awaryjny niż 30v... Stara poczciwa jednostka V6, ale bez rewelacji. Ostatnio nawet w Płocku złapałem się swoim avantem z zadbanym sedanem w manualu (ja automat) i kolega od raz udczuł różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi8168 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak A6 2,4 v6 250km/h leci to nie wiem ile ja swoją A4 z silnikiem ACK 2.8 193 km bm poleciał Chociaż tam przebieg mały.... Jestem ciekaw czy moja A4 by poleciała tyle co ta A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak A6 2,4 v6 250km/h leci to nie wiem ile ja swoją A4 z silnikiem ACK 2.8 193 km bm poleciał Chociaż tam przebieg mały.... Jestem ciekaw czy moja A4 by poleciała tyle co ta A6 przeciez to tylko i wyłącznie zależy od skrzyni , mocy jest wystarczająco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się