lukasera Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja jestem w trakcie rezania lamp. Dziś je rozkleilem (około 4h pracy) i powiem Ci szczerze,ze wiecej tego bym nie zrobił, wiec radzę Ci kupić za 20-25zl czarny mat wytrzymały na temperatury i nie przejmować się niczym A lampy sie nie rozklejają w ogóle, jedyne co,to fajnie sie odkształca plastik na obudowie i tylko tym sposobem udało mi się to oddzielić od siebie. Później podgrzeje obudowe, plastik na miejsce nagne... i oczywiście nałoże nowy klej.
marcintuchola Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 O kurcze to czasu troche trzeba włożyć :gwizdanie: jeszcze przemyśle ten mod, ale czas spedzony przy modach bezcenny i końcowy efekt
A4_Dominik_WAW Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Tak jak kolega lukasera czasu trzeba trochę nad tym poświęcić. Jeżeli chodzi o mnie ja dałem normalne spray deco color i jeżdżę z tym kilka miesięcy i jest git. Xenon jeszcze mniej się grzeje niż h7 ale na pewno lepiej dać jakiś wytrzymały na niskie temperatury. Co do żarników 5000k już się wiele naczytałem i wywnioskowałem że taka barwa będzie najlepsza 4300k spotkałem się z opinią że są za żółte a 6000 już za niebieskie. Co do zakłóceń to racja sieją trochę po aucie, słyszałem takie opinie że te normalna sieją zakłócenia ale są niezawodne a slimy są lepsze ale dużo oddaje się na gwarancji.
marcintuchola Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 mi zostal cały podkład firmy NOVOL PLUS 700 i lakier do zderzaków plastikowych firmy BOLL od renowacji wyłącznika świateł to moze zaryzykuje:) a jeżeli chodzi o barwe xenon to 5000k na moje najlepsza
Tedi35 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 I zamiast czyscic powloke metalizacji w lampie to najlepiej zrobic 30% roztwor sody i wszystko zejdzie jak tra-lala. Tak sprawdza sie trwalosc metalizacji w Valeo tylko ze roztworem 5%. a lampki w B6 pochodza z Valeo.
Góral.tz Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 hehehe mod ok jak bym miał b6 też bym sobie takie lampy zrobił hehe
lukasera Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 minął już miesiąc od mojego moda, na początku po deszczu wyszła mała nieszczelność lewej lampy (parowała), wiec dostała drugą warstwę kleju i teraz jest wszystko cacy. W skrócie powiem tak: roboty w ...uj, naflugasz sie przy tym w ...uj, ale jak wszystko poskładasz, to oczy same sie cieszą Na srebrnym lakierze wyglądają super
Onkel Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Ja chyba odpuszcze temat. Szkoda tylko wszystkich elementów potrzebnych do moda, które zakupiłem. Zacząłem opalać opalarką i rozginać ale kurcze jakoś nie idzie mi to a plastik odgina się strasznie:/
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ...mod spoko...ale w Wadowicach nie przejdzie, jak nie masz sprysków. Jeśli trafisz na naprawdę nadgorliwego to nawet homologacje sprawdza..
pedros2009 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 mod mistrzostwo świata i marzy mi się aby mieć w swojej taki czarny środek, niestety mam ori xenony ale z białym środkiem byłbym gotów dobrze zapłacić żeby mi ktoś to zrobił z okolic Wawy ktoś chętny?? proszę, proszę Bo chyba nie ma na alledrogo takich lamp z czarnym środkiem?? ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2012 at 19:14 ---------- panowie znalazłem takie coś w necie, korzystał ktoś?? A4 b5, b6 Lampa - Malowanie Środków lamp w czarny Mat Lublin ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- panowie znalazłem takie coś w necie, korzystał ktoś?? A4 b5, b6 Lampa - Malowanie Środków lamp w czarny Mat Lublin
kamelus_ Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Po dłuuuuugim namyśle i pełen obaw również zdecydowałem się na rozklejanie lamp. Przyjąłem nieco inna metodę czyli opalarkę i śrubokręt. Tyle się naczytałem że to takie trudne nie do zrobienia itp itd. że byłem skłonny i przygotowany na ewentualny zakup jednej nowej lampy jak by coś się spitoliło. A teraz do rzeczy. Rozklejenie lampy w B6 to poziom trudności w skali 1-10 tak powiedzmy 6. Czas rozklejania jednej lampy około 15 min. A robimy to tak: Ponieważ jak już inni pisali klej jest nie plastyczny nagrzewamy łączenia po koleji odcinkami po 10-15 cm i delikatnie podginamy śrubokrętem płaskim plastik (czarną obudowę) do góry gdzieś na 1-2 cm (najtrudniej jest w okolicy kierunkowskazu tam lepiej odgiąć bardziej). Jak objedziemy całą lampę szukamy najsłabszego punktu lampy czyli gdzieś od strony świateł postojowych - ponownie nagrzewamy fragment i podważamy klosz tak żeby chociaż na krótkim odcinku oddzielił się od reszty. Jak to zrobimy to już jesteśmy praktycznie w domu. Grzejemy resztę łączeń znów po 10-15 cm a śrubokręt wsuwamy pomiędzy klosz a obudowę wzdłuż łączenia od miejsca gdzie wcześniej nam już klosz puścił. Ogólnie proste. Dalej to jak już było pisane. Ale z opalarką to pryszcz. Zwracajcie tylko uwagę żeby w miarę ładnie odginać plastik z lampy bo po przyklejeniu klosza po malowaniu trzeba z powrotem plastiki po doginać na swoje miejsce żeby druciarstwa nie było. Jak są pytania pisać. Chętnie pomogę.
