konus Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Panowie kupiłem w tamtym roku gwint używkę firmy H&R i jeździłem na obniożonym może miesiąc po czym podniosłem na zimę... Tak się bujałem przez kilka miesięcy i parę dni temu wstępnie obniżyłem... Dziś chciałem zglebić konkret furkę lecz pojawił się problem.. . Tył siadł za mało według mnie i niżej już nie siądzie bo amortyzator sparł się na chyba na odbojach Wie ktoś jakie odboje powinny być w gwincie H&R lob czy ewentualnie można gdzieś dokupić jakieś inne troszkę niższe? Tyle siadł tył i więcej nie da rady:
Digit Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 kolega wrzuci 50kg do bagaznika i bedzie lowrider :> powaznie to wiecej na zdrowy rozsądek się nie da i na moje oko jest idealnie względem przodu. Tylko przy naszych drogach polecam metalową osłone silnika bo zaraz cos urwiesz.
konus Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 Niżej tył nie siądzie... Góra 1 cm przy pełnym baku i komplecie ludzi bo odboje nie puszczą niżej Nawet nie tyle chce niżej co krótsze odboje żeby była amortyzacja jakakolwiek bo póki co to tak jakby z tyłu była tregla zamiast amortyzatora PS. Było sporo niżej jak miałem profil 45 na 16 calach Grunt to slalomik i znajomość każdej dziury
rajan Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Jak masz helpery możesz je wywalić, odrazy usiądzie o 2 cm, a co do odboi, mozna zawsze je stuningowac nożem :> Tyle ze jak chcesz położyć jeszcze tył to przód też w dół daj, bo motorówa już się zrobiła.
A-rek Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 podjedz do sklepu motoryzacyjnego i kup inne krótsze odboje i po problemie
konus Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Właśnie chodziło mi o to czy dokupię same odboje Tylko właśnie czy do gwintu nie powinny być jakieś twardsze? Czy można zakładać wszystko jak leci? Jak masz helpery możesz je wywalić, odrazy usiądzie o 2 cm, a co do odboi, mozna zawsze je stuningowac nożem :> Tyle ze jak chcesz położyć jeszcze tył to przód też w dół daj, bo motorówa już się zrobiła. A co to są te helpery? Na wysokość tył jednak zostaje tak jak jest tylko chcę choć trochę amoryzacji A przodu się nie da w dół bo za duże ET felgi i jak skręce kołami na prostej nawierzchni to od opony do nadkola jest niecały centymetr więc lypa :gwizdanie:
A-rek Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 obetnij odboje... o kogo ja tu widzę, witam panie Mapet sory za ot a wracając do tematu możesz zakupić ori odboje w ASO ze sportowego zawieszenia albo tak jak Mapet napisał po prostu obciąć te co masz
konus Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 W sumie to chyba obetnę bo nie będę musiał wyciągać i rozkręcać całego gwintu tylko jakoś wytnę po kawałku Najwyżej jak będę robił na zimę renowacje to może założę ori
rajan Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A komu by się chciało wyjmowac zawias żeby odboje zmienic, odbój jakikolwiek żeby tylko był miniumu z 2cm, żeby amora nie dobijało do końca bo to nie zdrowo. Helpery to takie krótkie sprężyny "wspomagające" jak masz spuszczony gwint w dół to helper się rozciąga i wtedy sprężyna nie lata luzem i tyle. Ale on działa tak naprawdę tylko wtedy jak podnosisz auto na podnośniku, bo skakac furą nie będziesz :> Ale nie w każdym gwińcie jest.
konus Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 A no to ja właśnie nie mam helperów :gwizdanie: w sumie dwa tygodnie miałem wszystko na wierzchu bo belkę całą wyciągałem tylko nie myślałem że będę musiał odboje zmieniać Jak będę miał czas to nożyk i jazda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się