Jump to content
0
Musashi

[ALL TDI] Charakterystyki silników diesla montowanych w Audi

Recommended Posts

dla chcących wiedziec jakie są zakresy obrotów użytecznych silnków montowanych w naszych :a4fan: przydadzą się wykresy charakterystyk

silniki montowane w a4 B5

19tdi90kmjh5.jpg19tdi110kmzd0.jpg

25tdi150kmpu8.jpgajms.jpg

silniki montowane w a4 B6

19tdi100kmos1.jpg19tdi130kmnf2.jpg

76351726.jpgavfiu2.jpg25tdi155kmph3.jpg

25tdi163kmuf2.jpg25tdi180kmhp1.jpg

silniki montowane w a4 B7

20tdi16v140km.jpg20tdi16v170km.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla chcących wiedziec jakie są zakresy obrotów użytecznych silnków montowanych w naszych :a4fan: przydadzą się wykresy charakterystyk

Witam Cię Musashi, masz może taki wykres dla 1,9 SDI (chodzi mi żeby nie miał turbiny) Chciałem wstawić do łodki ale nie może mieć turbiny bo nie będzie prawidłowego chłodzenia a niechce mi się instalować dodatkowej chłodnicy. Pozdrawiam skbart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuu ;(

A silnik AFF??????

Moderatorze, dyskryminujesz nas :wink4:


Były: VW Golf III 1,9 TDI 110KM, Audi 80 B4 1,9 TDI 90KM<br />Audi A4 Avant 1,9 TDI 110KM 1997<br />Audi A4 1.9 TDI AFF 75 PS<br /><br />Jest: Audi A4 Limo 1.9 TDI 81kW/110 KM, Model 2000 <br />Uwaga: Teraz zwijam asfalt. AVG rządzi! [sIGPIC][/sIGPIC] A teraz PUMPE DÜSE mam ja duże. BKE skradzione. Jest BRD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

A ja bym poprosił coś do ABC 2.6 jak mozna

Proszę bardzo.

wykres_b5_abc.jpg

___________________

Pozdrawiam

Rafał


fahren.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Poszukuję informacji na temat silnika AHU 90KM,jego charakterystyka, zalety, wady na co zwracać uwagę podczas eksploatacji , czym różni się od innych typów silników produkowanych i montowanych w audi w roku 1998.Pytam bo niedawno nabyłem Audi a4 b5 avant 90KM r.1998 przebieg 270000km i chciałbym się trochę dowiedzieć co i jak. Z góry dziękuję za wszelkie info na temat tego modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Poszukuję informacji na temat silnika AHU 90KM,jego charakterystyka, zalety, wady na co zwracać uwagę podczas eksploatacji , czym różni się od innych typów silników produkowanych i montowanych w audi w roku 1998.Pytam bo niedawno nabyłem Audi a4 b5 avant 90KM r.1998 przebieg 270000km i chciałbym się trochę dowiedzieć co i jak. Z góry dziękuję za wszelkie info na temat tego modelu.

przeciez masz charakterystyke tego silnika.

a pozostale pytania nie w tym miejscu :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów,

Interesuje mnie lista wszystkich opcji silników 1,9 tdi w audi a4, w których są pompowtryski... buszując po tym zacnym forum przyrządziłem sobie takową listę. Mam prośbę do doświadczonych klubowiczów o jej weryfikacje - czy jest prawidłowa i czy kompletna:

AUDI A4 1.9 TDI 101 KM AVB

AUDI A4 1.9 TDI 115 KM AJM / ATJ

AUDI A4 1.9 TDI 116 KM AJM

AUDI A4 1.9 TDI 130 KM AVF / AWX

dzięki :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

116 KM BKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów,

Interesuje mnie lista wszystkich opcji silników 1,9 tdi w audi a4, w których są pompowtryski... buszując po tym zacnym forum przyrządziłem sobie takową listę. Mam prośbę do doświadczonych klubowiczów o jej weryfikacje - czy jest prawidłowa i czy kompletna:

