Peterka Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Witam, Pojawił się taki problem,rano odpaliłem auto wszystko normalnie, przejechałem w trasie 150km i zatrzymałem się na światłach i się zaczeło: - na wolnych obrotach - przerywa i rzuca silnikiem - po dodaniu gazu problem ustępuje - wyskakują też zapłony (zmienione cewki i swiece ASO) Nie miałem dostępu do Vaga i musiałem tak jeszcze jeździć. Co zaczeło się pojawiać dalej. - auto stało się mocniejsze, lepiej reaguje na gaz - obroty spadają bardzo wolno - auto zaczeło na luzie samo dodawać sobie gazu Dzisiaj Vag i wyskoczył błąd o obrotach jałowych i 17705 oraz błedy związane z wypadniem zapłonów na kazdym cylindrze. Zacząłem od góry tzn podmiana swiec i cewek - zero poprawy DV - wyjałem i duchając w niego - nie przepuszczal powietrza, zasysając spreżynka się cofała - przyjełem założenie ze jest sprawny, może zle to zrobiłem? podpowiedzcie prosze. Przejrzałem wszytskie połączenia gumowe - powinno być ok. Wyczyściłem przepustnice, założyłem nową uszczelke i przeprowadziłem adaptacje kluczykiem. Czy zrobienie adaptacji vagiem moze dać lepszy skutek?? Gdzie dalej szukać przyczyny... tak jakoś mi tą przepustnicą pachnie że ona coś nie hallo. Bo jak robi sie adaptacja kluczykiem to ona taki piszczy a pozniej pstryk i cisza... Ale za kazdym razem jak gasze auto to mi tak piszczy jakby sie adaptowała Licze na wskazowki Pozdrawiam
ghost1717 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Na początek wyczyscił bym kompa z błędów... potem sprawdzil bym czy auto chodzi dobrze na benzynce ( tak ok. 150-200 km trasa jest ok ) zrobił bym porzadne mapy benzynowe/gazowe - zestroic NA DRODZE instalacje gazową i gwarantuje Ci ,że zadnych wypadań zapłonów nie będziesz miał. Co do telepotania silnikiem to u mnie miałem ostatnio podobną sytuacje, adaptacja przepustnicy VCDSem pomogła, procedura adaptacji po kluczyku u mnie nic nie dawała!! Doprowadz auto do porządku na benzynce a potem pomyśl co tu zrobić aby było taniej i latało tak samo pozdrawiam JAKIE MASZ ŚWIECE ? uważaj na katalizatory lubią popłynąć podczas dłuższych jazd z wypadajacymi zapłonami... edit: sprawdz odme... moja V6 miała problem z wolnymi obrotami aż do momentu wymiany na nową ale ja stawiam na ŹLE WYREGULOWANĄ INSTALACJE LPG
Peterka Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Witam, Miałem kiedyś taka sytuacje że rozjechały mi się mapy, ale pojechałem do gaziarza. I kazał to co Ty pojeździć na benzynce i wrocic do niego. Tak zrobiłem, facet zabrał auto na jazdy i zrobił mi gaz i wszystko działało aż do soboty. Pojechałem kolejny raz do gaziarza ale wszystko jest niby ok. Dzisiaj rano oczywiscie czyszczenie bledów z kompa i zrobiłem trase około 100 km ale na gazie. Dalej to samo... Jutro moze uda mi sie zrobić adaptacje przepustnicy vagiem. Chciałbym zaznaczyć tą głupią sytuacje że auto od soboty stało sie mocniejsze troszkę i zdarzają sie takie sytuacje ze zatrzymam się na światłach i auto pracuje normalnie, podjadę 100m i dalej rzuca silnikiem. Swiece Ori ASO. Dzisiaj zostały podmienione na NGK, ale zero efektu. Aha i jak kasuje błedy, to znikają ale jak tylko auto odpale to wskakuje mi 17705. Pozdrawiam
ghost1717 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Ile masz elektrod ?? Swiece do LPG najlepsze to platynowo-irydowe najlepiej 1 elektroda. Ja używam NGK LPG1 i musze pochwalić za gigantyczne przebiegi (70 tyś! no stress ) i duużo wieksze przebiegi dla cewek !Z tego co wiem pasują do wszystkich benzyn audi. Błąd który Ci wyskakuje może powodować uwalony wtryskiwacz gazowy np. lub zbyt duża różnica w czasie wtrysku gazu i benzyny na wolnych obrotach. Ewentualnie duże rozbieżnosci pomiedzy wtryskami. Napisz jakie masz wtyski gazowe. Jaki reduktor ? jaka elektronika instalacji LPG?
