Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

a nie no olej olejem, ja jak swoja pocisne tak ponad 200km/h to tez mi oleju wessa, albo jak deptam do dechy :kox: a tak po spokojnemu to ni kropelki nie szluknie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale normalne 4.2 na 299PS

Tylko w S8 lub S6 na 344

Generalnie już nie wiem co Ci doradzić :facepalm:

to są dane katalogowe, w rzeczywistości bywa hmmm różnie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jakie sa koszta hamownii ? nigdy nie bylem tam,a ciekaw jestem ile mi tam w zagrodzie kucy zostalo :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jakie sa koszta hamownii ? nigdy nie bylem tam,a ciekaw jestem ile mi tam w zagrodzie kucy zostalo :mysli:

100-150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojade bo juz dawno mnie to ciekawi.bo autko jezdzi nienagannie i na jak na ta moc przyzwoicie tak wiec :a4fan: do hamownii..

a potem jak wsadze wydeh z kwasiaka, wytne katy, wyczyszcze filtr itp.. to sobie porownam :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda silnika na te hamownie...

mozesz rozwinąć ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojade bo juz dawno mnie to ciekawi.bo autko jezdzi nienagannie i na jak na ta moc przyzwoicie tak wiec :a4fan: do hamownii..

a potem jak wsadze wydeh z kwasiaka, wytne katy, wyczyszcze filtr itp.. to sobie porownam :guma:

koniecznie tez zaloz magnetyzer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie dorzuce mała garstka wiadomości na temat 2.8 ACK

Przedewszystkim ma koło dwu masowe ( jak walnie to kaplica w aso podobno 3800zł ) . Jezdze juz 3 latka i mam od 3 latek LPG i generalnie nic sie nie dzie chiciaz ja mam rożne przygody znim ale spowodowane kiepskimi mechanikami. jeden pogioł mi pokrywe zaworów ( idiota dokrecał na oko tak zeby dobrze trzymało bez klucza dynamometrycznego ) no i to mnie troszke kosztowało ;/ . Olej bierze mi około 0,5 litra na 2000 km ale jak jezdze wokoł komina czyli na dystansie 70km i to 70%mniasto 30% trasa. Jak ruszyłem nia w trase 2000 km to nic nie spaliła oleju . V-łki maja to do siebie ze przy duzej liczbie rozruchow na małym dystansie potrafią troszke wypić oleju albo przy mocnym butowaniu. Teraz kumpel wziołm moja niunie do ASO bo tam pracuje i zrobili jej mocny przeglad no i do wymianym mam kilka uszczelek przeguby tylne wewnętrzne na moscie pompa wody mi delikatnie cieknie . ale ogolnie silnik jak dla mnie super. A no i nie oszukujmy sie wszystkie czesci mechaniczne z wiekiem i przebiegeim sie zużywaja wiec to trzeba miec an uwadze ( moja ma 280 000 przebiegu i jest z 96roku i nie oczekuje od niej ze bedzie chodziła jak nowa hehe " prawdziwa miłość wymaga zrozumienia i wyrzeczeń " POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać:)

nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać:)

Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ???

Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać:)

Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ???

Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm :wink4:

udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? :mysli:

yhy do 7200 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać:)

Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ???

Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm :wink4:

udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? :mysli:

yhy do 7200 :)

ja nie przekraczam 3k RPM więc pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? :mysli:

nie wiem , nie patrze w tym momencie na obrotomierz , ciągne aż robi "tytytytyt" :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto kupic vke 2,4 z 2000 roku z automatem ?

jak w tiptroniku w dobrej cenie i z dobrym wypasem to warto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...