Gość [email protected] Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Witam mam niewielki problem moje audi a4 1.9 tdi 110ps (1996) podczas przyspieszania od 2000 obr/min lekko syczy i tak jakby minimalnie nie wykorzystywał mocy w pełni, gdy wejdzie na troche wyższe obroty (ok 3 tys) przestaje i mozna odczuc niewielkie szarpniecie i wtedy przyspiesza dobrze i bez syczenia. Jeden z mechaników powiedział mi, że wężyki podcisnieniowe turbiny maja minimalnie za maly przekroj. Wczesniej wymieniano mi przewod od sztangi do zaworu N18 czyli tego z przodu przy chlodnicy. Czy to może być przyczyną owego problemu? Ile kosztują takie przewody i gdzie można dostać oryginalne? Proszę o odpowiedzi:)
malinek21 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 No jeśli tego z przodu od chłodnicy to raczej N75 bo N18 to jest elektrozawór od EGR
Duch^ Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ja tak miałem w każdej 1.9 tdi syczało ale podejrzewam że to turbinka sobie syczy Aha wężyki też miałem i mam cieńsze ale czy syk ma coś do tego to nie wiem Z logów wynika wszystko OK. Obstawiam brak katalizatora robi swoje
michalik Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Mi sie wydaje ze to moze byc problem zmiennej geometri. Jak mozesz zrob logi.
tomoli82 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Co do turbo u mnie rowniez syczy ale z tego co mi mowil mechanior to standard niewiem czy to prawda.Tak pozatym kiedys mi syczalo z pod intercolera poniewaz powstala dziura w obudowie.Moze sprawdz
dizell Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Turbo to raczej świszczy, a jak słyszysz syczenie, to lepiej posprawdzaj przewody ciśnieniowe od turbiny do dolotu oraz IC. U mnie też syczało parę dni i też się zastanawiałem co to. Dowiedziałem się, jak sie turbo na drodze wysrało, bo w przewodzie od IC była dziura na dwa palce i turbo dmuchało cały czas na max.
jarbi Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Najpierw kolego zrób logi - przyczyn może byc wiele. Miałem podobny problem (u mnie to niby syczenie związane było z przeładowaniem - dodatkowo po wywaleniu kata jazda samochodem to jeden wielki notlauf ) dość długo z tym walczyłem a jak się okazało, poprzedni właściciel "bawił się" sztangą od turbiny. Jedno jest pewne - nic syczeć nie powinno.
Gość [email protected] Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Turbo to raczej świszczy, a jak słyszysz syczenie, to lepiej posprawdzaj przewody ciśnieniowe od turbiny do dolotu oraz IC. U mnie też syczało parę dni i też się zastanawiałem co to. Dowiedziałem się, jak sie turbo na drodze wysrało, bo w przewodzie od IC była dziura na dwa palce i turbo dmuchało cały czas na max. Przechodzilem to juz, na tym łączniku przy kolektorze zrobila mi sie dziura, wymienilem ten łacznik zastepujac go porzadnym zbrojonym wężem, mechanik powiedzial że pekł ponieważ przeladowywała turbina. sprawdzałem ten caly przewod i wszystko jest szczelne. Pamietam że pierwszy mechanik u ktorego byłem grzebał cos przy sztandze. Mam pytanie co do tych logow ponieważ jestem nowicjuszem w dziedzinie motoryzacji ze tak powiem nie wiem co tą są logi? chodzi mi o to czy to jest diagnostyka czy wprowadzanie jakis konfiguracji? i ile takie badanie kosztuje?
jacekm Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=24.0
Duch^ Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 U mnie syczy a raczej świszczy raczej z braku Katalizatora i pusta puszka została
samekgsx550 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Moim zdaniem pomału zbliża się termin czyszczenia turbiny. Czasami zapieczone kierownice dają taki dźwięk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się