paput Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 paput z tego co pamietam trafiles na zloma afn wiec wiesz. A ile max leci taki AAH bez przesady większość co jeździ AFNami ma problemy z przeładowaniami Paput, odkąd się na forum pojawiłeś to tylko płakałeś, że musisz turbinę wyczyścić a najlepiej oddać do regeneracji (prawie rok czasu). Ale nawet nie kiwnąłeś palcem żeby coś z tym zrobić. Tylko płacz, że przeładowania A wyczyszczenie turbiny to koszt 300zł, jak komuś bardzo $$ szkoda to może to zrobić samemu. Ale nie lepiej płakać:afn bee, turbina bee, diesel bee. Przeładowania są najczęściej z winy użytkownika a nie samego sprzętu. wracaj na forum diesla nie rób tutaj OT
vauxhall95 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 paput z tego co pamietam trafiles na zloma afn wiec wiesz. A ile max leci taki AAH bez przesady większość co jeździ AFNami ma problemy z przeładowaniami Paput, odkąd się na forum pojawiłeś to tylko płakałeś, że musisz turbinę wyczyścić a najlepiej oddać do regeneracji (prawie rok czasu). Ale nawet nie kiwnąłeś palcem żeby coś z tym zrobić. Tylko płacz, że przeładowania A wyczyszczenie turbiny to koszt 300zł, jak komuś bardzo $$ szkoda to może to zrobić samemu. Ale nie lepiej płakać:afn bee, turbina bee, diesel bee. Przeładowania są najczęściej z winy użytkownika a nie samego sprzętu. Swiete slowa,albo lejace wtryski,duzo rzeczy na to wplywa.Ja przykladowo nigdy nie zaznalem trybu awaryjnego w swoim samochodzie,az mnie nieraz to dziwi zima nie zima,zawsze wszystko smiga.
Armi Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 paput z tego co pamietam trafiles na zloma afn wiec wiesz. A ile max leci taki AAH bez przesady większość co jeździ AFNami ma problemy z przeładowaniami Paput, odkąd się na forum pojawiłeś to tylko płakałeś, że musisz turbinę wyczyścić a najlepiej oddać do regeneracji (prawie rok czasu). Ale nawet nie kiwnąłeś palcem żeby coś z tym zrobić. Tylko płacz, że przeładowania A wyczyszczenie turbiny to koszt 300zł, jak komuś bardzo $$ szkoda to może to zrobić samemu. Ale nie lepiej płakać:afn bee, turbina bee, diesel bee. Przeładowania są najczęściej z winy użytkownika a nie samego sprzętu. wracaj na forum diesla nie rób tutaj OT Mam słabą tolerancję na osobników wypisujących głupoty :gwizdanie:
paput Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 paput z tego co pamietam trafiles na zloma afn wiec wiesz. A ile max leci taki AAH bez przesady większość co jeździ AFNami ma problemy z przeładowaniami Paput, odkąd się na forum pojawiłeś to tylko płakałeś, że musisz turbinę wyczyścić a najlepiej oddać do regeneracji (prawie rok czasu). Ale nawet nie kiwnąłeś palcem żeby coś z tym zrobić. Tylko płacz, że przeładowania A wyczyszczenie turbiny to koszt 300zł, jak komuś bardzo $$ szkoda to może to zrobić samemu. Ale nie lepiej płakać:afn bee, turbina bee, diesel bee. Przeładowania są najczęściej z winy użytkownika a nie samego sprzętu. wracaj na forum diesla nie rób tutaj OT Mam słabą tolerancję na osobników wypisujących głupoty :gwizdanie: fkaty suche fakty ileż razy można turbo wyciągać i czyścić???? ilu mam takich znajomych???? wielu. popytaj pastaldo chociaż i sam nie pisz głupot i nie wysławiaj tego swojego diesla bo to nie bóstwo
Armi Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jak widać, są osobnicy dla których samochód z turbiną jest zbyt skomplikowany w użyciu. To chyba oczywiste, że jeśli turbo ciągle się brudzi to nie jest wina PSJ.Wielokrotne wyciąganie i czyszczenie turbiny bez znalezienia przyczyny świadczy tylko o wiedzy takich "mechaników".
paput Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jak widać, są osobnicy dla których samochód z turbiną jest zbyt skomplikowany w użyciu. To chyba oczywiste, że jeśli turbo ciągle się brudzi to nie jest wina PSJ.Wielokrotne wyciąganie i czyszczenie turbiny bez znalezienia przyczyny świadczy tylko o wiedzy takich "mechaników". wiele razy o tym pisaliśmy, koniec śmiecenia tutaj ty tak się czepiasz to miej odwagę tutaj powtórzyć swoje słowa: "Silniki V6 koncernu audi nie trzymają serii jeśli chodzi o moc, a ich użytkownikom zostaje sam dźwięk bo to nie jedzie" tak pisałeś kolego, czy reszta się z tym zgadza?