AUDI A4 1.9 TDI 101 KM AVB

AUDI A4 1.9 TDI 115 KM AJM / ATJ

AUDI A4 1.9 TDI 116 KM AJM

AUDI A4 1.9 TDI 130 KM AVF / AWX

dzięki :hi:

116 KM BKE

i jeszcze 116 BRB


Lubię pracę, praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam maly problem,mianowicie mam silnik 2.0tdi ale nie wiem jakie ma oznaczenia czy mozna to gdzies odczytac czy to blb czy moze bre? wiem ze napewno jest w ksiazce serwisowej ale od tego silnika nie podisadam tej ksiazki.

czy ma ktos jakis pomysl jak rozpoznac moj silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie było przekładki to taką informację powinieneś mieć na tabliczce znamionowej pod maską z lewej strony (przed filtrem kabinowym) lub na podłodze w bagażniku lub pod tylnymi fotelami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam maly problem,mianowicie mam silnik 2.0tdi ale nie wiem jakie ma oznaczenia czy mozna to gdzies odczytac czy to blb czy moze bre? wiem ze napewno jest w ksiazce serwisowej ale od tego silnika nie podisadam tej ksiazki.

czy ma ktos jakis pomysl jak rozpoznac moj silnik?

a zerknij na górną część osłony paska rozrządu tuż przy osłonie silnika, pod maską oczywiście :wink4:


Nie mam żadnego OOOO w podpisie obrazka , bo parcianePaski , ktore byly dodać Nie probowalem z regulaminem zgodne , co skrzętnie wyłapały Władze , NIE zaprezentowanie Łatwo , bo Maja Wszyscy Zgodnie , brawo OOOO

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok juz znalazlem.byla przekladka wlasnie,nr znajduje sie przy gniezdzie filtra oleju jakby na kolnierzu gdzie przykreca sie skrzynie.okazalo sie ze to silnik bkp :o nigdy o takim nic nie slyszalem czy ktos wie moze cos na temat tego silnika i jego budowy jesli chodzi o slynne walki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie przypadkiem BKD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie moge sie mylic z ta ostatnia litera ale widzialem ze bkp tez sa.mozna to sprawdzic w inny sposob? ciezko rozczytac to wybite oznaczenie.moze po roczniku ale tez nie wiem jak te male cyferki rozczytac na glowicy bo chyba tam jest data produkcji

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak czy tak BKP czy BKD, nie byly montowane w A4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posiadam auto z silnikiem o oznaczeniu BRE, czy moze ktos mi odpowiedziec w jaki sposob jest w nim napedzana pompa oleju, bo do konca nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kołami zebatymi od walu korbowego napedzane sa walki wyrownowazajace a od nich pompa oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W BRE niestety obrabia się imbusik więc bądź czujny


Lubię pracę, praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiec nie ma lancuszka , i tzw olowka ?

[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 21:25_________________________________________________okey jest tylko imbusik tak?

wymieniam rozrzad , to i na to moj mechanik spojrzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

łańcuszka nie ma ale imbusik jest (po twojemu ołówek) i się psuje


Lubię pracę, praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tylko zabierak sie zuzywa, rowniez jego gniazdo w walku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dla chcących wiedziec jakie są zakresy obrotów użytecznych silnków montowanych w naszych :a4fan: przydadzą się wykresy charakterystyk

silniki montowane w a4 B5

19tdi90kmjh5.jpg19tdi110kmzd0.jpg

25tdi150kmpu8.jpgajms.jpg

silniki montowane w a4 B6

19tdi100kmos1.jpg19tdi130kmnf2.jpg

76351726.jpgavfiu2.jpg25tdi155kmph3.jpg

25tdi163kmuf2.jpg25tdi180kmhp1.jpg

silniki montowane w a4 B7

20tdi16v140km.jpg20tdi16v170km.jpg

nie chodzi to :kwasny::kwasny::kwasny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

widocznie źle klikasz :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje charakterystyki silnika 1.9 TDI o oznaczeniu BRB montowanego w Audi A4 B7. Próbowałem coś znaleźć na temat BRB, ale niestety wyszukiwarka forum albo nie działa dla tak krótkich fraz albo nic na ten temat tutaj nie ma.

