Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 21.12.2019 o 15:07, Kazio1324 napisał:

Witam mam problem z Audi A4 b7 1.8T generalnie autko kupione już po przekładce skrzyni automatu na manual, problem polega na tym ze czujniki parkowania nie działają i świeci się kontrolka trakcji, od czego zacząć aby wszytsko było ok? 

Od czujnika wstecznego jeden kabelek podpinassz pod bezpiecznik nr (35) ja chyba tam go wpielem drugi do modułu konfortu czerwona kostka pin (7)  musiałbym sprawdzić w schemacie bo mam zapisane gdzieś. Kontrole trakcji przekodowac i po robocie. U mnie już 3-4 lata śmiga i nic się nie dzieje. 

Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad przekladką multitronica na manual w moim A4 B6 2.0 ALT 2001. Znalazłem zestaw ze skrzynią 5 biegową o oznaczeniu GDT z 1.8 Turbo. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy ta skrzynia będzie pasować? Patrzyłem w etce i niby tak, ale pytanie czy dobrze sprawdziłem.

Opublikowano

Witam Panowie posiadam A4 B6 1.8 t BFB 2002 rok skrzynię mam manualna a był automat i teraz problem podczas jazdy po wciśnięciu pedału sprzęgła obroty wzrastają od 200 do 500 obrotów czytałem że to czujnik sprzęgła ale ja nie mam tego czujnika tylko jest na niego miejsce także pół biedy bo czujnik się kupi i tyle ale jak go podłączyć bo instalacji do niego nie ma ? macie jakieś pomysły  ? Niestety jestem zielony w tych sprawach a co mechanik to inne teorię nie wiem skąd wziete

Opublikowano

jeden pin czujnika sprzęgła normalnie podpinasz pod ECU pin 39 , a drugi pin do pinu 3 czujnika hamulca 

Opublikowano

Dzięki bardzo kolego a powiedz mi jeszcze ma to jakieś znaczenie bo nie mam tempomatu a podobno te czujniki są tylko jak jest tempomat 

Opublikowano

A teraz mam jeszcze jedno pytanie bo tak jak napisałem wyżej nie mam tego czujnika i ten problem jest ( zrobię to na dniach i dam znać czy pomogło ) ale dziś po podlaczeniu kompa bo auto szarpie i chodzi jak by na 3 gary wyskoczyły błędy z sondy lambda i błąd P 1539 włącznik sprzęgła sygnał niezrozumiały to o co tu chodzi ? Wcześniej nigdy ten błąd nie wyskoczył 

Opublikowano (edytowane)

Czujnik nie tylko do tempomatu jest przez ecu używany także po dołożeniu problem powinien zniknąć. Co do szarpania i błędów sondy itd. myślę że brak związku

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Witam niestety dziś po założeniu czujnika sprzęgła i poprowadzeniu kabli do niego niestety problem wzrastających obrotów dalej jest macie jeszcze jakieś pomysły ? ?

Opublikowano

Pomocy ?

Opublikowano

Sterownik silnika do zmiany, albo zmiana softu i epromu w obecnym sterowniku

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź a teraz taka sprawa pojechałem do gościa który zajmuje się kodowaniem sterowników i co o tym myślicie podpiol kompa robił tam coś ze skrzynią biegów nie szło się połączyć i tyle potem tam coś dalej robil i stwierdził że wszystko jest okej ale kazał mi jechać a on miał tego kompa podłączonego i stwierdził że czujnik położenia wału podobno pod dwumasa jest że trzeba go wymienić i nie wiem trochę roboty jest co o tym sądzicie ? 

Opublikowano

Witam, jestem po swapie na manual. Zostalo kodowanie, ale nie znam loginu do silnika 01. Ktos moze zna silnik 1.8t AVJ 2002r? Bylbym bardzo wdzieczny.

Opublikowano
12 minut temu, szpakuziom napisał:

Witam, jestem po swapie na manual. Zostalo kodowanie, ale nie znam loginu do silnika 01. Ktos moze zna silnik 1.8t AVJ 2002r? Bylbym bardzo wdzieczny.

Wyciągnij pin z licznika  vag eepromem,jest taki jak w silniku.

Opublikowano
44 minuty temu, pila24 napisał:

Wyciągnij pin z licznika  vag eepromem,jest taki jak w silniku.

Dzieki za odp. Kablem kkl pojdzie?

Opublikowano
19 minut temu, szpakuziom napisał:

Dzieki za odp. Kablem kkl pojdzie?

Tak,tylko kkl

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 minuty temu, pila24 napisał:

Tak,tylko kkl

Ok spróbuje. Znalazłem jakiś login z B6, który wchodzi, ale kodowanie na manual już nie wchodzi dlaczego tak może być? Pin to 11463

Opublikowano
21 minut temu, szpakuziom napisał:

Ok spróbuje. Znalazłem jakiś login z B6, który wchodzi, ale kodowanie na manual już nie wchodzi dlaczego tak może być? Pin to 11463

Spróbuj pierw zalogować się pinem 4 cyfrowym poprzedzonym zerem,wyciągnij go z zegarów. Jak dalej nie przyjmie kodowania to musisz poszukać ecu od manuala. Nie każdy sterownik daje się przekodować z automatu na manual.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, pila24 napisał:

Spróbuj pierw zalogować się pinem 4 cyfrowym poprzedzonym zerem,wyciągnij go z zegarów. Jak dalej nie przyjmie kodowania to musisz poszukać ecu od manuala. Nie każdy sterownik daje się przekodować z automatu na manual.

Ok dzieki wielkie za pomoc. Wszystko jasne 

Opublikowano (edytowane)

Ecu silnika Multitronic AVJ z 2002 roku nie przekodujesz na manual i tyle - albo flash na manual albo ecu inne , pin z zegarów jest tylko do adaptacji immo potrzebny 
 

Jak chcesz mogę Ci to ECU wysyłkowo ogarnąć

Edytowane przez Banan
Opublikowano
29 minut temu, Banan napisał:

Ecu silnika Multitronic AVJ z 2002 roku nie przekodujesz na manual i tyle - albo flash na manual albo ecu inne , pin z zegarów jest tylko do adaptacji immo potrzebny 
 

Jak chcesz mogę Ci to ECU wysyłkowo ogarnąć

Aha, no ok. Odezwę się jak coś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...