Rafal_ Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 w przy tej cenie dobrze zeby byla juz na podtlenku LPG ja wolałbym założyć sam - nigdy nie wiadomo kto coś tam włożył... gaz sekwencja ok 2,5 tysia musisz liczyc chyba do R4 :gwizdanie: trzy lata temu za staga300 do swojego dałem 2800zł
olovski Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 (chyba, że jakiś wariat z 110KM zrobi 190KM, kosztem trwałości silnika) mam ziomka z klubu Hondy kupil A3 1.9TDI 90KM i co teraz 197KM i prawie 400NM od roku jezdzi i nic sie nie pietruszy wiec dosc bogato pytalem troche i srednio mowia ze 3500 kola to biora za rzedowke co do Vki to nie miej jak 4000
Przemassss Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Ja swojej wymarzonego quattro trochę szukałem, ale znalazłem cudeńko, ze Szwajcarii faktyczny przebieg 245 tys, skóra beżowa w super stanie, aż ciężko uwierzyć że to 99 rok i piękny kolor, bo niebieską perła i do tego granatowa wykończenie wnętrza + drewno - piękne zestawienie. Ani grama szpachli, malowany tylko błotnik i jedne drzwi, wszystkie podzespoły na oryginale, jak ją kupiłem to oczywiście musiałem się wziąść za parę spraw: obie uszczelki pod deklami oraz uszczelki zaworowe, świece, odma olejowa, filtry i olej. Powiem wam że świece, filtry wszystko to było na oryginale, zawiecha idelna też oryginał, nowe amorki też oryginał. Po prostu brak mi słów :> Ale szukałem jej 2 miesiące bite...... Także warto bo naprawdę można znaleźć coś ciekawego, oczywiście wiąże się to ze zjeżdzeniem pół Polski... Zostało mi tylko teraz łączniki elastyczne wydechu i wszystko będzie na tip top. Ewentualnie jeszcze LPG bo powiem szczerze że do tej pory jeżdze bez radia i wsłuc**je się w ten cudny dźwięk silnika, co oczywiście przekłada się na spalanie :> Tylko nie mogę znaleźć w mazowieckim jakiegoś specjalisty którem mógł bym powierzyć moje autko, boję się dać jakiemuś partaczowi... Ale moja Kobieta jak zasiadła za kierownicą to udało jej się zejść ze spalanie do 11 litrów! Także polecam zakupić 2.8 quattro bo satysfakcja gwarantowana
Buba Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Niestety w wawie nie ma nikogo kto umie zakładać LPG dlatego ja jade daleko
krzychot Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Na pewno masz dużo do powiedzenia w temacie żywotności silnika diesla po modyfikacjach Widzę, że chip przeprowadzony w zimie 2010 więc doświadczenie "ogromne". Jeśli byłoby to tak bezpieczne - po co są silniki 3.0TDI?? Wracając do tematu - mruczenia V6 w benzynie nie zastąpi żadne TDI.
olovski Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 Na pewno masz dużo do powiedzenia w temacie żywotności silnika diesla po modyfikacjach Widzę, że chip przeprowadzony w zimie 2010 więc doświadczenie "ogromne". Jeśli byłoby to tak bezpieczne - po co są silniki 3.0TDI?? Wracając do tematu - mruczenia V6 w benzynie nie zastąpi żadne TDI. nie to zebym sie czepial ale mowi ci cos napewno fabryczny zapas bezpieczenstwa:)
Armi Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Na pewno masz dużo do powiedzenia w temacie żywotności silnika diesla po modyfikacjach Widzę, że chip przeprowadzony w zimie 2010 więc doświadczenie "ogromne". Jeśli byłoby to tak bezpieczne - po co są silniki 3.0TDI?? Wracając do tematu - mruczenia V6 w benzynie nie zastąpi żadne TDI. Ja przynajmniej takie auto sam modyfikuję i użytkuję. W zimę zakończyłem swój projekt strojeniem u Rogala, graty i zwiększona moc była znacznie wcześniej ale skąd możesz o tym wiedzieć? Działu Turbo, Chiptuning i Tuning Mechaniczny nie masz potrzeby odwiedzać. Mam zdecydowanie większą wiedzę i doświadczenie niż laik, który o chip tuningu coś tam gdzieś usłyszał, sam nic nie zrobił
krzychot Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Cytat: armistead 12 Marzec 2011, 10:53 Mam zdecydowanie większą wiedzę i doświadczenie niż laik, który o chip tuningu coś tam gdzieś usłyszał, sam nic nie zrobił Nie wątpię, może i masz, kręć tam sobie ile chcesz, Twoja sprawa, ale dziwięku V6 w swoim aucie nigdy nie usłyszysz. No chyba że zmienisz auto na S4 po lifcie i wtedy nie będziesz musiał inwestować w zawieszenie (S4 ma w oryginale sztywne i obniżone), zmieniać lamp (w S4 są ori xenon), wymieniać zegarów (S4 ma w standardzie FIS), zmieniać kierownicy ala S4 (bo przecież S4 taką ma), fotleli (te z S4 bardzo dobrze trzymają), zmieniać zderzaka ala S4 (moim zdaniem tylko S4 zasługuje na taki), zmieniać hamulców (S4 ma b.mocne)....... a jak się tak zapędzisz w tych "projektach" to może zostanie jedno.... wymienić silnik na 2,7BiT
PABLO Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Co do tematu.. Zdecydowanie szukaj 2.8 V6 30V 193KM Ja żałuję że (już to wiele razy powtarzałem) najpierw się nie zarejestrowałem aby dowiedzieć się którą Vke wybrać choć początkowo chciałem 1.8T tylko kupiłem 2.6 V6 150KM które katalogowo pali ciut więcej niż takie 2.8 174KM czy 30V 193KM, wyciąłem kata i zrobiłem dolot to teraz przynajmniej jedzie jak 2.8 174KM Co do części to z tego co wiem ciut droższe są w takim 2.8 193KM ale tego bym nie brał pod uwagę by to miało być wyznacznikiem przy wyborze silnika.
