czarny Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 chciałbym się zapytać jak oceniacie możliwości poddania mojego auta chipowi rok produkcji 2006 przebieg: 210 tys. silnik ma dpf opłaca się zwiększać moc? filter póki się nie odzywa wolał bym go zostawic
vronka Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 a czemu ma sie nie nadawac. 210kkm to jeszcze calkiem nieduzo. Filtr moim zdaniem niczemu nie wadzi - i tak sie predzej czy pozniej zapcha i tak
Grisza79 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Jeżeli silnik jest OK i cała reszta, to nie widze przeciwwskazań
mech15 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 zrób komplet logów to będziesz wiedział więcej
songo Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 masz dpf więc raz na jakiś czas pasuje przegonić autko więc dobrze jeśli jest czym przycisnąć by to zrobić a tak serio to posłuchaj rady kolegi mech15, zrób logi i będzisz wiedział czy chipować czy się wstrzymać
sysek27 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Powiem tak troche nie rozumie Waszych wypowiedzi bo tak tutaj piszecie ze warto ze robic ze bedzie lepiej a jak kolega miro_x wrzucil wykres do odpowiedniego dzialu to znow wszyscy przyrost za maly ze slabo ze pewnie nie czuje roznicy, a przeciez jesli czarny588 chce zostawic DPF-a i reszte gratow seryjnych to nie osiagnie wiecej jak 165 max 167KM wiec kogo naprawde sluchac powiem ze ja tak samo pytalem w swoim watku czy warto i wszyscy ze tak, ale jesli pozniej wstawie wykres po sofcie i bedziecie pisac tak jak w tamtym przypadku to czegos tu nie rozumie dodam ze jestem juz na liscie do ECUPROJEKT Wroclaw i jesli na diagnostyce wyjdzie wszystko ok to zrobie program zastanawiaja mnie tylko te rozbieznosci w wypowiedziach...
Jakub555 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Powiem tak troche nie rozumie Waszych wypowiedzi bo tak tutaj piszecie ze warto ze robic ze bedzie lepiej a jak kolega miro_x wrzucil wykres do odpowiedniego dzialu to znow wszyscy przyrost za maly ze slabo ze pewnie nie czuje roznicy, a przeciez jesli czarny588 chce zostawic DPF-a i reszte gratow seryjnych to nie osiagnie wiecej jak 165 max 167KM wiec kogo naprawde sluchac powiem ze ja tak samo pytalem w swoim watku czy warto i wszyscy ze tak, ale jesli pozniej wstawie wykres po sofcie i bedziecie pisac tak jak w tamtym przypadku to czegos tu nie rozumie dodam ze jestem juz na liscie do ECUPROJEKT Wroclaw i jesli na diagnostyce wyjdzie wszystko ok to zrobie program zastanawiaja mnie tylko te rozbieznosci w wypowiedziach... Dobrze powiedziane Ale warto zapodać sobie wirusik ,,,od przybytku KM i NM jeszcze nikt nie narzekał
czarny Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no to będę coś myślał dzięki za wypowiedzi:)
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 kolego dbaj o dPF :)przewidywana zywotność to 150tyś 3 tyś obrotów na 3 biegu i proponuje 15 km raz w miesiacu przegnac w taki sposób :>
czarny Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ja juz mam 210 wiec wiesz nic nie ma ani nawet nie zapchany a jak bedzie awaria to go wywale:) co do wytrzymałości słyszałem juz 200 300 wiec wiesz nie robi to na mnie wrażenia[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 20:51_________________________________________________temat do zamknięcia:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się