martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 tak czy inaczej zawsze znak zapytania zostanie... co wybrac?. niutony, konie i inne tam decybele, wszystko to jest kwestia gustu. jesli chodzi o audi to nie ma zlych aut, sa tylko te nizadbane :gwizdanie: kazde z nich jest dobre na swoj sposob i kazde ma cos czego nie ma inne. wszyscy jestesmy zadowoleni ze swoich aut i je bysmy polecali ...ale nie ma co sciemniac ...i tak (predzej czy pozniej) wszystkie drogi prowadza do Esek
Norbi Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie ma co sciemniac ...i tak (predzej czy pozniej) wszystkie drogi prowadza do Esek RS-ów
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Esek i RSesk i wszystkich tych turbo doladowanch V-ek
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Wracając do pytania zakładającego temat, to prawdą jest że wszystkie V6 (2,4 2,6 2,8) nie jadą, byle który diesel sklepie taką Vałkę Miałem każdą kombinację V6 Audi i każdą kombinację diesla i tak niestety to wygląda. 1.9 TDI 130KM po wirusie robi wiatrak z tych za***istych V-ek Dźwięk V6 nie jest znowu taki zniewalający bo i tak chu..jowo go słychać. Audi zaczyna w miarę dobrze jechać począwszy od 2.7T w S4 jeżeli mówimy o V6. Jedyne co może skłonić do zakupu niedoładowanej V6 to kultura (cisza) pracy i dobra elastyczność, na 100% nie osiągi. na pewno nie byle jaki diesel
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no byle jaki po sofcie nie samym sofcie taki AFN musi mieć zdrowo narezane i 2.8 na pewno nie objedzie a 2.4 i 2.6 wykończą go przy V-maxie
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Wracając do pytania zakładającego temat, to prawdą jest że wszystkie V6 (2,4 2,6 2,8) nie jadą, byle który diesel sklepie taką Vałkę Miałem każdą kombinację V6 Audi i każdą kombinację diesla i tak niestety to wygląda. 1.9 TDI 130KM po wirusie robi wiatrak z tych za***istych V-ek Dźwięk V6 nie jest znowu taki zniewalający bo i tak chu..jowo go słychać. Audi zaczyna w miarę dobrze jechać począwszy od 2.7T w S4 jeżeli mówimy o V6. Jedyne co może skłonić do zakupu niedoładowanej V6 to kultura (cisza) pracy i dobra elastyczność, na 100% nie osiągi. na pewno nie byle jaki diesel twój były napewno nie musisz sie pogodzić :polew: no byle jaki po sofcie nie samym sofcie taki AFN musi mieć zdrowo narezane i 2.8 na pewno nie objedzie a 2.4 i 2.6 wykończą go przy V-maxie i tyle ich powera, jak sie skrzynia w kopciuchu skończy to dopiero odjedziesz, tylko pierw znajdź taka droge żeby mozna było tak ciagnąć
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no byle jaki po sofcie nie samym sofcie taki AFN musi mieć zdrowo narezane i 2.8 na pewno nie objedzie a 2.4 i 2.6 wykończą go przy V-maxie jak liczymy vmax to zupełnie co innego zresztą kto się na vmaxa ściga
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 A co do wątku, kolega olovski wybrał jednak dłubanie kopciucha :gwizdanie: aaa jak tak to przepraszam a z kim :> Pewnie z Vectrą C ona nigdy nie odmawia
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 A co do wątku, kolega olovski wybrał jednak dłubanie kopciucha :gwizdanie: mięczak
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 zresztą kto się na vmaxa ściga paput bardzo śmieszne stań sobie z takim 2.8 cwaniaczku a potem jak Cie objedzie pochwal się ile włożyłeś w auto :>
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 zresztą kto się na vmaxa ściga paput bardzo śmieszne stań sobie z takim 2.8 cwaniaczku a potem jak Cie objedzie pochwal się ile włożyłeś w auto :> stawałem z E46 2,8, 1-2-3 bieg w łeb w łeb :gwizdanie: później już dostałem, znowu zaczynasz temat ile to nie włożyłem, boli Cie to?? efektu nie widać???
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 zresztą kto się na vmaxa ściga paput bardzo śmieszne stań sobie z takim 2.8 cwaniaczku a potem jak Cie objedzie pochwal się ile włożyłeś w auto :> stawałem z E46 2,8, 1-2-3 bieg w łeb w łeb :gwizdanie: później już dostałem, znowu zaczynasz temat ile to nie włożyłem, boli Cie to?? efektu nie widać??? nie bo cwaniakujecie że byle jaki diesel po sofcie, Twój diesel nie jest byle jaki i nie jest po samym sofcie
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 moze slabo modziles chyba tak ale taki AFN 180kuca myśle ze sprosta zadaniu z E46, nie mówie o Vmaxie bo tu wiadomo że 220 i nie wiecej :gwizdanie: zresztą kto się na vmaxa ściga paput bardzo śmieszne stań sobie z takim 2.8 cwaniaczku a potem jak Cie objedzie pochwal się ile włożyłeś w auto :> stawałem z E46 2,8, 1-2-3 bieg w łeb w łeb :gwizdanie: później już dostałem, znowu zaczynasz temat ile to nie włożyłem, boli Cie to?? efektu nie widać??? nie bo cwaniakujecie że byle jaki diesel po sofcie, Twój diesel nie jest byle jaki i nie jest po samym sofcie oj paput paput, jeżdziłeś AWX po sofcie nie uciekniesz mu na trasie
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 moze slabo modziles chyba tak ale taki AFN 180kuca myśle ze sprosta zadaniu z E46, nie mówie o Vmaxie bo tu wiadomo że 220 i nie wiecej :gwizdanie: zresztą kto się na vmaxa ściga paput bardzo śmieszne stań sobie z takim 2.8 cwaniaczku a potem jak Cie objedzie pochwal się ile włożyłeś w auto :> stawałem z E46 2,8, 1-2-3 bieg w łeb w łeb :gwizdanie: później już dostałem, znowu zaczynasz temat ile to nie włożyłem, boli Cie to?? efektu nie widać??? nie bo cwaniakujecie że byle jaki diesel po sofcie, Twój diesel nie jest byle jaki i nie jest po samym sofcie oj paput paput, jeżdziłeś AWX po sofcie nie uciekniesz mu na trasie to nie mówmy byle jaki ale 2.8 nie wyprzedzi po samym sofcie poza tym to są dwa różne technologicznie i rocznikowo rejony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się