Peterka Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Świece mam 1 elektrodowe. Błąd jak mowi nazywa niby dotyczy nieszczelności w układzie, tak? jutro rano mogę podjechać do gaziarza i zobaczyć te czasy wtrysków. gaz to stag 4, a wtryski matrix (przejchane około 30 tys) Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 22:20_________________________________________________Stag4, wtryski matrix. Auto pracuje tylko źle na wolnych obrotach. W trakcie jazdy jest nadzwyczaj dynamiczny. Może mam jutro pojeździc cały dzień na benzynie?? Ale czy jeździć miło rzucania silnikiem i błedów? Pozdrawiam
Łukasz 23 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Niech zobaczy Ci czy wtryski się nie przytkały bo to może być powodem całej sytuacji ,ja tak miałem właśnie że wtrysk się zatkał i powodował że auto nie chodziło na wszystkie cylindry ,wymieniłem cewkę i nie pomogło ,dopiero czyszczenie i auto wróciło do życia
ghost1717 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 sprawdz ODME ...odpowietrzenie silnika.Co do jazdy... jeśli mruga Ci check engine to oznacza to ,że nie należy dalej jechać.. Jesli sie pali cały czas możesz spokojnie kontynuować jazde. Czy na benzynie i gazie auto zachowuje sie tak samo ? Objawy które podajesz pasują idealnie do ODMY szukaj nieszczelnych weżyków w okolicy przepustnicy i pokrywy zaworów. Nie syczy Ci nic pod maską ? U mnie wyglada to jak okrągła membrana połączona kilkoma karbowanymi wężami. Jaki przebieg auta ?
Peterka Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Przebieg auta 155 000 oryginał auto rodzinne. Mowisz o syczeniu po zgaszeniu auta? Auto tak samo pracuje na benzynie i gazie - nawet minimalnej różnicy. Obecnie check sie nie zapała... ale wyskakuja te błedy... W okolicy przepustnicy węzyki okejo sprawdze przy pokrywie. Jak sprawdzić odme?
ghost1717 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 u mnie falowały obroty i było słychać terkotanie z tej membrany tak jak by powietrze naptykało opór i wracało... te rurki były bardzo sztywne i nie było widać nieszczelności. Wszystko bylo przegrzane! Po zdemontowaniu okazały sie bardzo kruche i pękały w ręcach. Po wymianie wróciła kultura pracy. Szukaj nieszczelnosci ewentualnie może gazownik nie dokrecił jakiejś uszczelki i łapie lewe powietrze... Obajwy pasują w 100% najbardziej do odmy/nieszczelnosci ewentualnie spr. tą przepustnice i adaptacja VAG/VCDS u mnie pomogła w takiej sytuacji jak już Ci wyżej pisałem!
Peterka Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Witam, Natknałem się w interencie na filmik gdzie facet ściska przewód gumowy i auto pracuje dobrze.Zrobiłem tak samo i co ? Autko działa dobrze. Tylko tu silnik jest AWM i jest chyba inny zaworek jakiś niz w bfb. http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=313182&page=3 Tu jest temat ktory on porusza. Jaki będzie odpowiednik tego zaworka w BFB? On wymienił podjarze ten numer 06B 103 245(numer z silnika AVM)
ghost1717 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Czy to ten sam wąż ?? http://allegro.pl/audi-a4-1-8-t-ajl-odma-silnika-1-f-vat-i1456899398.html
Peterka Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Nie kolego. To jest ten wąż, co jest na tym forum zaznaczony na zielone. Wchodzi do kolektora. Wybadałem ze prowadzi do jakieś zaworku, tylko ze jest on w inny miejscy niż w 1.8T AWM. Jutro podjade do ASO i spytam. Uploaded with ImageShack.us Pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 19:47_________________________________________________Witam, Problem rozwiązany wymieniony ten zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej chyba tak się zwie http://img84.imageshack.us/img84/5994/045284.jpg koszt w ASO 35zł. Czas pracy 30minut. Zero błedów na vagu, obroty i praca silnika jak igiełka. Pozdrawiam
Rafal-L Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 dokaldnie zaworek otpowietrzenia skrzyni korbowej u mnie bylo to samo.
grzes1150 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Super że temat się rozwiązał Ja jak miałem wypadające zapłony to mi mechanik to naprawił przy rozrządzie ale cwaniak nie powiedział co było nie chalo z tymi zapłonami i za znalezienie i usunięcie usterki zawołał 100zł.- dziad jeden
Zaleczeq Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 dokaldnie zaworek otpowietrzenia skrzyni korbowej u mnie bylo to samo. ja tez własnie miałem uwalony ten zaworek i silnik trząsł sie jak starej babie cycki po wymianie cud, miod i orzeszki
itor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Rurka wymieniona i dalej to samo pokazuje jakies bledy teraz?
Mario Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 pokazuje jakies bledy teraz? w dalszym ciągu misfire na drugim cylindrze na niedogrzanym silniku, na wolnych obrotach, stukanie i rzucanie silnikiem na zimnym
itor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 pokazuje jakies bledy teraz? w dalszym ciągu misfire na drugim cylindrze na niedogrzanym silniku, na wolnych obrotach, stukanie i rzucanie silnikiem na zimnym podjedz na zmierzenie kompresji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się