Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z zaślepieniem EGR.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prosbe powiedzcie mi gdzie mam zaslepic egr blaszką, nr fot 1czy 2? i trzecie pytanie chce wyminic wezyki podcisnieniowe i ten nr 3 dokad on leci na dol pod turbo? jakis nr ma bo tez musze wymienic bo sie szczepi...

pytaniep.jpg

PS. po odp, prosze o zamkniecie watku

[mod]Co to za prefix? chyba pytasz o konkretny silnik, a nie tyczący się wszystkich. Po drugie w temacie powinien być juz zawarty problem a nie "3 pytania do.." co to teleturniej!!! - poprawione (kolejny poleci odrazu do kosza)[/mod]

Opublikowano

1 :good:

szukanie nie boli :wink4:

Opublikowano

1 :good:

szukanie nie boli :wink4:

dzieki kolego za poprawke, pozdrawiam heh

Opublikowano

zaślepiaj najlepiej w miejscu nr.2

wężyk z gruszki turbo leci do zaworka N75

część tego wężyka ma średnicę 4mm a póżniej przechodzi w wężyk 5mm

ja ostatnio zamówiłem takie

http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1481453002.html

Opublikowano

gdzie nie zaślepisz będzie dobrze najlepiej w kolektorze wydechowym i ssącym reszte zbędnych kilogramów wywal albo kolektor ssący awx

Opublikowano

zaślepiaj najlepiej w miejscu nr.2

wężyk z gruszki turbo leci do zaworka N75

część tego wężyka ma średnicę 4mm a póżniej przechodzi w wężyk 5mm

ja ostatnio zamówiłem takie

http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-sfs-dolot-nie-samco-4mm-i1481453002.html

kolego zalozylem ten wezyk do turbo o srednicy 4'' i jakos luzno wszedl nie ze musialem gume naciagac by wlazlo na niego, i pytanie takie czy musze kupic mniejszy ten przewod podcisnienia zebym wchodzil ciezko i czy dlugosc tego przewodu ma znaczenie? bo ja dalem ciutne dluzszy zeby nie byl jak stary naciagniety i niewiem, autko sie zbiera lepiej ale tylko max 180km na a4 a kiedys normalnie jechal 210km czy to moze byc wina tego przewodu?

Opublikowano

Jeżeli teraz masz czysty kolektor dolotowy to różnicy w osiągach raczej nie odczujesz.

Opublikowano

Witam. Podłącze sie do tematu zaślepienia egr, wiec w ktorym miejscu najlepiej bo są 2 różne odpowiedzi. W miejscu 1 czy 2 ?

Opublikowano

Jak zaślepiłem w Z1 w miejscu 2 (bo egr chlapał olejem przy przygazówce) to nadal rzucało olejem, dopiero zaślepienie w miejscu 1 pomogło (są teraz dwie blaszki zaślepiające)

Opublikowano

Zaślep w miejscu 1 i 2 będziesz miał pewność. Można też zrobić takie zaślepki z grubej blachy i wywalić te rurke harmonijkę i zaślepic przy kolektorze wydechowym, wywalic EGR i zaślepić też taką gruba blacha i spokój. Tylko pamiętaj żeby tam były uszczelki bo jak mi jedna sie zagubiła i skręciłem bez to miałem przedmuch spalin.

Opublikowano

Ja mialem zaslepione w mijescu nr 1 i mi sie przepalila blaszka :D lepiej w miejscu nr 2

Nie chodzi o miejsce tylko jaką blaszkę zastosowałeś. W obu tych miejscach temperatura jest niemal identyczna a nawet zaryzykowałbym że w punkcie nr 2 jest wyższa. Trzeba tam włożyc kawałek blachy kwasówki o grubości ze 2mm i można zapomniec o problemie.

Opublikowano

Zaslep oba, a co do wezyka, to od zaworka idzie 5x3 o dlugosci 10cm przez taka redukcje na wezyk 3,5x2 do turbawki. Ten drugi wezyk wg etki jest dlugosci 35cm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...