Nie chce zakładać nowego tematu, a chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w silnikach BRB 116KM a AVF 131KM z poprzednich modeli. Może różnią się tylko softem? Coś czuję, że zrezygnowali na siłę z 131 KM, żeby ludzie kupowali 140KM. Jeżeli ktoś się dokładnie orientuje w temacie, to proszę o informację czym czy są takie same wtryski, turbina, głowica, jakie sprzęgło itp.a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich posiadam audi i nie wiem w czym tkwi problem, szukałem po forum i nie mogę znaleźć nic co by mi pomogło.

Od jakiegoś czasu zauważyłem ze moje audi jest mułowate, czyli nie ciągnie tak jak trzeba na obroty wkręca się dopiero po 3500 obrotów, tj turbina się załącza od 3500 obrotów nie wiem czemu tak jest , wtedy fajnie ciągnie ale od 2000 to mul , np jadąc na 5 biegu 100 km/h daje gaz do podłogi a on nic dopiero jak odpuszczę gaz to pod koniec ciągnie troszkę. Nie wiem czy to jest spowodowane, wcześniej miałem zalane jakieś lipne paliwo to miał muła ale paliwo zmieniłem i filtra paliwowego i nadal to samo. Nie wiem czy to wina turbiny ale wydaje mi się ze nie bo później ciągnie dobrze . Proszę o pomoc. Dziś podepnę audi pod vaga i zobaczę co wyskoczy. Mam tez passata b4 taki sam silnik i w nim silnik ciągnie o wiele lepiej przy ruszaniu opony kręcą się jeszcze na 2 biegu a w audi opony kręcą się na 1 biegu do połowy. Nie wiem czy to coś pomoże ale na liczniku mam 260 to może tak powinno być ze przyspiesza tak powoli ale wydaje mi się ze ten silnik powinien już ciągnąc od 1700 obrotów.

Czekam na odpowiedzi i propozycje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam wszystkich posiadam audi i nie wiem w czym tkwi problem, szukałem po forum i nie mogę znaleźć nic co by mi pomogło.

Od jakiegoś czasu zauważyłem ze moje audi jest mułowate, czyli nie ciągnie tak jak trzeba na obroty wkręca się dopiero po 3500 obrotów, tj turbina się załącza od 3500 obrotów nie wiem czemu tak jest , wtedy fajnie ciągnie ale od 2000 to mul , np jadąc na 5 biegu 100 km/h daje gaz do podłogi a on nic dopiero jak odpuszczę gaz to pod koniec ciągnie troszkę. Nie wiem czy to jest spowodowane, wcześniej miałem zalane jakieś lipne paliwo to miał muła ale paliwo zmieniłem i filtra paliwowego i nadal to samo. Nie wiem czy to wina turbiny ale wydaje mi się ze nie bo później ciągnie dobrze . Proszę o pomoc. Dziś podepnę audi pod vaga i zobaczę co wyskoczy. Mam tez passata b4 taki sam silnik i w nim silnik ciągnie o wiele lepiej przy ruszaniu opony kręcą się jeszcze na 2 biegu a w audi opony kręcą się na 1 biegu do połowy. Nie wiem czy to coś pomoże ale na liczniku mam 260 to może tak powinno być ze przyspiesza tak powoli ale wydaje mi się ze ten silnik powinien już ciągnąc od 1700 obrotów.

Czekam na odpowiedzi i propozycje.

Zamieść ten temat w dziale silnik diesla, a skoro masz VAG to w dziale diagnostyka masz opisane jak zrobić logi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...