Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

no no tyle to wiem tylko obawiam sie jedynie miedzy innymi o automat nic wiecej o ta vke to sie nie martwie bo po rozsadnym przebiegu, tylko nie znam histori automatu chociaz bardzo fajnie to pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może rozwiniesz temat, jaka to instalka BRC, STAG?

Za 3 tyś. zł będzie jakieś BRC, nie wiem jakie :wink4:

Będzie STAG-300 ISA2, wtryski Hana2000 (same wtryski wraz z listwą ok 800zł ) KME GOLD , butla 55L, ile instalatorów tyle cen o jakości nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no tyle to wiem tylko obawiam sie jedynie miedzy innymi o automat nic wiecej o ta vke to sie nie martwie bo po rozsadnym przebiegu, tylko nie znam histori automatu chociaz bardzo fajnie to pracuje

Jak padnie to zmienisz na manual :decayed: a tak serio to dosyć dobrze radzi sobie ten tip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tip tipem wiadmo jak t z tym jest, ale sobie sie zatanawiam mysle ze bedzie ok sadzac po ogledzinach

Pamiętaj że człowiek cieszy się dwa razy. Pierwszy raz kupując auto a drugi raz sprzedając :kox:

Ja jednak zawsze wolałem manuala i tego się będę trzymał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi - w manualu jednak masz dużo większy kontakt nad momentem przekazywanym na koła i do jest duży plus.

Automat za to jest SUPER wygodny w korku.

A BRC SQ24 kosztował do 1.8t 2600w marcu i nie u wujka w garażu - takie były ceny więc 3200 za V6 to jak najbardziej realna cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi - w manualu jednak masz dużo większy kontakt nad momentem przekazywanym na koła i do jest duży plus.

Automat za to jest SUPER wygodny w korku.

A BRC SQ24 kosztował do 1.8t 2600w marcu i nie u wujka w garażu - takie były ceny więc 3200 za V6 to jak najbardziej realna cena

a ja za swoją instalkę zapłaciłem 2500 zł :decayed: i jeżdże prawie rok i jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paput jakie masz graty? :wink4:

No właśnie, jakie graty paput ?

może rewelacji nie ma, widzę że montujecie dużo lepsze ale u mnie jakoś to się toczy

reduktor: Zavoli tylko jaki :mysli: chyba zeta s, nie chce mi się iść sprawdząc :decayed:

wielozawór: Lovato

zbiornik: Bormech 62 litry w kole

wtryski: OMVL niebieskie

komputer: SEC LECHO

zawór tankowania: tomasetto/obok wlewu

dokładnie instalka kosztowała 2250 zł ale wziąłem na raty dlatego drożej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toczyć się będzie prawie zawszę, ja u siebie czuje delikatną różnicę która absolutnie nie wpływa na codzienną jazdę, dopiero przy pałowaniu od 0km/h idzie to zauważyć (mowa oczywiście o jeździe na LPG) ogólnie debatować można wtedy gdy zrobi się na swoich instalkach 60kkm. Robi się trochę OT, najważniejsze że nasze V6 dobrze znoszą LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...