Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Błąd 17705, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem/Rozwiązany


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu

tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje

ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu.

09062011057_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście??

zaworek 035103245G

rura odpowietrzająca 06A103213F

o-ring rury N90467301

ceny

http://sklep.gajos.com.pl/sklep/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór wymieniony, wszystkie objawy ustały (a co się naszukałem tego zaworu)

Dzięki za numery części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podane numery katalogowe nie istnieją - tak powiedział pacan w sewisie!

Mam wersje USA i numery sie nie zgadzają :wallbash: ma ktoś jakiś pomysł?

USA, to AMB a nie BFB

inny jest tylko numer zaworka - końcówka 06B 103 245 lub 035 103 245 G lub 035 103 245 A w zależności od numeru VIN

Po VIN Etka podaje w ASO wszystkie numery części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten zaworek był zaślepiony tj.wsadzony w gumową rurę od przepływki i drugi króciec taśmą zaklejony a metalowa rurka od trójnika odmy otwarta i błędów nie było,ponad miesiąc tak śmigałem co by pozbyć się majonezu ale silnikiem to nie telepało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu.

09062011057_1.jpg

nie wiem jak to działa, ale przez dziurkę od spodu kapturka, która służy do jego rozebrania zasysał mi powietrze. zakleiłem silikonem i ucichło.

moja fura miała mały problem, po dodaniu gazu dość mocno buczał w zakresie 2,5 tyś obr w góre. później pojawił się problem za wysokich obrotów na zmianę z za niskimi. autem trzepało, przyśpieszał normalnie, ale przy stałej prędkości czuć było, że raz przyśpieszył , raz zwolnił

po jakiś kilku dniach od awarii pojawiła się kontrolka na zegarach.

podpiąłem kompa i wywaliło błąd 17544, 16891, 17705.

mechanik dobrał się do auta i zauważył pękniętą odmę, kawałek plastiku - heh. po wymianie buczenie ustało. błędy pokasowane ale niestety falowanie obrotów zostało. chwilami sam sie wkręcał na 2200 obr.

znalazłem ten temat na forum i zamówiłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. wczoraj wymieniłem (10 minut), błędów żadnych nie mam , fura trzyma obroty równo (niecałe 900).

w między czasie wyczyściłem przepustnice i została zrobiona adaptacja vagiem.

od wczoraj zrobiłem z 50 km i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak by lekko drżał silnik na jałowym ale wypadania zapłonów nie miałem.

Dziś postanowiłem wymienić ten zaworek i oto co ujżałem przy demontażu :blink: :

b40f816ebea11be6med.jpg

i tu porównanie z nowym na ile był szczelny :decayed: :

ed05fe9c73780711med.jpg

Pozdrawiam :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zaplonow w 1.8T moze byc zwiazane z felernymi cewkami zaplonowymi.

Jest przewidziana na to bezplatna akcja serwisowa (Rückrufaktion).

Kod akcji serwisowej to 28F5 i dotyczy wszystkich 1.8T, bez wzgledu na to czy Skoda, VW, Seat czy Audi.

Nastepujace cewki zaplonowe sa w porzadku i nie beda wymienione: 06A 905 115 D, 06B 905 115 R, 06C 905 115 L, 06C 905 115M

Jezeli macie inne niz te podane wyzej, beda bezplatnie przez 06A 905 115 D zastapione.

Wystarczy jechac do ASO i tam po VINie powinni wam powiedziec, czy w waszych niuniach trzeba wymienic.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt cewki to tez problem ja wymieniłem sobie na swoj koszt ale teraz wypadania zapłonow nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś dokładnie wytłumaczyć który to przewód trzeba ścisnąć w silniku BFB bo na filmie słabo widać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mały a może duży problem

auto 1.8T LPg

- wymienione świecei

- wymienione cewki

w trakcie jazdy zaczął szarpać silnik, przełączyłem na benzynę - i to samo - max prędkość 100 kontrolka check mruga

sprawdziłem VAGiem - błąd 16684 16686

wykasowałem błędy i po przejechaniu ok 30 km podpinam VAG i błąd 17536 (on często mi się zdarza)

Ostatnie Logi robiłem w kwietniu

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bfb-pierwsze-logi-prosba-analize-270954/

i niby było wszystko OK, aczkolwiek dzisiaj w trakcie jazdy raz, tylko raz momentalnie szarpło, ale błędu nie wykazało

Nie wiem co to może być - czy ten zaworek DV czy co.....????

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z wolnymi obrotami na postoju. Czuć nierówna prace silnika. Ponadto wyskakuje błąd 17705 kiedy go skasuje na odpalonym silniku przez chwile chodzi rowno jak powinien po chwili znowu telepie i pojawia sie bład. Dodam ze zostały wymienione swiece zaworek DV (kupiony w serwisie) oraz wyczyszczona i przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Znalazłem na jednym z forum podpowiedz zeby zasłonic dłonia przepustnice, wtedy motor po okolo 2 sek powinien zgasnąć. U ,mie jest wrecz przeciwnie silnik działa i co dziwne zaczyna rowno pracowac. Po odsunieciu reki znowu wariuje. A4 B6 1.8t BFB 2003 r. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdobodobnie masz nieszczelność i dlatego nie gaśnie

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyslam sie ze jest nieszczelnosc. Ponadto zaczał mi wywałac plyn chlodniczy czujnikiem temeratury. Zrywa zawleczke. Lecz nie dzieje sie to podczas jazdy tylko kiedy go zgasze. Po paru minutach słchac strzal i plyn sie leje. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego bo narmalnie glupieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...