tuborg Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Witam Mam taki mały problem. Jadąc dziś, na wyświetlaczu zapaliła mi się kontrolka oleju i napis OLDRUCK. Silnik bez problemu zapala i wchodzi na obroty. Jeżeli już jadę, to gdy osiąga 1800 obr/min zapala się ponownie, kiedy obroty spadną, wraca wszystko do normy. Olej zmieniam regularnie, pilnuję stanu, regularne wymiany. Na tym zrobiłem 5tys. olej Castrol EDGE 5W40. Czytałem już na różnych forach, ale nigdzie nie znalazłem dokładnie takie przypadku. Ktoś z Was spotkał się z taką usterką? 1
pukko Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 uważaj bo zatrzesz silnik, to ciśnienie oleju!
mcm Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 może być uwalony czujnik albo faktycznie coś z ciśnieniem oleju, proponuję podpiąć VAG i zobaczyć jakie błędy
tuborg Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 problem rozwiązany, czujnik przy filtrze
qba1985 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 a miałes moze metaliczny dzwiek jak mialo by cos zaraz wybuchnac? bo ja własnie mam tak samo i nie wydaje mi sie zeby byl to czujnik bo by tak niee nawalało...? Pozdro
miczek.mk Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 a miałes moze metaliczny dzwiek jak mialo by cos zaraz wybuchnac? bo ja własnie mam tak samo i nie wydaje mi sie zeby byl to czujnik bo by tak niee nawalało...? Pozdro No tak kolego, ale on ma 1.9TDI (tam nie ma kłopotów ze smarowaniem silnika), a Ty masz 2.0TDI, a to silniki słynące z rozsypujących się silników po awarii napędu pompy oleju.
Daviss7 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Panowie mam taki problem. Niedawno zapalił mi sie ,,Oldruck" zaprowadziłem do mechanika, sprawdził cisnienie, wymienił czujnik, wyczyscil kostki, piny i kable ktore ida do licznika i blad zgasł... ostatnio znowu mnie sie zapalił ,,Oldruck" i ,,Sensor" zaprowadziłem znowu do mechanika, i znowu wszystko posprawdzał, wyczyscił kable, piny itd, ale bład dalej sie pokazuje. Stwierdził ze to cos stało sie teraz w liczniku, zawiozl licznik do elektryka a elektryk stwierdził ze to jest normalne w tych samochodach i powiedziel ze nie da sie tego raczej naprawic... I moje pytanie teraz do was. Nie da sie tego naprawić? Co mam teraz zrobić? Musi byc nowy licznik? Z gory dzieki za pomoc.
Duch^ Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Może smok się zapchał? proponuje zdjąć misę i sprawdzić jak wygląda sam smok i pompa. Pompa nie jest droga nowa więc dla świętego spokoju wymień ją + nowa uszczelka na misę i nowy olej:wink: Jakoś się nie spotkałem z tym "normalne" w żadnym audi z tych lat
adadur Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Panowie mam taki problem. Niedawno zapalił mi sie ,,Oldruck" zaprowadziłem do mechanika, sprawdził cisnienie, wymienił czujnik, wyczyscil kostki, piny i kable ktore ida do licznika i blad zgasł... ostatnio znowu mnie sie zapalił ,,Oldruck" i ,,Sensor" zaprowadziłem znowu do mechanika, i znowu wszystko posprawdzał, wyczyscił kable, piny itd, ale bład dalej sie pokazuje. Stwierdził ze to cos stało sie teraz w liczniku, zawiozl licznik do elektryka a elektryk stwierdził ze to jest normalne w tych samochodach i powiedziel ze nie da sie tego raczej naprawic... I moje pytanie teraz do was. Nie da sie tego naprawić? Co mam teraz zrobić? Musi byc nowy licznik? Z gory dzieki za pomoc. Co zrobić? Chyba poszukac bardziej rozgarniętego mechaniora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się