vauxhall95 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 widzialem 2.8 30v ktore moc mialy duza mniejsza niz producent zaklad (193konie).Wiec troche prawdy w tym jest
martin_rs4 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 "Silniki V6 koncernu audi nie trzymają serii jeśli chodzi o moc, a ich użytkownikom zostaje sam dźwięk bo to nie jedzie"[/b] tak pisałeś kolego, czy reszta się z tym zgadza? JA TU Z TEGO MIEJSCA PROTESTUJE!!! bujdy na resorach. moja V6 ma ponad 260tys i buja sie jak trzeba [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 17:44_________________________________________________owszem, pewnie i z uplywem lat tam tych kucykow zdycha kilka, ale w jakim aucie tak nie jest???
paput Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 widzialem 2.8 30v ktore moc mialy duza mniejsza niz producent zaklad (193konie).Wiec troche prawdy w tym jest mniejsza moc niż zakładana duże spalanie same plusy, nie kupuj v-ki zostań przy dieslu
martin_rs4 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 poza tym pare modyfikacji sie robi jak filtry, wydech, jak ktos ma kase to kompresor do wolnossaka i znow przybywa w stajni zrebakow
Armi Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 To nie mój cytat a przynajmniej nie jego całość, przecież to nawet nie jest poprawnie napisane (gramatycznie) :gwizdanie:
paput Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 To nie mój cytat a przynajmniej nie jego całość, przecież to nawet nie jest poprawnie napisane (gramatycznie) :gwizdanie: co sie głupot czepiasz, liczy się sens panie polonisto
Armi Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 To nie mój cytat a przynajmniej nie jego całość, przecież to nawet nie jest poprawnie napisane (gramatycznie) :gwizdanie: co sie głupot czepiasz, liczy się sens panie polonisto Sens? Chyba według Ciebie :gwizdanie: Zacytuj poprawnie mój post, a nie wklejasz swoje "opinie" i przypisujesz je mnie [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 17:57_________________________________________________Sprawa chyba wyjaśniona, niestety wbrew sugestiom nie jestem ani przeciwnikiem v6 ani wielkim fanem diesla Po prostu nie lubię czytać głupot (to nie jest prywatne forum), taki mam charakter, że muszę się wtrącić.
Patrykbor Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ja jeżdżę gnojowozem już 3 lata i powiem że fajnie się jeździ . To mój pierwszy ropniak ale chyba już ostatni niby spalanie małe pędzel ma lecz to nie to, cały czas jeździłem benzyną i jednak przeciąganie do 6000 i wyżej wciąga .Następnym autem będzie V6 TT w b5 . Trochę człowiek poczytał,pooglądał i nie taki diabeł straszny jak go malują ,a części w niektórych przypadkach są dużo tańsze ( rozrząd ze pewnego źródła niecałe 1000 pln)
adrianus Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 heh,a wg mnie, to kazdy jeden zajechany motor nie bedzie trzymal mocy wow, ale odkrylem odkrycie sam chetnie posmigalbym 2,8 30V w quattro zima a na marginesie, to u nas na spotach kiedys a6 c4 z rzędowym 2,5tdi mega objechal coupete 2,8 v6 +q a6'tka nie dlubana, seria, po prostu 2,8 zajezdzone [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:20_________________________________________________dobrze gadasz Patryku:D moje nastepne auto tez bedzie mialo 2,7 tt q to chyba naturalna droga rozwoju na obecne czasy,a potem to juz 3,0tfsi:)
moskal Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 .Następnym autem będzie V6 TT w b5 moje nastepne auto tez bedzie mialo 2,7 tt q bardzo rozsądny wybór chłopcy
Patrykbor Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 .Następnym autem będzie V6 TT w b5 moje nastepne auto tez bedzie mialo 2,7 tt q bardzo rozsądny wybór chłopcy i nie dzięki tobie Bo gdzieś czytałem że jak ty kupiłeś niebieską viagre to wszyscy za tobą
Buba Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ja jeżdżę gnojowozem już 3 lata i powiem że fajnie się jeździ . To mój pierwszy ropniak ale chyba już ostatni niby spalanie małe pędzel ma lecz to nie to, cały czas jeździłem benzyną i jednak przeciąganie do 6000 i wyżej wciąga .Następnym autem będzie V6 TT w b5 . Trochę człowiek poczytał,pooglądał i nie taki diabeł straszny jak go malują ,a części w niektórych przypadkach są dużo tańsze ( rozrząd ze pewnego źródła niecałe 1000 pln) ja za rozrząd dałem praktycznie niewiele wiecej niż do 1.8T (używka ) w s4 problem jest z niektórymi częsciami bo w nie ma zamienników i tylko w ASO w chooj drogie ale to niektóre widze ze chłopaki zaczynają mężnieć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się