Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie paliwo lejecie do swoich TDI ?


peAce

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz :wink4: .... osobiście polecam STP i LM

Czy stosowanie tych uszlachetniaczy faktycznie cos daje i czy jest bezpieczne? Juz sie kurdę boje lac cokolwiek po tym jak bratu wczoraj ni zgruchy ni z pietruchy jego A4 B7 zatrzymała sie na środku drogi - diagnoza - pompowtryskiwacz :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Co za bzdura :polew: jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Co za bzdura :polew: jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie.

:polew:

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie mam informację z tej drugiej strony... nie mniej nie mam zamiaru się sprzeczać, mam tylko nadzieję, że taka np. "zmiana barwy" ni jak nie wpływa na jakość paliwa, a filtry załatwiają resztę.

Kolega pytał o to co i gdzie lejemy więc to moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma zmiana barw wspólnego z paliwem . Kończy się umowa z jednym patronatem to się przechodzi na innego a paliwo i tak z widełki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz :wink4: .... osobiście polecam STP i LM

ja leję vervę z tego powodu, że mniej pali na tym paliwie niż na zwykłym ON z orlenu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych wynalazków zwykły ON :)

ja też :gwizdanie:

Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) :wink4:

co 3-4 baki idzie butelczyna za jakieś 20 pln'ów i śmigam dalej

a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą :hi:

przecież mają tą samą "zupę" co statoli ,bp ,czy orlen więc czemu by nie :wink4:

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. :hi:

chyba jednak nie :mysli: , im byłoby jednak trudniej wrócić na rynek raz utracony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły ON na Shell- u od początku kiedy mam auto (jakieś 3 lata będzie).

Poprzednie padło też na Shell- u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły ON ,czasem jakiś ON premium ( Verva, DieselGold)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...