Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Witajcie Od tygodnie poszukuję dla swojej dziewczyny "sety" C4. Mam kilka pytań związanych z zakupem. 1. Czy ten samochód posiada złącze diagnostyczne? Jeśli tak to, które roczniki, gdzie i czy tym samym interfejsem co do A4 B5 mogę bez żadnych przeróbek się podłączyć? 2. Na co warto zwracać uwagę? Jakie były wady tego modelu? 3. Czy to normalne, że one mają akumulator i sterownik silnika pod tylnią kanapą (ostatnio się zdziwiłem jak to zobaczyłem - to była pierwsza seta jaką oglądałem i jedyna zarazem)? 4. Co sądzicie o silnikach 2.3? Jakie inne polecacie? Piszcie cokolwiek co może się przydać przy poszukiwaniach. Dzisiaj jadę obejrzeć jedną i chciałbym wziąć ze sobą laptopa tylko nie wiem co z tym złączem. Pozdrawiam
marewel Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Starsze roczniki nie bardzo chca sie laczyc z fejsem na maxie.Samo zlacze znajduje sie pod maska w skrzynce z bezpiecznikami.Co do silnika 2.3 to nie oczekuj od niego osiągów,bo to wiekowa jednostka i spala nie malo.Gdybym sam szukal C4 to tylko 2.5TDI
NIUNIAA4 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Kaziu_Wichura kurde pytasz sie ludzi z A4 klubu a pod mostem milenijnym co niedziele o 18 spotykaja sie ludzie z AKP ktorzy maja wlasnie tego typu auta, oni Ci doradza i bedziesz sobie mogl pojezdzic, sprawdzic i zobaczyc sprawne auta tego modelu
Hincó Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Kiedyś o tym autku myślałem jako alternatywa a4 z mocnym dieslem-tylko 2.5TDi 2,3 niby mocne ale nie mocne, 2.8 mogłoby byc mocniejsze i mniej palic, 2.2T-cięzko znaleźć dobre.. akku w bagazniku to chyba normalka, przynajmniej tak słyszałem, ale nie wiem czy ten model ;P
audia4s4 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 2.3 odradzam miałem kiedys 90tke z tym silnikiem,najlepiej w TDI.Podzukaj moze A6 tej pierwszej troche ładniejsza od 100ki
marewel Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Aku ma pod siedzeniem jezeli ma klime.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 wybór padnie chyba na silnik 2.0 16v. Dzisiaj oglądałem jeden samochód z tą właśnie jednostką i jestem bardzo zadowolony. Trzeba jeszcze tylko diagnostykę zrobić i można kupować. Kaziu_Wichura kurde pytasz sie ludzi z A4 klubu a pod mostem milenijnym co niedziele o 18 spotykaja sie ludzie z AKP ktorzy maja wlasnie tego typu auta, oni Ci doradza i bedziesz sobie mogl pojezdzic, sprawdzic i zobaczyc sprawne auta tego modelu po co skoro na forum łatwiej i szybciej... . A po drugie wielu z klubowiczów miało te samochody. Uwaga dziwna co najmniej.
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Tak z ciekawosci zapytam, to Twoja dziewczyna nie chce czegos mniejszego? Bardziej kobiecego? Tylko taka stara landare?
talib1990 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 przyznam Flyer'owi racje... ja bym wygrał np. Coupe B4
bratpit Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 przyznam Flyer'owi racje... ja bym wygrał np. Coupe B4 zdecydowanie - zgrabniejsza , ładniejsza no i zwinniejsza
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 4 drzwi i klima to podstawowe wymagania. Cena powinna oscylować koło 10 tys. W grę wchodzi tylko benzniak. Lubi duże fury. Więc jak się to podsumuje to wychodzi, że seta to dobra opcja
pet3r Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Lubi duże fury. przestanie jak kupi 2.3
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 2.3 odpada - zresztą wcale nie szukałem fury z tym silnikiem bo wydawał mi się od początku niezbyt trafioną konstrukcją. Macie jakieś wiadomości na temat 140konnego 2.0 16v? Taki mnie by interesował najbardziej. Słyszałem co prawda kilka negatywnych opinii z racji chociażby wtrysku mechanicznego.