tomekhxc Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 BRY. pokaze male porownanie jak to wygladalo i wyglada u mnie PRZED: Uploaded with ImageShack.us PO: Uploaded with ImageShack.us Troche roboty bylo , moze za bardzo mnie ponioslo z tym czarnym bo kierunki tez zamalowalem ale efekt zadowalajacy powodzenia w rezaniu
serfin Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 jak dla mnie świetnie te twoje lampy przednie wyglądają. poki co mam w zderzaku Valeo srebrne z soczewą pod H7. Mam pytanie czy zamiast jakis bezfirmowych chińskich przetwornic HID moge podłączyć do tych zwykłych lamp H7 przetwornice firmowe Valeo lub japońskie z Toyoty Koito z żarnikiem H7? bo mi wywala błedami pseudo canbusowe chińskie przetwornice, a słyszałem że te japońskie są niezłe.
Gwerty Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 jak dla mnie świetnie te twoje lampy przednie wyglądają. poki co mam w zderzaku Valeo srebrne z soczewą pod H7. Mam pytanie czy zamiast jakis bezfirmowych chińskich przetwornic HID moge podłączyć do tych zwykłych lamp H7 przetwornice firmowe Valeo lub japońskie z Toyoty Koito z żarnikiem H7? bo mi wywala błedami pseudo canbusowe chińskie przetwornice, a słyszałem że te japońskie są niezłe. mozesz wazne jest tylko zeby były d2s. no i bedziesz musiał przerobic podpiecie. odciąc od przetwornicy wgniazdo d2s i dolutowac wtyki te co masz przy chinskiej przetwornicy. wtedy bedziesz mogł bez problemu zmeinaic hidowe palniki h7
laki83 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 chłopaki ja to chyba te moje ori lampy wypierd..e na śmietnik i wróce to badziewiastych ringów które przynajmniej nigdy mi nie parowały..jakiś czas temu rozkładałem te lampy żeby środki czarne zrobić..poskładałem wszystko do kupy i było spoko do jesieni..zrobiło sie wilgotno i deszczowo i zaczeły a właściwie jedna parować..myślałem że puszcza na gumie uszczelniającej żarnika hid. ale potem znowu parowała.no to lampa poszła do wanny z wodą.znalazły sie nieszczelności.na całym obwodzie klosza przeleciałem silikonem a do tego uszczelki w deklach posmarowałem wazeliną i wazeliną obsmarowałem też te śruby regulujące światło i mysle będzie gitara...dzisiaj patrze i co moje oczy widzą??ta jeb..a lampa kur#a znowu zaparowana:wallbash: moja cierpliwość juz jest na wykonczeniu..juz nie wiem gdzie napchać silikonu lub wazeliny żeby to gówno nie parowało
ucho.77 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Łukasz a wysuszyłeś je dokładnie? taż się bawiłem teraz z takim problemem w bixach i po godzinkę lampę gorącym powietrzem traktowałem żeby wszystko z nich odparowało i narazie jest ok, ja jeszcze oringi wymieniłem na śrubach regulacyjnych, oringi pasują klimy
laki83 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Łukasz a wysuszyłeś je dokładnie? taż się bawiłem teraz z takim problemem w bixach i po godzinkę lampę gorącym powietrzem traktowałem żeby wszystko z nich odparowało i narazie jest ok, ja jeszcze oringi wymieniłem na śrubach regulacyjnych, oringi pasują klimy chłopie:wink: ja tą lampe 2 dni na kaloryferze miałem wiec nie ma możliwości żeby nie doschła...no a powiem ci że jakby to były bixy to bym sie wzioł za te oringi a w normalnych lampach ich tam nie ma z tego co wiem
tomekhxc Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Łukasz a wysuszyłeś je dokładnie? taż się bawiłem teraz z takim problemem w bixach i po godzinkę lampę gorącym powietrzem traktowałem żeby wszystko z nich odparowało i narazie jest ok, ja jeszcze oringi wymieniłem na śrubach regulacyjnych, oringi pasują klimy chłopie:wink: ja tą lampe 2 dni na kaloryferze miałem wiec nie ma możliwości żeby nie doschła...no a powiem ci że jakby to były bixy to bym sie wzioł za te oringi a w normalnych lampach ich tam nie ma z tego co wiem mi po tym modzie tez jedna lekko parowala ale wyciagnolem podkleilem silikonem jeszcze w paru miejscach i jak na razie jest git
ucho.77 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Łukasz a wysuszyłeś je dokładnie? taż się bawiłem teraz z takim problemem w bixach i po godzinkę lampę gorącym powietrzem traktowałem żeby wszystko z nich odparowało i narazie jest ok, ja jeszcze oringi wymieniłem na śrubach regulacyjnych, oringi pasują klimy chłopie:wink: ja tą lampe 2 dni na kaloryferze miałem wiec nie ma możliwości żeby nie doschła...no a powiem ci że jakby to były bixy to bym sie wzioł za te oringi a w normalnych lampach ich tam nie ma z tego co wiem Łukasz swoje malowane wystaw na allegro i bierz ori od Sevesa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się