Pucek Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 17'' http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209040.60 zamieściłem 3 filmiki, można zobaczyć jak jedzie "300ps" w porównaniu z 500ps w małej budzie 4x4
pawel1380 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 :good: Gratulacje Jak sprzęgiełko?Przysmażyłeś?
mgtan Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 w klasie street diesel byłem czwarty, Orzełek trzeci a to coś wygrało http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17 nie ma się co dziwić że cie objechało... skoro ma 367 KM z 2.0 TDI na podtlenku.
Orzeł Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 było by 3 miejsce gdyby nie klubowy kolega .......................................... :decayed: Sooooooooorrrrrryyyyyyy Również dzięki za towarzystwo. Jak tam Twoje auto ile jest już warte?? Prawie Bańke?? :polew: w klasie street diesel byłem czwarty, Orzełek trzeci a to coś wygrało http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17 nie ma się co dziwić że cie objechało... skoro ma 367 KM z 2.0 TDI na podtlenku. Gdybym ja miał podtlenek i 16'' TOYO R888 to skodzina by miała gorzej Myślę, że mój czas jest spokojnie do poprawienia, najlepsze ET zrobiłem na mokrym torze bo po suchym nie miałem okazji jechać
talib1990 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ahhh to spojrzenie Mirka w lusterku bocznym
miron78 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 :good: Gratulacje Jak sprzęgiełko?Przysmażyłeś? nic a nic I see a te felgi to ty masz 16 czy 17 cali ? 225/50/17 było by 3 miejsce gdyby nie klubowy kolega .......................................... :decayed: Sooooooooorrrrrryyyyyyy Również dzięki za towarzystwo. Jak tam Twoje auto ile jest już warte?? Prawie Bańke?? :polew: w klasie street diesel byłem czwarty, Orzełek trzeci a to coś wygrało http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=17 nie ma się co dziwić że cie objechało... skoro ma 367 KM z 2.0 TDI na podtlenku. Gdybym ja miał podtlenek i 16'' TOYO R888 to skodzina by miała gorzej Myślę, że mój czas jest spokojnie do poprawienia, najlepsze ET zrobiłem na mokrym torze bo po suchym nie miałem okazji jechać moje jakoś na wartości nie rośnie czasy niczego nie oddają bo trasa była pod górkę - więc nawet porównanie swoich czasów z czasami jakie robiłem B7 nic nie odzwierciedla
KmK Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Gdybym ja miał podtlenek i 16'' TOYO R888 to skodzina by miała gorzej gdyby trasa miała 5km i było na niej kilkanaście zakrętów zapewne okazałoby się że Octavia szybka jest tylko do pierwszego winkla
Chuck Norris Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Gdybym tam był, a Wy zapomnielibyście zatankować to pewnie byłbym pierwszy . Miron gratulacje wyników, 3.0 Tdi chyba nigdy mnie nie przestanie zadziwiać .
rex Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 najlepszy uzyskany czas to ET+RT 14.745 (ET 14.3) Hmm...nieźle, nieźle, szczególnie biorąc pod uwagę nawierzchnię Miron, pewnie było gdzieś wcześniej podawane, ale wybacz, nie chcę kopać Ile waży Twój klekot ?
miron78 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 waga pokazała 1760kg jak dobrze pamiętam ( mogę się mylić o 10kg )
rex Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jak na tę wagę i moc połączoną z momentem - bardzo dobry wynik! Szczególnie właśnie biorąc pod uwagę "średnią" jakość "toru", na którym taki rezultat osiągnąłeś. :good:
miron78 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 wg mnie też nie ma się czego wstydzić [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 14:16_________________________________________________na forum SSS trochę ich pojechali za słabą organizację i kiepską jakoś drogi ( i start pod górkę gdzie po ustawieniu fura zjeżdżała w dół )
rex Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Podejrzewam, że na normalnej nawierzchni ET w okolicach 14.0-14.1 byłoby do zrobienia :good:
boseron Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Powiem Wam ze dziwie sie ze organizator wybrał takie miejsce do ćwiartki, pomijam stan nawierzchni ale ten wiadukt zaraz przy drodze jakby kogoś poniosło i zaliczył czołówke z tą podporą to dramat az nie chce myśleć.... Miron graty za 4 miejsce [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 20:57_________________________________________________przeciez mozna było zrobić linie startu tuz za wiaduktem
gregory Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 przeciez mozna było zrobić linie startu tuz za wiaduktem Gdyby linia startu była tuż za wiaduktem to byłoby jeszcze gorzej, bo przyspieszałbyś po łuku i na mega wertepach. Tak jak było to trza było hamować na tych wertepach. To, że pojechali organizatorów to moim zdaniem słusznie. Jak dla mnie to był kompletny brak profesjonalizmu, tak jakby ktoś pierwszy raz organizował zawody. Szczęście, że nie doszło do żadnej tragedii, a mogło, bo jak widziałem motory popierdzielające po wgłębionych studzienkach drogowych to mnie strach obleciał. Kasę skasować za wstęp(swoją drogą nie mało) a organizacja Ciekawe co by zrobili i jak by się tłumaczyli jakby faktycznie do tragedii doszło, kto do tego dopuścił żeby zawody były w takim miejscu..... . To taka przelana łyżeczka żalu z mojej strony. Mirek gratki wyniku, fajnie startowałeś, jak na 4x4 przystało
Remik-A4 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wow 2x mniejszy diesel wciaga hemi ale silnik rozumiem, ze bawiles sie na 20" tkach ?
Orzeł Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wow 2x mniejszy diesel wciaga hemi ale silnik rozumiem, ze bawiles sie na 20" tkach ? Miron był na 17''
miron78 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 dokładnie - byłem na zimie 17 225/50[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 09:05_________________________________________________przypadkowo w TV http://www.tvs.pl/35531,wyscigi_na_cwierc_mili_oraz_zawody_driftingowe_w_sosnowcu.html
wrclaguna Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 http://www.tvs.pl/35531,wyscigi_na_cwierc_mili_oraz_zawody_driftingowe_w_sosnowcu.html,galeria,55255 Niezla fota
Rekomendowane odpowiedzi