CUB@ Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Ostatnio troszkę polatałem po trasie zostałem zaskoczony negatywnie w kabinie jest dość głośno, przy prędkości 120km/h na V biegu obrotomierz wskazuje 3500 obr/min z moich obserwacji to raczej za wysokie obr.,podejrzewam że skrzynia biegów może być z innego silnika. Prosił bym o sprawdzenie jak jest w waszych ADR ?
paulpk Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 No tak już jest ze przy 120 km\h trzeba podnieść głos do rozmowy , to nie jest A8 wiec moim zdaniem to normalne ... co do prędkości i obrotów był temat ... ja nie pamiętam jak przy 3500 obr jest ale ja przy 4000 orb\min mam 140 km\h , wiec wydaje mi się ze nikt nie grzebał przy twojej skrzyni
CUB@ Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 No tak już jest ze przy 120 km\h trzeba podnieść głos do rozmowy , to nie jest A8 wiec moim zdaniem to normalne ... co do prędkości i obrotów był temat ... ja nie pamiętam jak przy 3500 obr jest ale ja przy 4000 orb\min mam 140 km\h , wiec wydaje mi się ze nikt nie grzebał przy twojej skrzyni no tak przesiadłem się z 100 c4 i czuję się jak w golfie II z IV biegową skrzynią
michu93 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ja się przesiadłem z dieseli w zasadzie i tutaj też się czuję, jakby brakowało jeszcze jednego biegu
Xsystoff Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Musi byc krotka piatka zeby sie te 205 fabryczne rozbujal. Od 1.8T jest dluzsza skrzynia, mozna sprobowac zalozyc. Faktycznie brakuje w trasie dluugiej 6tki.
wojtek26 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Masz prawidłowa skrzynie u mnie jest podobnie jazda po autostradzie predkosciami 140-150 jest troche męczaca faktycznie brakuje 6 biegu i byłoby cacy.
CUB@ Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 zarzuciłem wstępnie temat jaka skrzynka najlepiej załatwi sprawę w dziale napęd - będe kombinował wymianę strasznie jest to denerwujące.. Dzięki za wypowiedzi teraz jestem pewien że skrzynka jest org.
notorious Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 pytalem kiedys o to ale nic z tym nie zrobisz :/ jak zalozysz dluzsza skrzynie to sie auto nie bedzie zbierac
kamil1990_2006 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 EEEE... To ja myślałem ze to coś z moim ADR jest nie tak, bo jest głośno przy większych prędkościach. A tu niespodzianka i nie tylko o mnie jest ten problem.... Pewnie to choroba ADR-ów :gwizdanie: A co do skrzyni to właśnie by się przydał jeszcze jeden bieg :gwizdanie:
notorious Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 mi to szczegolnie nie przeszkaza. i tak niemam gdzie jechac wiecej niz 120
morsdicti Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Trzeba było kupić auto z bardziej "wyciągniętymi" przełożeniami jak nie pasują obroty ... nie rozumiem po co kupować samochód skoro nie ma się komfortu z jazdy tym autem Wymienić skrzynie ... silnik od razu wymień he sory jak to brzmi cynicznie ale To są silniki stosunkowo wysokoobrotowe i musi być głośno niestety. Przejedź się Hondą 1.6 czy 1.5 tam dopiero przydałby się 6 a nawet 7 bieg czerwone pole ponad 7 tyś obrotów - koleś mnie przewiózł Integrą na obrotach ponad 9 tysięcy to czułem się jakbym motorem jechał.
majkel_majki Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 co do skrzyni to właśnie by się przydał jeszcze jeden bieg :gwizdanie: Sęk w tym, że pudło by nie chciało na tym jeszcze jednym biegu jechać
CUB@ Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Trzeba było kupić auto z bardziej "wyciągniętymi" przełożeniami jak nie pasują obroty ... nie rozumiem po co kupować samochód skoro nie ma się komfortu z jazdy tym autem Wymienić skrzynie ... silnik od razu wymień he sory jak to brzmi cynicznie ale To są silniki stosunkowo wysokoobrotowe i musi być głośno niestety. Przejedź się Hondą 1.6 czy 1.5 tam dopiero przydałby się 6 a nawet 7 bieg czerwone pole ponad 7 tyś obrotów - koleś mnie przewiózł Integrą na obrotach ponad 9 tysięcy to czułem się jakbym motorem jechał. nie pytam czy ktoś coś rozumi czy nie - dziwne by było gdyby wszyscy wszystko rozumieli
endriuu Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Trzeba było kupić auto z bardziej "wyciągniętymi" przełożeniami jak nie pasują obroty ... nie rozumiem po co kupować samochód skoro nie ma się komfortu z jazdy tym autem Wymienić skrzynie ... silnik od razu wymień he sory jak to brzmi cynicznie ale To są silniki stosunkowo wysokoobrotowe i musi być głośno niestety. Przejedź się Hondą 1.6 czy 1.5 tam dopiero przydałby się 6 a nawet 7 bieg czerwone pole ponad 7 tyś obrotów - koleś mnie przewiózł Integrą na obrotach ponad 9 tysięcy to czułem się jakbym motorem jechał. ja mam w robo Octavie AXR na PD - tam dopiero jest głosno przy 130. ADR przy tej samej pręd. jest cichy jak mysz koscielna.
CUB@ Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Teraz to będe musiał to przemyśleć skrzynke bym miał za free - będe dumał Dzięki za podpowiedzi
michu93 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 dla mnie w porównaniu do 9 dieseli wcześniejszych jest poprostu głośniej przy takiej prędkości. mimo to nie mam zamiaru niczego wymieniać, bo to nie o to chodzi. samochód jest tak skonstruowany, żeby dobrze jeździł, a że jest głośniej to poprostu każdy model ma jakąś bolączkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się