Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zapytam czy "od góry" tez masz ten sam problem? to znaczy czy też pojawił sie tam olej?

Opublikowano

Witam,u mnie wyglada to dokladnie tak samo,w rurze do interkulera przy zlaczce gumowej (z lewej strony patrzac na zdjecie )znajduje sie niewielka ilosc oleju a przewod gumowy od dolu turbiny wyglada identycznie.Czyzby ten typ tak mial???czy moze turbinka powoli wyziewa ducha?

Opublikowano

ja mam tak samo chyba przypadłość tego modelu (mam najechane 230 tyś km)

Opublikowano

rozkrec, przeczyszc, zobacz czy nie ma jakis pekniec i poskrecaj wszystko, wszystkie laczniki gumowe powinny byc suche, oczywiscie na zewnatrz, w srodku zawsze bedzie troche oleju w sensie na sciankach przewodow.

Opublikowano

ewidentnie masz popekane rury gumowe pod cybantami .... porozkrecac ,wyczyscic i powymieniac uszkodzone elementy ....

p.s sprawdz dokrecenie odpływu oleju od turbulum .... to akurat czesto sie zdarza w 1Z/AHU ....

Opublikowano

Witam. Emerton, ja sam miałem problem z dziurami na dolocie, (dziura jak nic pod gumową złączką). Teraz walneło porzadnie sadzą z 'rynny' i chodzi ładnie, lecz na szczęście żadnych wycieków nie zauważyłem.

Ale co do odpływy oleju przy turb. ( jak wspomniał spanky) - lekko jakby wilgotne.

Opublikowano

Jesli sa nieszczelnosci na dolocie,to czy objawem tego jest nierownomierne przyspieszanie?u mnie zaobserwowalm cos takiego gdy przyspieszam gwaltownie np. przy wyprzedzaniu a gdy robie to delikatnie to idzie bez problemow.

Opublikowano

Jesli sa nieszczelnosci na dolocie,to czy objawem tego jest nierownomierne przyspieszanie?u mnie zaobserwowalm cos takiego gdy przyspieszam gwaltownie np. przy wyprzedzaniu a gdy robie to delikatnie to idzie bez problemow.

no bardzo możliwe przynajmniej u mnie tak mialem w AFN, z czasem było coraz gorzej i gdy az tak bylo widać olej jak na tych zdjęciach to caly lacznik od spodu byl pekniety:/

Opublikowano

Sprawdź radze Irku dokladnie jak na zdjeciu drugim zaznaczył EMERTON. Dokładnie jak opisałeś nierówne przyśpieszanie, słabiej się też zbierał na wyrzszych obrotach + kłębuchy czarne za mną. Sprawdź koniecznie.

Opublikowano

Rozbierz rury, przeczyść, zobacz czy na IC nie ma pęnknięć, załóż nowe opaski, skręć i będzie spokój :wink4: Ja też miałem tak w swoim AHU jak go kupiłem i tak zrobiłem i jest spokój tylko ja u siebie musiałem wymienić jedną rurę IC tą z tyłu silnika bo była pęknięta i oleju na zewnątrz ani grama. A to że w IC jest troche oleju to tak jak koledzy wyżej pisali odma idzie do doloty i przez to jest tam wilgotno.

Opublikowano

Dzieki koledzy za rade,napewno to wszystko sprawdze i wyczyszcze,chwilowo czekam na wymiane uszczelniacza na wale i silnik bedzie wyciagany wiec bedzie okazja do dokladnego sprawdzenia i oczyszczenia calego ukladu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...