dante0018 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 "krzychot" Nie jaraj się tak tym dźwiękiem V6 bo szału nie robi... :gwizdanie:
PABLO Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 "krzychot" Nie jaraj się tak tym dźwiękiem V6 bo szału nie robi... :gwizdanie: Szał robi ale V8 którego niestety nie ma w B5
Armi Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 W zawieszenie już zainwestowałem, lampy mam zmienione, zegary już kupione, kierownica s4 była w serii, fotele mam kubełkowe, zderzaka s4 nie chcę (po co laicy mają myśleć, że mam s4), hamulce już dawno temu mam zmienione. W projektach zapędzać się nie muszę, wystarczy mi pomodzony diesel, który wciąga większość aut i jest bezawaryjny a pali w porywach do 6 litrów ropy Wg mnie to kompromis pomiędzy osiągami esy a spalaniem gnojowoza. Tak naprawdę, co kogo obchodzi czy zrezany diesel (i benzyna), że ma słabszą żywotność silnika (o ile w ogóle ma). Jedzie i to wystarczy, jeśli się "wysra" to mój problem, jak na razie wciąga wszystkich po kolei a pali tyle co nic. Na forum są dużo grubsze projekty i jakoś ludzie nie narzekają na awaryjność. Dlatego, dziwi mnie to że o awaryjności pomodzonych aut wypowiadają się właściciele wolnossących V6 [br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 00:49_________________________________________________To tak jak ja bym się wypowiadał o awaryjności np. 2.5 V6 Tdi. Nie miałem auta z tym silnikiem ale słyszałem, że to padaczki, więc pewnie tak jest :gwizdanie:
krzychot Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 "armistead" Chcesz pogadac o TDI - to pomyliłeś działy. Pytanie brzmiało "którą V6 wybrać". Wróćmy do tematu
Don Vito Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Ja mam zdrowe V6 i nie wiem czy nie będę musiał wyskoczyć w coś bardziej ekonomicznego, więc jakby Cię jednak interesowało B5 bez quatro to odezwij się. Mam czarne zadbane skóry, drewienko i kierę od S4, gril S4. Generalnie w dużym skrócie środek b.ładny, kolor zielona butelka z chromami na feldze 16, zawiecha sportowa od S4, webasto i silnik 2,8 pewne 172k przejechane, klima auto, komputer, skóry podgrzewane, zimówki teraz po drugim sezonie na felgach stalowych ori, el;ektryka przód i tył, aha i skrzynia tiptronic sprawdzona przez fachowca, który powiedział, że zmienia biegi perfekcyjnie...
olovski Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 dzieki za propozycje ale jesli juz Audi to tylko w Quattro
Wandej Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Ja mam zdrowe V6 i nie wiem czy nie będę musiał wyskoczyć w coś bardziej ekonomicznego, więc jakby Cię jednak interesowało B5 bez quatro to odezwij się. Mam czarne zadbane skóry, drewienko i kierę od S4, gril S4. Generalnie w dużym skrócie środek b.ładny, kolor zielona butelka z chromami na feldze 16, zawiecha sportowa od S4, webasto i silnik 2,8 pewne 172k przejechane, klima auto, komputer, skóry podgrzewane, zimówki teraz po drugim sezonie na felgach stalowych ori, el;ektryka przód i tył, aha i skrzynia tiptronic sprawdzona przez fachowca, który powiedział, że zmienia biegi perfekcyjnie... mozesz podrzucic na pw cene i jakies fotki?? brat szuka takiej maszyny
Don Vito Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Spoko, ale poczekaj wrzuce w ten weekend felgi i musze fotki porobić, bo jeszcze nie mam. Przejeżdżam czasem przez Płońsk, więc mogę zalecieć kiedyś i pokazać na żywo...
Lodówa Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 2.4 jest tez fajnym motorem, jedzie nie najgorzej i pali przystepnie, 2,6 to niestety niewypał, mało mocy duzo spalania. . .
Don Vito Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Po wycięciu kata w ACK są szanse na lepsze osiągi? A jaka ze spalaniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się