talib1990 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 wg. mnie lepsza opcja to np b4 ale w wersji competition 2.0 16v 140 km i quattro [br]Dopisany: 09 Grudzień 2007, 20:41 _________________________________________________lub http://moto.allegro.pl/item278924864_audi_b4_klima_2_0_115_km_zobacz_.html nawet z gazem znajdziesz http://moto.allegro.pl/item279995947_audi_z_gazem_abs_klima.html
sokolnh Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 silnik 2.3 to bardzo dobra konstrukcja o ile nie widział gazu do c4 jest moze za słaby ale w mojej coupecie spisywał sie fajnie, jest elastyczny no i ten dzwięk powyżej 3,5 tys miodzio mi palił około 12 - 14 litów po miescie, ale mialem jeszcze quattro namów swoją żone na coupete, napewno bedzie zadowolona http://polskajazda.pl/Samochody/Audi/Coupe/11052
hhacek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 posiadalem kiedys 100 2.6e automat rocznik 1992 wtedy mial 7 lat i niestety przekrecony licznik na jedyne 75000 mil ,"zapomnialem" zmienic paska jak kupilem i zakoczylem remontem silnika za 2000 funtow w samochodzie ktory kosztowal 5000 funtow. Milaem tez problem z klima i z automatyczna skrzynia , wj%$*łem w nigo kupe kasy, ale mimo wzystko milo go wspominam., Jechalem pare razy 2.0 ale to straszny kibel nawet dla dziewczyny. minimum to 2.8 jak juz musi byc. no i z
Gość MorgothV8 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Właśnie w 100% popieram opinię hhacka Ostatnio miałem mini-spota z kumplem z AKP w Mińsku i miał właśnie taką C4 100 2.8 Q Jednak to były samochody, wypas jak w limuzynie, silnik dość mocny, samochód tani dośc w utrzymaniu (no może poza spalaniem około 12-13 litrów gazu podobno), no i ma :th:
audia4s4 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Ja miałem B4 2.0 16v tylko nie Quattro, idzie za***iście. Pali okolo 10l
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 wtrysk mechaniczny ujdzie dopuki nie zaczną się z nim problemy. Jak się zacznie coś psuć to już dramat jest. Jest trudny w diagnostyce i na dodatek ceny części są koszmarne. Miałem tego świadomość wcześniej a dzisiaj utwierdził mnie w tym znajomy diagnosta. Muszę szukać czegoś z pełnym elektronicznym wtryskiem. 2.6 zostaje 2.8 i 2.5tdi. 2.8 jak się przyciśnie to wciąga wiadrami. Jeszcze dodatkowo moja dziewczyna nie ma żadnych zniżek więc ubezpieczenie 2.6 to już bardzo duży wydatek a co dopiero 2.8 2.5 tdi jest nieopłacalny bo nieekonomiczny w porówaniu do użytkowania 2.6 z LPG a po drugie nie kupiłbym kobiecie samochodu z turbiną. Zostaje więc 2.6 i skupię się właśnie na tym silniku (no bo w zasadzie już innego wyboru nie mam). Oczywiście chcętnie posłucham opinii na temat tej jednostki.
pet3r Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeszcze dodatkowo moja dziewczyna nie ma żadnych zniżek więc ubezpieczenie 2.6 to już bardzo duży wydatek a co dopiero 2.8 z tego co wiem ubezpieczenie będzie takie samo dla 2.8 i 2.6, w końcu to kategoria powyżej 2000 ccm (czy 2500, nie pamiętam dokładnie)
Rekomendowane odpowiedzi